۱۳۹۱۵۴۰
۶۲۲
۶۲۲
پ

برف پاک کن خودرو - بهترین تیغه برف پاک کن

ما در ادامه این مقاله سعی داریم تا مروری بر روی این قطعه مهم، قیمت و البته انواع آن داشته باشیم. لذا اگر به دنبال خرید برف پاک کن خودرو هستید، توصیه می‌کنیم که حتماً ما را تا انتهای این مقاله همراهی فرمایید.

برف پاک کن خودرو - بهترین تیغه برف پاک کن

برف پاک کن خودرو را می‌توان یکی از کارآمدترین اجزای خودروها دانست که به ویژه در فصل بارش و سرما، اهمیت خود را نشان خواهد داد. با این حال بیشتر افراد به دلیل سهل انگاری، اهتمام چندانی به آن نمی دهند. همین عامل هم باعث می‌شود تا در زمان نیاز، دچار مشکلات بیشتری شوند. ما در ادامه این مقاله سعی داریم تا مروری بر روی این قطعه مهم، قیمت و البته انواع آن داشته باشیم. لذا اگر به دنبال خرید برف پاک کن خودرو هستید، توصیه می‌کنیم که حتماً ما را تا انتهای این مقاله همراهی فرمایید.

برف پاک کن خودرو و اهمیت استفاده از آن

اگر تاکنون در روزهای برفی یا بارانی رانندگی کرده باشید، به خوبی اهمیت برف پاک کن خودرو را درک کرده‌اید. در واقع این وسیله که توسط بسیاری از رانندگان چندان حائز اهمیت شمرده نمی‌شود، می‌تواند در شرایط جدی برای سلامتی شما و البته رانندگیتان، بسیار حیاتی باشد. این قطعه که نخستین بار در سال ۱۹۰۳ میلادی در خودروها جایگذاری شد، وظیفه اصلی پاک کردن شیشه از گرد و غبار، باران، برف و موارد مشابه را بر عهده دارد.

البته در ابتدا برف پاک‌ کن‌ها به صورت دستی بوده و بیشتر جنبه تزیینی داشتند. اما به مرور زمان به یک قطعه حیاتی خودروهای مدرن تبدیل شدند. چنین مولفه‌ای هم سبب شده تا بسیاری از رانندگان حرفه‌ای، به دنبال خرید و استفاده از بهترین برف پاک کن‌ها برای خودروهای خود باشند.

این افراد تجربه رانندگی در روزهای سخت را داشته و همین مورد هم کارایی قطعه مورد نظر را برایشان مشخص ساخته است. با این حال باید عنوان کنیم که به دلیل آفتاب سوختگی، استهلاک و موارد مشابه، عموماً برف پاک کن‌ها نمی‌توانند دوام چندان بالایی داشته باشند. در این حالت است که می‌توان نسبت به عوض کردن برف پاک کن یا لاستیک آن اقدام کرد.

قیمت برف پاک کن خودرو

برف پاک کن‌ها در تمام ایام سال مورد استفاده قرار نمی‌گیرند؛ لذا رانندگان هم تمایل ندارند تا هزینه‌های سرسام آوری را بابت آن پرداخت کنند. در این رابطه باید عنوان کنیم که خوشبختانه به دلیل تولید داخلی، قیمت برف پاک کن خودرو در کشور ما بسیار مناسب است. در حالت کلی این رقم متناسب با نوع مدل خودرو و جنس برف پاک کن تغییر خواهد کرد. ولی رقم مورد نظر از مبلغ ۱۰۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر می‌باشد.

البته باید این مورد را هم خاطرنشان کنیم که نوع برند تولید کننده، اندازه، مرکز عرضه کننده و… همگی در قیمت برف پاک کن خودرو دخیل هستند. ما در فروشگاه اسدیان سعی کرده ایم تا بهترین برف پاک کن‌های خودرو با برند لنزو را با قیمت‌های مناسب به خریداران ارائه داده و بدین ترتیب در هزینه‌های آنان صرفه‌جویی کنیم. این موضوع برای متقاضیان خرید برف پاک کن خودرو یک مزیت مناسب است.

برف پاک کن خودرو - بهترین تیغه برف پاک کن

لاستیک تیغه برف پاک کن خودرو

یکی از ایده آل‌ترین راهکارهایی که می‌تواند موجب کاهش هزینه افراد شود، تعویض لاستیک تیغه برف پاک کن خودرو است. در واقع بیشتر برف پاک کن‌ها ساختار و تیغه سالمی دارند. اما به دلیل قرار گرفتن در معرض آفتاب، لاستیک آنها دچار فرسودگی می شوند. همچنین استفاده از برف پاک کن در حالتی که شیشه خشک است، می‌تواند بیش از پیش موجب آسیب دیدن این لاستیک شود.

در چنین شرایطی است که افراد می‌توانند به جای خرید برف پاک کن یا تیغه برف پاک کن، صرفاً لاستیک را خریداری کرده و جایگزین کنند. این عامل باعث می‌شود تا آنان با کمترین هزینه ممکن، قادر به استفاده مجدد از برف پاک کن خود باشند. البته باید عنوان کنیم که نوع لاستیک خریداری شده شما می‌تواند تاثیر مستقیمی در کارایی برف پاک کن و البته طول عمر آن داشته باشد.

متاسفانه برخی از لاستیک‌ها به دلیل استفاده از مواد غیر استاندارد یا ضعیف، دوام بسیار اندکی دارند. به نحوی که در کمتر از یک سال، مجددا ساختاری خشک به خود گرفته و قادر به پاکسازی مناسب نخواهند بود. این عامل نه تنها موجب کاهش هزینه‌های شما نخواهد شد؛ بلکه در دراز مدت آنها را نیز افزایش می‌دهد. از طرفی دیگر نوع لاستیک تیغه برف پاک کن ، بایستی حتماً متناسب با نوع خودرو شما و تیغه آن خریداری شود.

در غیر این صورت جایگذاری آن مقدور نبوده و عملاً هزینه‌های شما هدر می‌رود. ما در فروشگاه لنزولامپ سعی کرده‌ایم تا محصولات را متناسب با نیاز خریداران دسته‌بندی کرده و قبل از سفارش هم مشاوره‌های رایگانی را به آنان ارائه دهیم. ترکیب کلی این موارد مانع از تصمیمات اشتباه افراد خواهد شد. لذا اگر شما هم در پی خرید برف پاک کن خودرو هستید، می توانید از همکاران ما در فروشگاه برادران اسدیان (لنزو لامپ) کمک بگیرید.

انواع لاستیک تیغه برف پاک کن لنزو خودرو

اگرچه بسیاری از رانندگان حرفه‌ای به خوبی اهمیت استفاده از لاستیک تیغه برف پاک کن مناسب را درک کرده اند، اما متاسفانه به دلیل تنوع بالا، در هنگام خرید دچار سردرگمی می‌شوند. در واقع انواع مختلفی از تیغه برف پاک کن و لاستیک آن وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های جداگانه‌ای داشته و برای گروه خاصی از خودروها کاربرد دارند.

برف پاک کن خودرو - بهترین تیغه برف پاک کن

ما در وب سایت لنزولامپ سعی کرده ایم تا انواع لاستیک تیغه برف پاک کن خودرو را خدمت مشتریان عزیز ارائه داده و آنها را بر مبنای استفاده ‌شان دسته‌ بندی کنیم. به صورت کلی خود برف پاک کن‌ها به سه دسته‌ای فلزی، هیبریدی و ژله ‌ای تقسیم می‌شوند.

برف پاک کن‌های فلزی بیشترین استفاده را در خودروهای داخلی داشته و عموماً بدنه آنها از فلزاتی مانند استیل یا آهن ساخته می‌شود. در بخش پایینی آنها هم یک لاستیک با متریال ویژه قرار می‌گیرد که قادر به پاکسازی شیشه خواهد بود. از جمله این مدل ها می توان به تیغه برف پاک کن فلزی پژو 405 ، تیغه برف پاک کن فلزی تیبا ، تیغه برف پاک کن فلزی فابریکی ال 90 و… اشاره کرد. 

نوع دوم این محصولات جنس ژله ‌ای دارند. ساختار این دسته از تیغه برف پاک کن‌ها، بیشتر از پلاستیک‌های ژله‌ای ساخته شده که مقدار مشخصی از سیلیکون را در خود دارد. ساختار ژله‌ای این محصولات باعث می‌شود تا انعطاف پذیری بیشتری داشته و بتوانند سطح شیشه‌ها را تمیز کنند. نوع سوم هم تیغه برف پاک کن‌های هیبریدی هستند که ساختارشان ترکیبی از دو مدل قبلی است.

یعنی فلز و ژله در آنها به کار رفته که باعث می‌شود تا ضمن استحکام، قدرت پاک کنندگی بالایی داشته باشند. از جمله مدل‌های آن می‌توان به تیغه برف پاک کن هیبریدی پژو اشاره کرد. همچنین از معروف‌ترین مدل‌های لاستیک تیغه برف پاک کن در بازار ایران می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • لاستیک تیغه برف پاک کن تیبا
  • لاستیک تیغه برف پاک کن ۲۰۶
  • لاستیک تیغه برف پاک کن پژو ۴۰۵
  • لاستیک تیغه برف پاک کن سمند
  • لاستیک تیغه برف پاک کن پراید
  • لاستیک تیغه برف پاک کن ال ۹۰
  • و ...

خرید تیغه برف پاک کن خودرو از فروشگاه لنزو برادران اسدیان (لنزو لامپ)

مسلما تاکنون اهمیت استفاده از برف پاک کن خودرو را به خوبی درک کرده اید. با این حال باید عنوان کنیم که این اهمیت تنها در صورتی خود را به خوبی نشان خواهد داد که آن را از یک مرجع مناسب خریداری کرده باشید. به بیان ساده‌تر تنوع بالا در نمونه‌های برف پاک کن و لاستیک آن باعث سردرگمی افراد می شود. در کنار آن حجم زیاد محصولات فیک، باعث می‌شود تا مشتریان در دام افراد کلاهبردار افتاده و نتوانند خریدهای مناسبی داشته باشند.

این موضوع هم در نهایت به زیان آنان تمام خواهد شد. ما در فروشگاه برادران اسدیان (لنزو لامپ) سعی کرده ایم تا بهترین و مناسب‌ترین مدل‌های تیغه برف پاک کن و لاستیک آن را خدمت متقاضیان عزیز ارائه دهیم. افزون بر این موارد، مشاوره‌های لازم جهت خرید و انتخاب را به کاربران عزیز ارائه می دهیم که می‌تواند فرآیند تصمیم گیری را برایشان ساده‌تر کند.

لازم به ذکر است که تنها سایت رسمی فروشگاه لنزو برادران اسدیان، لنزو لامپ می باشد که اولین وارد کننده محصولات برند لنزو در ایران بوده و معتبرترین و بزرگترین فروشگاه لوازم یدکی خودرو می باشد. خرید هدلایت ، زنون، لامپ هالوژن، لامپ فابریکی، لامپ  smd، تیغه برف پاک کن و ... جزء پرفروش ترین لوازم لوکس خودرو لنزو برادران اسدیان است که برای ثبت سفارش می توانید به سایت لنزو لامپ مراجعه نمایید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج