آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۰۰۴۴۳
۳۹۱۹
۳۹۱۹
پ

برف حتی به دانشگاه‌های این استان هم رحم نکرد

به علت بارش برف ولغزندگی معابر، آموزش در همه مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های رشت سیاهکل، لاهیجان و آستانه اشرفیه غیر حضوری شد.

صداوسیما: به علت بارش برف ولغزندگی معابر، آموزش در همه مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های رشت سیاهکل، لاهیجان و آستانه اشرفیه غیر حضوری شد.

برف حتی به دانشگاه‌های این استان هم رحم نکرد

با دستور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان به علت بارش برف، برودت سرما و لغزندگی معابر آموزش مدارس و دانشگاه‌های شهرستان های رشت ، لاهیجان ، سیاهکل و آستانه اشرفیه غیر حضوری شد و  و همچنین همه ادارات به غیر از دستگاه های خدمات رسان امروز دوشنبه ، ۷ اسفند تعطیل است.

آموزش و پرورش گیلان هم اعلام کرد: به علت بارش برف و  برودت هوا ، کلیه مقاطع تحصیلی مناطق دیلمان ، عمارلو ، رشت، کوچصفهان ، سنگر ، آستانه اشرفیه، کیاشهر، لاهیجان، سیاهکل، رحمت آباد بلوکات ، رستم آباد ومقاطع ابتدایی و متوسطه اول در شفت و رودبنه و همچنین مقطع ابتدایی در لشت نشاء ، رودبار، تولمات  فومن ،صومعه سرا، مدارس ییلاقی مناطق رحمت آباد و بلوکات ، املش ،اطاقور ، رحیم آباد و مدارس ماسوله در روز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۷ در نوبت صبح و عصر  تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد. 

بنا بر اعلام آموزش و پرورش گیلان مدیران مدارس اهتمام ویژه در مدیریت سیستم های گرمایشی و موتورخانه های مدارس را داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج