آقای جبلی به حرف اشتباه خود پی بردید؟!
آزمون و خطای مدیران تلویزیون، بدون هیچ نقشهراه مشخصی هیچ نتیجهای نداشت، جز اینکه به دیوار سخت واقعیت خور ند و مدیریت آنتن تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳ و پیشتر از آن در یلدای ۱۴۰۲ به درک واقعیتری از وضعیت رسانه رسید.
روزنامه فرهیختگان نوشت: آزمون و خطای مدیران تلویزیون، بدون هیچ نقشهراه مشخصی هیچ نتیجهای نداشت، جز اینکه به دیوار سخت واقعیت برخوردند و مدیریت آنتن تلویزیون در نوروز ۱۴۰۳ و پیشتر از آن در یلدای ۱۴۰۲ به درک واقعیتری از وضعیت رسانه رسید.
دوربرگردان مدیران، تلویزیون را به سهسال قبل بازگرداند، همچنان آن انتقادات باقی است به اضافه اینکه خسارت قهر مخاطبان هم به تلویزیون تحمیل شده و جایگاهش در بین هنرمندان و مردم تنزل یافته است.
فراموش نمیکنیم روزهایی را که قاب تلویزیون، محل اعتبار و شهرت چهرههای هنری بود و حالا وضعیتی بر تلویزیون عارض شده که مدیران شبکهها برای دعوت از میهمان، مجبور به پولپاشی هستند.
رفتار ضدبرندی که بر تلویزیون تحمیل شد، به اندازهای خسارتبار بوده که تدبیر و زمان زیادی برای جبران آن لازم است. با این حال نوروز امسال را میتوان نقطه عطف و بازگشت از ایدههای توهمی در مدیریت تلویزیون دانست و نتیجهاش هم نهتنها رضایت رئیس صداوسیما از این تصمیم است که ظاهرا مخاطب هم به نسبت سال قبل و سال قبلترش بیشتر و خشنودتر پای هفتسین تلویزیون نشسته بود.
نظر کاربران
هر چه زودتر از اشتباهات خودشان برگردند، منفعته!
عزیزانی که هی تاکید می کنند مخاطب تلویزیون کم شده نمی دانند تنوع رسانه ای بوجود آمده واین یک تحول جهانی است ومختص مانیست ؟!!!