۱۳۲۷۹۹۶
۱ نظر
۵۸۵۳
۱ نظر
۵۸۵۳
پ

پنج روایت ترسناک از کسانی که از دنیای مردگان برگشتند

زندگی پس از مرگ یکی از مجهولاتی است که بشر هیچوقت توانایی حدس و بررسی آن را نداشته.

برترین‌ها _ آیدا فلاحیان: زندگی پس از مرگ یکی از مجهولاتی است که بشر هیچوقت توانایی حدس و بررسی آن را نداشته. این سوال بی جواب، تبدیل به سوژه‌ای برای نویسندگان و کارگردانانی شده که می‌توانند با قوه تخیل خود، به آن پاسخ دهند. رسانه کشور کره جنوبی، از جمله رسانه‌های خلاقی است که با به تصویر کشیدن دنیای پس از مرگ توانسته مخاطبان زیادی را جذب خود کند. در ادامه این مطلب، برخی از بهترین سریال‌های کره‌ای با محوریت زندگی پس مرگ را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

گابلین

پنج روایت ترسناک از کسانی که از دنیای مردگان برگشتند

شاید بتوانیم سریال گابلین را یکی از پرطرفدارترین سریال‌های کره‌ای بدانیم که بعد از گذشت ۹ سال از پخش آن، روز به روز به طرفدارانش اضافه می‌شود. این سریال تخیلی و عاشقانه، با روایت داستان فرمانده‌ای پر افتخار در زمان امپراتوری گوریو، داستان خود را آغاز می‌کند. این فرمانده بعد از شرکت در جنگ‌های بسیار، به جرم ریختن خون انسان‌های بی‌گناه، محکوم می‌شود تا ما بقی عمر خود را به عنوان یک گابلین(جن) سپری کند. او تا زمانی که  نتواند عروس خود را پیدا کند و شمشیر فرو رفته در قلبش را بیرون بکشد، نمی‌تواند زندگی جاودانه خود را به پایان برساند. البته این تنها روایت سریال نیست. این سریال در راستای زندگی مردم عادی، زندگی ارواح و فرشتگان مرگ را نیز به تصویر می‌کشد. فرشتگان مرگ در این سریال، افرادی هستند که در زندگی قبلی خود، گناهی نا بخشوندنی مرتکب شده و تا زمان پایان مجازات خود، مجبور هستند ارواح سرگردان در زمین را به دنیای دیگری منتقل کنند. داستان عاشقانه گابلین و عروس گمشده‌اش، همراه با فرشتگان مرگی که در خط باریکی میان زندگی و مرگ فعالیت می‌کنند، روایت متفاوتی است است که می‌تواند برای شما لذت بخش باشد.

فردا

پنج روایت ترسناک از کسانی که از دنیای مردگان برگشتند

در چند سال گذشته سریال فردا، به یکی از سریال‌های کره‌ای شناخته شده تبدیل شده است. این سریال که با هدف امید به زندگی و کاهش آمار خودکشی در کشور کره جنوبی ساخته‌شده، سازکار یک شرکت خاص را روایت می‌کند. شرکتی که تمام کارکنان آن،ارواح و نگهبانانی هستند که وظیفه ناتمام در زندگی خود را در این شرکت به اتمام می‌رسانند.زندگی قبلی این کارکنان، گناهان و فداکاری‌های آن‌ها، بر جایگاه آن‌ها در این شرکت تاثیرگذار است. شاید برای شما نیز جالب باشد اما رقابت ارواح در این شرکت کم و کسری از زندگی افراد زنده در دنیای واقعی ندارد و هر بخش در این شرکت علاقه‌مند به برتری بیشتر نسبت به بخش‌های دیگر است.  چوی جون وونگ بعد از ناکامی‌های فراوان در زمینه اشتغال، در طی حادثه‌ای در این شرکت رویایی استخدام می‌شود و شغل خود به عنوان یک نگهبان را آغاز می‌کند. او و تیمش،وظیفه دارند افردای که قصد خودکشی دارند را از این عمل منصرف کرده و امید به زندگی را در افراد بیشتر کنند. البته که انجام این وظیفه برای چوی جون وونگ آسان نخواهد بود و در طی داستان فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه ‌می‌کند.

هتل دل لونا

پنج روایت ترسناک از کسانی که از دنیای مردگان برگشتند

با شنیدن اسم سریال هتل دل لونا، شما حتما آمادگی پیدا می‌کنید که بیننده‌ سریالی درباره یک هتل باشید.اما به هیچ عنوان نمی‌توانید تصور کنید این هتل، دقیقا چه سازکاری دارد! هتل دل لونا هتلی مجلل با مدیریت خانم جانگ مال وول است که به بهترین شکل از میهمانانش پذیرایی می‌کند. البته نه میهمانان معمولی!میهمانان هتل دل لونا، ارواحی هستند که بعد از مرگ خود به این هتل می‌روند و تا زمانی که وظیفه نیمه کاره‌ی خود در زمین را به اتمام برسانند در این هتل مستقر می‌شوند. هیچ انسان زنده‌ای حق ورود به هتل دل لونا را ندارد بجز خانم جانگ مال وول که برای چندیل سال مدیریت این هتل را بر عهده دارد.البته نمی‌توان گفت همه چیز در این هتل در نهایت آرامش به سر می‌شود.با ورود مدیر جایگزین یعنی گو چانگ سونگ به هتل دل لونا،وضعیت حتی پیچیده‌تر از قبل نیز خواهد شد چرا که خانم جانگ به هیج وجه دوست ندارد شغل خاص خود را از دست بدهد. میزبانی از ارواح در هتلی خیالی، می‌تواند تصور شما از زندگی پس از مرگ را زیباتر کند و اوقات خوشی برای شما فراهم سازد پس بهتر است دیدن سریال هتل دل لونا را از دست ندهید.

آقای ملکه

پنج روایت ترسناک از کسانی که از دنیای مردگان برگشتند

آقای ملکه یکی دیگر از سریال‌های کره‌ای با محوریت زندگی دوباره یا زندگی پس از مرگ است. البته سازندگان این سریال،تعبیری بسیار متفاوت  از زندگی پس از مرگ دارند. تعبیری که اصلا قابل پیش بینی نیست! این سریال داستان خود را با زندگی سرآشپز ماهری به نام جانگ بونگ هوان آغاز می‌کند. جانگ بونگ هوان مردی موفق در دوره جمهوری کره جنوبی است که بر اثر اتفاقی،زندگی پس مرگ کاملا متفاوتی را تجربه می‌کند. روح او حالا در جسم یک زن حیات پیدا کرده و این موضوع برای او بسیار غریب است. البته جسم جدید جانگ بونگ هوان، متعلق به یک زن معمولی نیست بلکه او باید زندگی خود را به عنوان ملکه چورین،ملکه چوسان قدیم ادامه دهد! دردسر‌های او به عنوان آقای ملکه این سریال کمدی را به یکی از سریال‌های پرطرفدار و شناخته شده در کره جنوبی تبدیل می‌کند که از تماشای آن لذت می‌برید.

عاشقان ماه

پنج روایت ترسناک از کسانی که از دنیای مردگان برگشتند

سرنوشت گو ها جین، دختر بخت برگشته‌ای که در تمامی مراحل زندگی خود دچار شکست شده‌، روایت اصلی سریال عاشقان ماه است. در طی یک خورشید گرفتگی، زندگی فلاکت‌بار ها جین در قرن ۲۱ به پایان می‌رسد و روح او به چند هزار سال قبل بازمیگردد. حالا او با نام هه سو در زمان پادشاهی گوریو دوباره به زندگی بازگشته اما نمی‌توان گفت دردسرهای زندگی برای او تمام شده‌ است. وررود به دربار گوریو و آشنایی با فرهنگی که هرگز با آن آشنا نبوده است، روح هاجین در بدن هه سو حتی بیشتر از قبل دچار مشکلات روانی می‌شود و روایت این سریال را پیچیده‌تر می‌کند. با این وجود زندگی دوباره‌ ها جین در کالبد هه سو، زیبایی‌هایی نیز دارد که نمی‌توان از آن‌ها چشم پوشی کرد. آشنایی با شاهزادگان گوریو و تجربه عشق در زندگی دوباره، تلخ کامی‌های ها جین در زندگی قبلی و زندگی کنونی خود را کمتر می‌کند. زندگی جدید همراه با فراز و نشیب‌های بسیار، می‌توان انتخاب خوبی برای سرگرمی شما باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سریال فردا خیلی قشنگ
      ماجرا راجب کسی هست که خودکشی کرده ودر زندگی بعدش مامور شده جلوی کسایی که خودکشی میخوان بکنن بگیره
      این سریال آدم واقعا به فکر فرو میبره که اگه تو بخوای زندگیتو با یه حرکت به پایان برسونی قراره چقدر برای خانواده و اطرافیانت سخت باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج