۱۲۷۲۷۳۳
۱۴ نظر
۶۷۷۶۴
۱۴ نظر
۶۷۷۶۴
پ

بشنوید؛ شش آهنگ کاملا موفق چند وقت اخیر

سال ۲۰۲۲ سالی پربار برای دنیای موسیقی و ستاره‌هایش بود.

برترین‌ها: سال ۲۰۲۲ سالی پربار برای دنیای موسیقی و ستاره‌هایش بود. از هری استایلز و بیانسه در سبک پاپ گرفته تا سبک متال و تک‌آهنگ منتشرشده از آلبوم جدید گروه متالیکا، نشان می‌دهند که نام‌های آشنای موسیقی در سال ۲۰۲۲ با قطعات جدیدشان مهمان دستگاه‌های پخش موسیقی بوده‌اند. به رسم پایان هر سال میلادی، به تولیدات موسیقی در سالی که گذشت نگاهی می‌اندازیم تا ببینیم محبوب‌ترین تک‌آهنگ‌های منتشرشده کدام‌ها هستند.

هری استایلز /  As It Was

بشنوید؛ شش آهنگ کاملا موفق چند وقت اخیر

هری استایلز با آن محبوبیت کم‌نظیر، خواننده‌ای رکوردشکن نیز است. او این‌بار با تک‌آهنگ As It Was از لحظه انتشار، رکورد تعداد دفعات پخش را از آن خود کرد و تا هفته‌ها با در دست داشتن این رکورد، در صدر جدول تک‌آهنگ‌های جهان قرار داشت. این تک‌آهنگ در آلبوم Harry’s House قرار دارد و با صدای دخترخوانده‌اش که او را صدا می‌زند، آغاز می‌شود. فضای ملودیک As It Was شنونده را به دهه ۸۰ و زرق و برق ترانه‌های پاپ آن زمان می‌برد. این ترانه با آن‌که ترانه‌ای با محوریت شکست عاطفی دارد، ولی ضرب‌آهنگ بالا آن را تبدیل به ترانه‌ای شاد کرده است. موزیک‌ویدیوی این قطعه نیز با حرکات ژیمناستیکی هری و رنگ‌هایی که در یکدیگر تنیده می‌شوند، بسیار دوست‌داشتنی است.

هری استایلز -  As It Was


سم اسمیت / Unholy

بشنوید؛ شش آهنگ کاملا موفق چند وقت اخیر

از داغ‌ترین ترانه‌های سال ۲۰۲۲ که در ویدیوهای تیک‌تاک و اینستاگرام نیز از آن به کرات استفاده می‌شود، ترانه «نامقدس» (Unholy) با خوانندگی سم اسمیت و همکاری کیم پتراس است. ترانه با یک افکت کُر کلیسایی آغاز می‌شود و خطاب به مادر، از پدری خطاکار و خائن روایت می‌کند. شروع کوبنده این ترانه، «نامقدس» را در میان ترانه‌هایی قرار داده است که قرار نیست هیچ‌وقت از ذهن شنونده پاک شوند. حضور کیم پتراس که پیش‌تر گفته بود علاقه دارد با سم اسمیت همکاری کند، به‌طرز معجزه‌آسایی در این ترانه درخشان است. تغییر آوازها بین این دو چنان هنرمندانه انجام می‌شود که شنونده مثل نقطه حساس یک فیلم آن را دنبال می‌کند. «نامقدس» (Unholy) یک ماه پیش از انتشار در تیک‌تاک به شهرت رسیده بود، ولی انتشار رسمی آن در سپتامبر ۲۰۲۲ صورت گرفت.

سم اسمیت – Unholy


تامینو / Sunflower

بشنوید؛ شش آهنگ کاملا موفق چند وقت اخیر

صدای منحصربه‌فرد و محزون تامینو، خواننده و نوازنده بلژیکی-مصری که بیشتر با ترانه Habibi شناخته می‌شود، در آلبوم اخیر او به نام Sahar نیز با همان کیفیتی که از او انتظار می‌رود، حس می‌شود. ترانه گل آفتابگردان که آن را با همراهی Angele اجرا کرده است، یکی از بهترین ترانه‌های این آلبوم است. تامینو همیشه به سبب ترکیب شگفت‌انگیز حس‌وحال شرقی در آواز غربی تحسین شده است. او شبیه هیچ‌کس دیگر نمی‌خواند و همین موضوع ترانه‌های او را امضادار کرده است. تامینو در آلبوم سحر و در ترانه Sunflower به اوج بلوغ خود در آهنگسازی رسیده است.

تامینو – Sunflower


استیو لیسی / Bad Habit

بشنوید؛ شش آهنگ کاملا موفق چند وقت اخیر

این خواننده ۲۴ ساله آمریکایی با قطعه «عادت بد» توانسته عادت بد شنوندگان در شنیدن ترانه‌های تکراری در سبک آراندبی (R&B) و پاپ را کنار بگذارد و آن‌ها را با ترانه‌ای کاملا متفاوت روبرو کند. همین متفاوت بودن هم سبب شد که این ترانه زودتر از آن‌چه از آن انتظار می‌رفت به صدر جدول بهترین ترانه‌های سال آمریکا برسد. او زمانی‌که تنها ۱۷ سال داشت و به مدرسه می‌رفت توانست نامزد گرمی شود. ترانه Bad Habit از موسیقی‌های معروف تیک‌تاکی است که بسیاری از کاربران با آن ویدیو ساخته‌اند و به خصوص میان نوجوانان، به محبوبیت بسیاری دست پیدا کرده است. این ترانه رکورد بیشترین تعداد پخش را در کارنامه استیو لیسی دارد.

استیو لیسی – Bad Habit


دریک / Jimmy Cooks

بشنوید؛ شش آهنگ کاملا موفق چند وقت اخیر

آلبوم Honestly, Nevermind که هفتمین آلبوم دریک خواننده رپ کانادایی است، به صورت غیرمنتظره‌ای منتشر شد و البته نتوانست نظر طرفداران دریک را به خود جلب کنند. بسیاری این آلبوم را مجموعه‌ای ضعیف می‌دانند، اما با این‌حال دریک کارش را بلد است و تمام آن‌چه از او انتظار می‌رفت را در قطعه جیمی کوکس پیاده کرده است. این ترانه که آخرین قطعه آلبوم است که با همراهی و همکاری ۲۱ savage اجرا شده و توانسته طرفداران دریک را بار دیگر عاشق او کند. سبک کلاسیک هیپ‌هاپ که در این ترانه وجود دارد، نشان می‌دهد که همیشه هم لازم نیست ساختارها را شکست و یک ترانه هیپ‌هاپی با همان ساختارهای قدیمی همچنان می‌تواند جذاب باشد، البته اگر کسی مثل دریک آن را اجرا کند.

دریک – Jimmy Cooks


شروین حاجی‌پور / برای

بشنوید؛ شش آهنگ کاملا موفق چند وقت اخیر

ترانه‌ای که نه تنها تمام ایرانی‌ها آن را شنیده‌اند و آن را زمزمه می‌کنند، بلکه اکنون به گوش جهانیان نیز آشنا است.  متن ترانه «برای» را با الهام گرفتن از توییت‌های کاربران بود و شروین زمانی که این ترانه را منتشر کرد به سرعت فراگیر شد و تنها در کمتر از ۴۸ ساعت، ۳۴ میلیون بار در اینستاگرام دیده شد.

شروین حاجی‌پور- برای

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ایرانی

      بهترین ترانه امسال ترانه شروین بود .براااااااااااااای .

    • یک خسته

      یه وقت مغزت خسته نشه پس داریوش گوگوش ابی چی شدن اون خارجکی ها مارو سننه

    • یه کاربر

      شروین ازت ممنونیم:)
      موفق باشی

    • ناشناس

      یعنی مضحک تر از این کار م مگه هست
      صدای همه خواننده ها بود الا شروین

    • Zahra

      جای آهنگ yet to come خالی بود

    • ناشناس

      خخخخ حتی نمیتونید اهنگ برای رو پخش کنید

    • منصوره

      اهنگ برای شروین، بینظیر بود بغض چندین دهه را شکست

    • ناشناس

      شروین :))

    • شاهرخ

      موفقیت آهنگ برای از شروین را مقایسه کنید با هزینه‌های انبوه و عدم موفقیت سلام فرمانده

      پاسخ ها

      • R

        وقتی به جای تحقیق و پبدا کردن درست و غلط میشینی پای دروغنشنال :)

    • سحر

      به شروین که رسید نوار خالی پر کردی

    • بهادر بهاری راد

      از مردم بپرسید موسقی واقعی کدام وچی هست تمام اهنگ سازان خوانندهگان عامل استعمار هستند

    • زهرا

      ممنون که آهنگ هارو هم قرار دادی

    • ناشناس

      بهترین اهنگ سلام فرمانده بود که در تمام کشورهای دنیا به زبانهای مختلف اجرا شد اگر وجدان دارید کامنتم تایید و پخش کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج