۱۴۲۲۹۱۶
۷۶۸
۷۶۸
پ

جشنوراه گل کهکشانی‌ها برای دستگرمی در فینال چمپیونزلیگ

قهرمان زودهنگام لالیگا با کسب یک پیروزی قاطع خانگی نشان داد که در بازی‌‌های تشریفاتی‌اش هم خیال امتیاز دادن به رقبا را ندارد.

خبرگزاری تسنیم: در آغاز هفته سی‌و‌ششم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (سه‌شنبه) سه بازی برگزار شد که در مهمترین آنها از ساعت ۲۳ به وقت تهران، تیم فوتبال رئال مادرید قهرمان زودهنگام رقابت‌ها در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف آلاوس تیم یازدهم جدول رده‌بندی رفت و میهمانش را با نتیجه قاطع ۵ بر صفر شکست داد.

جشنوراه گل کهکشانی‌ها برای دستگرمی در فینال چمپیونزلیگ

با وجود تشریفاتی بودن این بازی برای رئال مادرید، کارلو آنچلوتی تیمش را با ترکیب همیشگی و مهره‌های اصلی به میدان فرستاد و خیلی زود هم برتری‌اش را به حریف تحمیل کرد. تنها 10 دقیقه گذشته بود که جود بلینگام گل نخست بازی را به ثمر رساند و در دقیقه 27، اختلاف دو تیم با گلی که وینیسیوس جونیور زد به دو گل افزایش یافت.

رئالی‌ها با زدن گلی دیگر در دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه نخست توسط فدریکو والورده، کار حریف را قبل از رفتن به رختکن یکسره کردند هرچند آنها دست از گلزنی برنداشتند و در دقیقه 70 با ثبت دومین گل وینیسیوس، پیروزی قاطعانه‌تری را رقم زدند. حسن ختام پیروزی کهکشانی‌ها هم گلی بود که آردا گولر در دقیقه 82 به ثمر رساند. رئال مادرید با این نتیجه 93 امتیاز شد و اکنون با تیم دوم جدول 17 امتیاز فاصله دارد.

پیش از این بازی هم اوساسونا در پامپلونا به مصاف مایورکا رفته بود که نتیجه آن بازی یک - یک مساوی شد.

امروز چهار بازی دیگر در هفته سی‌و‌ششم لالیگا برگزار می‌شود که در مهمترین آنها از ساعت 23:30 اتلتیکومادرید میهمان ختافه خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لالیگا، رئال مادرید با 93 امتیاز صدرنشین است، بارسلونا با 76 امتیاز در رده دوم قرار دارد، جیرونا (قبل از بازی برابر ویارئال) با 75 امتیاز سوم است و اتلتیکو مادرید 70 امتیازی رده چهارم را به خود اختصاص داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج