۱۴۰۴۳۲۹
۲۳۷
۲۳۷
پ

رپورتاژ آگهی

خرید پمپ آب خانگی از فروشگاه اینترنتی آگما

انواع مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد که مدل‌های خانگی آن دارای شکل و ابعاد فیزیکی کوچک‌تری هستند.

باتوجه‌به مشکل افت و ضعیف‌بودن فشار آب در برخی از منازل مسکونی و آپارتمان‌ها برای مصارف روزانه و یا بعضاً برای آبیاری زمین‌های کشاورزی، بهترین گزینه، استفاده از پمپ آب خواهد بود. این دستگاه که در بازار تجهیزات برقی می‌توانید یافت می‌شود، یک محصول الکتریکی است که با طی فرایند تبدیل انرژی الکتریکی به مکانیکی، باعث به حرکت درآمدن پره‌های موجود در دستگاه می‌شود.

 همین امر در هنگام اتصال پمپ به سیستم آب ساختمان باعث مکش بیشتر و افزایش حجم آب ورودی خواهد شد. انواع مختلفی از این محصول در بازار وجود دارد که مدل‌های خانگی آن دارای شکل و ابعاد فیزیکی کوچک‌تری هستند. 

خرید پمپ آب خانگی از فروشگاه اینترنتی آگما

مشخصات پمپ آب خانگی

قبل از خرید پمپ آب باید به یک سری نکات و موارد مهم دراین‌خصوص توجه داشته باشید. اولین مسئله مربوط به مشخصات پمپ آب انتخابی شما است. به‌طورکلی برای بررسی بهتر این موضوع باید از مشخصات فنی و الکتریکی این دستگاه مطلع باشید:

  •  مشخصات فنی پمپ آب خانگی

مهم‌ترین بارزه در خرید و استفاده از پمپ‌های آب خانگی، میزان عملکرد این محصول است که با بررسی چند مؤلفه مهم می‌توان به اطلاعات مهم و جامعی دراین‌خصوص دست پیدا نمود:

توان پمپ

به میزان قدرت مکانیکی که به‌وسیله پمپ برای مکش و افزایش فشار اعمال می‌شود، با لفظ توان پمپ یاد می‌شود.

دبی پمپ

به مقدار حجم انتقال آب توسط پمپ دبی یا آبدهی گفته می‌شود. مقیاس سنجش آب دراین‌خصوص بر حسب مترمکعب یا لیتر مکعب بر دقیقه قابل‌محاسبه خواهد بود. لازم به ذکر است که حداکثر میزان دبی پمپ می‌بایست در ارتفاع صفر صورت گیرد.

هد پمپ

این مشخصه فنی در پمپ آب خانگی به میزان ارتفاعی اطلاق می‌شود که پمپ آب قادر به انتقال و پمپاژ آب را تا آن حد مشخص دارد. لازم به ذکر است که هد پمپ و دبی پمپ دو مشخصه فنی مهم در هنگام خرید این محصول هستند. رابطه این دو مؤلفه در پمپ‌های آب خانگی به‌صورت معکوس است. ازاین‌رو در هنگام خرید باید حداکثر ارتفاع پمپ از ارتفاع موردنظر به‌منظور تأمین آب می‌بایست بیشتر باشد.

  • مشخصات الکتریکی پمپ آب خانگی

علاوه بر درنظرگرفتن مشخصات فنی برای خرید پمپ، حتماً باید به یک سری از مؤلفه‌های الکتریکی آن نیز توجه باشید. میزان ولتاژ و آمپر مصرفی جزو مشخصات الکتریکی در پمپ‌های آب هستند که باید توجه ویژه‌ای به آن‌ها داشت. به‌طورکلی ولتاژ برق مصرفی اعمال شده در پمپ‌های آب در دو نوع ولتاژ تک‌فاز و سه‌فاز است.

پمپ‌های آب با ولتاژ تک‌فاز و ۲۲۰ ولت باتوجه‌به محدود بودن مصرف، گزینه مناسبی برای مصارف خانگی هستند. نوع سه‌فاز این محصول نیز باتوجه‌به کاربرد بیشتر صنعت گزینه مناسبی در مصارف صنعتی خواهد بود.

خرید پمپ آب خانگی از فروشگاه اینترنتی آگما

انواع پمپ‌های آب خانگی موجود در بازار

در حال حاضر محصولات متنوعی از پمپ آب متناسب با شرایط کاربری در بازار تجهیزات برقی و فروشگاه اینترنتی آگما موجود است. انواع پمپ آب‌های خانگی برای این منظور به شرح زیر است:

  • پمپ آب خانگی سانتریفیوژ

این محصول الکتریکی باتوجه‌به تعداد پروانه‌های به‌کاررفته در آن، در انواع مختلف برای مصارف گوناگون تولید می‌شود. از این دستگاه الکتریکی باتوجه‌به توان مصرفی، می‌توان در شرایط مختلف استفاده نمود. پمپ‌های با توان بالا گزینه مناسبی برای مصارف صنعتی و آبیاری مزارع کشاورزی هستند، اما نوع توان متوسط این پمپ‌ها به‌منظور کاربری مسکونی تولید شده است.

  • پمپ آب خانگی جتی

این محصول که با نام خودمکش نیز معروف است، دارای قابلیت‌های بسیاری است که باعث محبوبیت و خرید بیشتر آن شده است. باتوجه‌به این ویژگی می‌توانید این پمپ را در سطحی بالاتر از منبع نصب نمایید و با استفاده از آپشن خود مکشی این محصول، به‌راحتی موفق به انتقال آب بهتر با ارتفاع بالا باشید.

استفاده از این محصول برای ساختمان‌های مسکونی چندطبقه گزینه بسیار مناسبی خواهد بود؛ البته باید خاطرنشان کرد که این نوع پمپ در هنگام فعالیت با حجم صدای بالایی همراه است.

  • پمپ آب بشقابی

این محصول الکتریکی در دسته فروش، بعد از نوع جتی قرار دارد. استفاده از چند روتور در فرایند مکش و آبرسانی از جمله ویژگی‌های بارز این محصول است. روتور که جزو بخش مکانیکی پمپ آب محسوب می‌شود، به‌عنوان اصلی‌ترین بخش چرخش عمل می‌کند. با گردش روتورها، پره‌های پمپ آب بشقابی شروع به حرکت کرده و باتوجه‌به ایجاد نیروی گریزازمرکز، آب با فشار به بیرون پرت می‌شود. پمپ آب بشقابی عمودی و افقی دو نوع محصول تولید شده در این دسته هستند که در مصارف خانگی مورداستفاده قرار می‌گیرند؛ اما نوع عمودی آن گزینه مناسبی برای انتقال آب در ارتفاع است.

  • پمپ آب خانگی شناور

درست است که این نوع از پمپ در دسته پمپ‌های خانگی قرار گرفته، اما برای این منظور مناسب نیست. استفاده از این پمپ برای امور زراعی و کشاورزی که بعضاً نیازمند کشیدن آب از چاه یا آب‌انبار است، مورداستفاده خواهد بود.

ولی ازآنجایی‌که در برخی از مناطق کشور برای تأمین آب مصرفی خانوار همچنان نیازمند استفاده از چاه و آب‌انبار هستیم، به این نوع پمپ به‌عنوان مصارف خانگی نیز می‌توان نگاه کرد. باتوجه‌به نوع استفاده این محصول گزینه بسیار مناسبی برای پمپاژ و مکش آب در ارتفاع است.

  • پمپ آب خانگی سیرکولاتور

این محصول مانند نوع شناور برای کارایی‌های متفاوتی تولید شده است. به‌طوری‌که از این پمپ آب بیشتر در مصارف صنعتی همچون موتورخانه‌ها استفاده می‌شود. باتوجه‌به اینکه هنوز بسیاری از آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی دارای موتورخانه‌ها هستند، استفاده از پمپ آب سیرکولاتور نیز جنبه مصرف خانگی پیدا می‌کند.

  • بوستر پمپ آبرسانی

این محصول برخلاف دیگر بوسترها دارای ابعاد فیزیکی و توان کمتری است. این دستگاه به طور موازی در مدار آب قرار گرفته و با کاهش میزان آب مصرفی از مدار خارج می‌شود. همین امر باعث افزایش بیشتر انتقال آب خواهد شد. استفاده از این محصول گزینه مناسبی برای ساختمان‌ها با طبقات بالا است.

  • پمپ خانگی با مخزن انبساط

کلید اتوماتیک، منبع انبساط، درجه و پنج راهی اجزای تشکیل‌دهنده این پمپ آب خانگی را تشکیل می‌دهند. این محصول به نسبت محصولات مشابه، نیازمند کنترل و سرویس بیشتری خواهد بود. ملاک‌های مهم در هنگام خرید این محصول، میزان آب مصرفی و اندازه مخزن انبساط خواهد بود.

خرید پمپ آب خانگی از فروشگاه اینترنتی آگما

خرید پمپ آب خانگی از فروشگاه اینترنتی آگما

بعد از کسب اطلاعات کافی در خصوص انواع پمپ‌ها، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آگما که ارائه‌کننده تجهیزات و ابزار مختلف در این زمینه است، بدون نیاز حضوری به مراکز خرید پمپ آب خود را خریداری نمایید. قیمت پمپ آب خانگی بسته به انتخاب محصول موردنظر شما و برند آن متفاوت خواهد بود. فروشگاه اینترنتی آگما محصولات متنوع با برندهای مختلف را به کاربران خود ارائه می‌کند:

  • برند پنتاکس
  • برند داب
  • برند ابارا
  • برند گرنفوس
  • برند لوارا
  • برند سایر
  • برند لئو
  • برند راد پمپ

یکی از معضلات مهم ساختمان‌ها، مشکل افت و کاهش فشار آب است. باتوجه‌به رشد جمعیت و افزایش ارتفاع ساختمان‌ها، این مشکل جدی‌تر می‌شود. به همین دلیل استفاده از انواع پمپ‌های آب خانگی طی سال‌های اخیر بسیار باب شده است. تنوع بالای این محصول برای کاربری‌ها و شرایط مختلف منازل مسکونی در بازار تجهیزات برقی وجود دارد.

 فروشگاه اینترنتی آگما یکی از سایت‌های فروش تجهیزات صنعتی در این زمینه است. شما می‌توانید بااطلاع از شرایط خرید خود و بررسی نکاتی مانند تعداد طبقات، تعداد واحدها، متراژ واحدها و تعداد مصرف‌کننده از محصولات متنوع این فروشگاه با برندهای مختلف استفاده و اقدام به خرید پمپ آب نمایید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج