آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۴۲۶۴۶۰
۱ نظر
۳۱۰۱
۱ نظر
۳۱۰۱
پ

هواداران استقلال همه را غافلگیر کردند

حدود ۳۰ هزار بلیت از ظرفیت اولیه در نظر گرفته شده برای دیدار استقلال و گل گهر به فروش رفته و بخش کمی باقی مانده است.

ورزش سه: حدود ۳۰ هزار بلیت از ظرفیت اولیه در نظر گرفته شده برای دیدار استقلال و گل گهر به فروش رفته و بخش کمی باقی مانده است.

 در فاصله ۲۴ ساعت تا برگزاری دیدار حساس بین استقلال تهران و گل گهر سیرجان از هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران، تقریباً تمامی بلیت‌های این مسابقه به فروش رسیده است. با فروش ۳۰ هزار بلیت، انتظار می‌رود که در ساعات آینده ظرفیت بلیت‌های موجود به صفر برسد و ورزشگاه آزادی شاهد حضور پرشور هواداران استقلال باشد.

این استقبال گسترده هواداران استقلال در حالی صورت گرفته است که هفته گذشته تیم محبوبشان پس از توقف برابر نساجی صدر جدول رده‌بندی را از دست داد. بسیاری انتظار داشتند که استقبال کمتری از این بازی صورت گیرد، اما هواداران استقلال همه را غافلگیر کردند و نشان دادند که همچنان پشت تیم خود ایستاده‌اند.

هواداران استقلال همه را غافلگیر کردند

هواداران استقلال با خرید بلیت‌ها به سرعت و پر کردن ظرفیت ورزشگاه، پیام واضحی به تیم و حریفان خود ارسال کرده‌اند: آن‌ها همچنان به قهرمانی در لیگ برتر امید دارند و با تمام توان از تیمشان حمایت می‌کنند. این حضور گسترده می‌تواند روحیه بازیکنان را تقویت کند و به آن‌ها انگیزه بیشتری برای کسب پیروزی در این دیدار حساس بدهد.

استقلالی‌ها همچنین امیدوارند که با توقف پرسپولیس در مقابل شمس آذر قزوین، بتوانند دوباره به صدر جدول رده‌بندی برگردند. این دیدار برای شاگردان جواد نکونام از اهمیت زیادی برخوردار است و پیروزی در آن می‌تواند قدمی بزرگ به سوی قهرمانی در لیگ برتر باشد.

در نهایت، حضور پرشور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی می‌تواند نقش مهمی در عملکرد تیم داشته باشد. بازیکنان استقلال با حمایت و تشویق‌های بی‌وقفه هواداران خود، انگیزه بیشتری برای ارائه بهترین عملکرد خود خواهند داشت و امیدوارند که با کسب پیروزی در این دیدار حساس، به اهداف بزرگ خود در این فصل دست یابند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهران

      هواداران استقلال عشق هستند رسانه دوزاری فشاری شدی آخی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج