آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۳۱۸۴۸
۳۳۹۶
۳۳۹۶
پ

اتفاق تلخ برای شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات

مصدومیت‌های سریالی باعث شده تا ستاره خط حمله سپاهان از دسترس ژوزه مورایس خارج شود و شرایطی ویژه برای او به‌وجود آمده است.

فوتبال ۳۶۰: رضا اسدی در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه فصل گذشته بعد از درخشش چشمگیری که در تراکتور تبریز در قامت مهاجم داشت و تا یک‌قدمی کسب عنوان آقای گلی هم پیش رفت، به شاه‌ماهی بازار تبدیل شد و تیم‌های پرشماری خواهان جذب او بودند؛ از استقلال و پرسپولیس تا سپاهان و حتی در این میان، بحث لژیونر شدن رضا اسدی هم مطرح شده بود اما سرانجام اسدی تصمیم گرفت تا با رد پیشنهاد سرخابی‌های پایتخت، به سپاهان برود و کار خود را زیرنظر ژوزه مورایس دنبال کرد.

مورایس تصمیم گرفت تا در ادامه مسیری که قربان بردیف آغاز کرده بود، بازهم به اسدی در فاز تهاجمی میدان بدهد و او را در خط حمله تیمش به میدان فرستاد که این ستاره باتجربه، عملکردی استثنایی در شروع فصل جدید داشت؛ به‌طوری‌که موفق شد در ۵ بازی ابتدایی خود در لیگ بیست‌وسوم، ۵ گل بزند و یک گل هم برای طلایی‌پوشان اصفهانی ساخت تا به مانند فصل گذشته، بازهم اسدی در قامت مدعی کفش طلا کار خود را دنبال کند و رقابت تنگاتنگی میان او و شهریار مغانلو در خط حمله سپاهان شکل گرفت.

اتفاق تلخ برای شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات

شروعی رویایی اما ...

اسدی نه‌تنها در لیگ برتر، بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم در قامت گلزن در ترکیب سپاهان درخشید و همین مسئله باعث شد تا او در ۱۱ بازی ابتدایی‌اش با پیراهن سپاهان در تمامی رقابت‌ها، ۹  گل زده باشد و ۲ پاس گل هم در کارنامه این مهاجم باتجربه به چشم می‌آمد. رفته‌رفته روند پرنوسان رضا اسدی آغاز شد و بعد از آنکه اسدی توانست نظر امیر قلعه‌نویی را به خود جلب کند و همراه تیم ملی به قطر برای حضور در جام ملت‌های آسیا سفر کرد، شرایط او کاملاً دستخوش تغییر و تحولات چشمگیری شد و او از فرم ایده‌آل خود فاصله گرفت.

اتفاق تلخ برای شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات

ستاره‌ای که ناگهان خاموش شد!

رضا اسدی بعد از پایان جام ملت‌های آسیا، در ۱۳ بازی با پیراهن سپاهان (در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) موفق شد تنها ۳ گل به‌ثمر برساند و ناکام در حفظ روند درخشان خود در روزهای ابتدایی فصل جدید بود. نکته مهم مصدومیت‌های چندباره اسدی بود که او را از ترکیب اولیه سپاهان دور کرد و نگاهی به کارنامه این مهاجم باتجربه نشان می‌دهد که او بعد از انجام بازی برابر مس رفسنجان در هفته بیست‌وهفتم دیگر نتوانسته در ترکیب طلایی‌پوشان به میدان برود و به دلیل مصدومیت دور از ترکیب سپاهان بوده است.

اسدی به دنبال طلسم‌شکنی در فینال جام حذفی

مهاجم باتجربه طلایی‌پوشان که زمزمه‌هایی درباره آینده کاری‌اش در تیم اصفهانی به گوش می‌رسد و احتمال جدایی او از سپاهان در بازار تابستانه به میان آمده، در تلاش است تا خود را برای حضور در فینال جام حذفی آماده کند. با این وجود آنچه مشخص است اینکه اسدی از فرم ایده‌آل خود در روزهای ابتدایی فصل ۰۳-۱۴۰۲ فاصله گرفته و باید دید آیا او می‌تواند با درخشش مقابل مس رفسنجان در فینال جام حذفی، معادلات را تغییر بدهد و پایانی خوش را در فصل جاری رقم بزند یا روند ناکامی‌های او ادامه خواهد داشت. اسدی آخرین‌بار در هفته بیستم لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان موفق به گلزنی شد و او هنوز نتوانسته در سال ۱۴۰۳ در قامت گلزن بدرخشد و امیدوار به طلسم‌شکنی در مسابقه پنجشنبه‌شب است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج