آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۶۵۱۶
۱ نظر
۲۵۹۹
۱ نظر
۲۵۹۹
پ

سورپرایز ویژه اوسمار برای جدال با شمس‌آذر

سرمربی پرسپولیس تنها دو دیدار دیگر برای دستیابی به قهرمانی فاصله دارد و به دنبال بهره بردن از این فرصت طلایی است.

ورزش سه: سرمربی پرسپولیس تنها دو دیدار دیگر برای دستیابی به قهرمانی فاصله دارد و به دنبال بهره بردن از این فرصت طلایی است.

سورپرایز ویژه اوسمار برای جدال با شمس‌آذر

پرسپولیس بعد از برد جالب توجه هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان و دستیابی به صدر جدول، اکنون برای تکمیل فصل فوق العاده خود تنها دو بازی دیگر پیش رو دارد و باید برابر شمس آذر و مس رفسنجان قرار گرفته و فارغ از نتیجه رقیب، در صورت دستیابی به نتیجه قهرمان شود.

بازی هفته گذشته این تیم اما با اتفاقات عجیبی همراه بود؛ باخت سه گله در نیمه اول و جدال با استقلال خوزستان می‌توانست به طور قطعی دست آنها را از جام کوتاه کند. موضوعی که البته با تصمیمات بین نیمه اوسمار ویرا و تعویض‌هایی که داشت در ادامه با تغییر نتیجه بزرگی همراه شد و آنها یک برد تاریخی را به نام خود کردند.

خروج فرشاد فرجی، سروش رفیعی و مسعود ریگی از ترکیب تیم برای نیمه دوم و حضور وحید امیری، علی نعمتی و محمد خدابنده‌لو، در نهایت باعث تغییر ریتم سرخ‌ها در 45 دقیقه دوم شد تا آنها سه گل دریافتی را با چهار گل جبران کنند و به صدر جدول تکیه بزنند.

اما اکنون برای جدال با شمس آذر، اوسمار ویرا تفکرات متفاوتی را در ذهن دارد. احتمال قابل پیش‌بینی این است که او بعد از تغییراتی که داشته و عملکرد نفرات تعویضی، از آنها در ترکیب اصلی سود ببرد. با این حال گفته می‌شود سرمربی برزیلی با تفکراتی متفاوت پا به این بازی خواهد گذاشت تا شاید حتی باعث سورپرایز هواداران این تیم نیز شود.

برای این موضوع باید تا ساعاتی پیش از بازی منتظر ماند و دید برنامه این مربی برای دستیابی به سه امتیازی که شاید کار تیمش برای قهرمانی را یکسره کند چه خواهد بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      با توجه به اینکه پرسپولیسی هستم ولی مطمئن هستم استقلال قهرمان میشه چون پرسپولیس امروز مقابل شمس آذر با داوری موحد بنیادیفر مساوی میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج