۱۳۹۳۶۸۸
۱ نظر
۲۹۱۴
۱ نظر
۲۹۱۴
پ

خبر خوش برای استقلالی‌ها در مورد ستاره جوان لیگ

ماجرای انتقال محمدحسین اسلامی به استقلال و همینطور لینک شدن این بازیکن به پرسپولیس به یکی از سوژه های داغ نقل و انتقالاتی تبدیل شده است

طرفداری: مدتهاست نام حسین کریمی در کنار باشگاه استقلال مطرح می شود. در فصل جاری، ابتدای فصل و زمان قرارداد با جواد نکونام اسم او مطرح شد و حتی برخی صفحات هواداری استقلال مدعی شدند قرارداد باشگاه را او برای جواد نکونام برده است. این موضوعات ادامه پیدا کرد تا اینکه در ماجرای محمدحسین اسلامی، بار دیگر نام حسین کریمی مطرح شد. این بار نام او در فضای مجازی اینطور کنار استقلال آمد که او ایجنت مشترک جواد نکونام و محمدحسین اسلامی است. حسین کریمی ضمن تکذیب این موضوع، درخصوص مسائل مطرح شده در این روزها با رسانه طرفداری به گفتگو پرداخت.

خبر خوش برای استقلالی‌ها در مورد ستاره جوان لیگ

حسین کرینی در پاسخ به این پرسش که آیا او مدیر برنامه نکونام است، پاسخ داد:
اول بگویم اینکه مدیر برنامه جواد نکونام باشی یک افتخار است اما بنده قراردادی با آقای نکونام ندارم و تعجب می کنم برخی با چه نیتی ادعا می کنند من مدیر برنامه جواد نکونام هستم. شاید می خواهند اگر بازیکنی نزدیک به استقلال باشد، دست اندازی ایجاد کنند. اگر هر عزیزی یک قرارداد رسمی بیاورد یا امضایی از بنده پای قرارداد ایشان در فدراسیون یا استقلال بیاورد، که نشان بدهد من مدیربرنامه نکونام هستم، جایزه میلیاردی به او می دهم. همواره تا جایی که در توانم بوده سعی کردم مدیر برنامه هیچ سرمربی ای نباشم. بله طبیعی است که به عنوان یک دوست، به مربیان یا بازیکنان مختلفی مشاوره داده باشم، اما این دلیل نمی شود که من مدیربرنامه رسمی آن مربی یا بازیکن باشم.
اصلا فرض را بر این بگذاریم که من مدیر برنامه جواد نکونام هستم، چه دلیل منطقی وجود دارد بتوانم محمدحسین اسلامی که بند فسخ 15 میلیاردی دارد را با نصف قیمت به استقلال بیاورم. کسانی که این ادعاها را مطرح می کنند یا می خواهند با یک توییت خودشان را سر زبان ها بیاندازند، کوچکترین اطلاعی از قانون ندارد!
او همچنین در این رابطه که چطور اسلامی به گزینه پرسپولیس تبدیل شده است، گفت:
یک بازیکن در سطح محمدحسین اسلامی وقتی تبدیل به گزینه استقلال می شود، طبیعی است در لیست هر باشگاه دیگری از جمله پرسپولیس باشد. اینکه در لیست سپاهان یا تراکتور قرار بگیرد نیز دور از انتظار نیست. بازیکن در این سطح نیاز به این ندارد که منِ مدیر برنامه او را به باشگاهی معرفی کنم. حتی اگر من او را به پرسپولیس معرفی کرده باشم، چه مشکلی دارد؟ من استقلالی ترین مدیر برنامه ایران هستم ما اگر ببینم نفع بازیکنم حضور در پرسپولیس یا هر تیم دیگری است، طبق نفع بازیکن کار می کنم. قرار نیست به خاطر استقلالی بودنم به بازیکنم خیانت کنم وگرنه اسم من می شود دلال، نه ایجنت رسمی فیفا!
بله هر فردی در رفاقت دیگران با می تواند از دارایی شخصی خودش یک هدیه بدهد اما این رفاقت را نباید وارد کار کرد. بازیکن که کالا نیست او را به تیمی یا یک مربی هدیه بدهم. در کارم چارچوب دارم و در حق بازیکنی اجحاف و کمکاری نمیکنم. اگر رفتن بازیکنم به استقلال برای او بهتر باشد سعیم بر این است که به استقلال برود و اگر حضور در پرسپولیس به نفعش باشد، همین کار را انجام می دهم.
از حسین کریمی پرسیدیم در صورت جدایی اسلامی از ذوب آهن، ترجیحش کدام تیم است؟
ابتدا باید بگویم که محمدحسین اسلامی از حضور در ذوب آهن بسیار راضی است و پیشرفت قابل توجهی هم با مهدی تارتار وهم تحت هدایت محمد ربیعی داشته. او در ذوب آهن خوشحال است، با جان و دل برای ذوب آهن بازی کرده و بعد از این هم همینطور خواهد بود.
اما اگر قرار بر جدایی از ذوب آهن باشد، با توجه به شرایط حال حاضر، یعنی شرایط فنی تیم ها در این پنجره نقل و انتقالاتی خود من ترجیح می دهم او به استقلال برود. اولین مساله ای که برای انتقال یک بازیکن در نظر می گیرم مسائل فنی است. از آنجا که جواد نکونام هم در ابتدای فصل و هم حالا خواهان جذب اسلامی است و نگاه مثبتی به این بازیکن دارد، ترجیح می دهم او در استقلال بازی کند. ممکن است انتهای فصل شرایط فنی تیم ها تغییر کند، صحبتم این است که بحث فنی و نگاه فنی تیم و سرمربی را برای انتقال یک بازیکن در نظر می گیریم. یعنی نگاه می کنیم کدام تیم و سرمربی بیشتر نیاز به بازیکن دارد. اما چون اسلامی بند فسخ دارد، باشگاه استقلال ابتدا باید با ذوب آهن به توافق برسد. حالا یا تخفیف گرفتن برای بند فسخ می تواند منجر به توافق شود و یا معاوضه بازیکن. اگر استقلال و ذوب آهن با هم توافق کنند، آن وقت ما و استقلال باید مذاکره را شروع کنیم. شاید حتی استقلال و ذوب آهن توافق کردند ولی ما نتوانستیم توافق کنیم. تمام اینها در نقل و انتقالات ممکن است. به دیگر باشگاه ها نیز همین را گفتم.
بازیکن قرارداد دارد و رفتار حرفه ای این است که به قرارداد بازیکن احترام گذاشته شود. این دیگر بحث میان مدیران استقلال و ذوب آهن است که چه توافقی کنند، یا بتوانند برای حق فسخ تخفیف بگیرند.
در پایان او در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس خواهان جذب محمدحسین اسلامی است؟
بله از باشگاه پرسپولیس در مورد بحث انتقال این بازیکن از من پیگیری کردند. پرسیدند قرارداد او با ذوب آهن و نحوه جدایی به چه شکل است. به پرسپولیس هم گفتم با ذوب آهن مذاکره کنید و از آنها پیگیر باشید. حالا اینکه بازیکن را بخواهند یا نه، بستگی به این دارد که ذوب آهن حق فسخ بخواهد یا قصد معاوضه بازیکن داشته باشد. پرسپولیس هم باید ببیند می تواند آن بازیکنان را به ذوب آهن بدهد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      عالیجناب هیچ گربه ای محض رضای خدا موش شکار نمیکند
      شما هم بی دلیل در کنار آقای نکونام تشریف ندارید حتما منفعتی در کار است مردم حالو نیستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج