قالیشویی بانو _استیکی
۹۴۸۵۹۴
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

روایتی تلخ از پیکر قطعه قطعه شده سردار

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) روایتی تلخ از پیکر اربا اربا شده شهید سلیمانی بیان کرده است.

خبرآنلاین: جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) روایتی تلخ از پیکر اربا اربا شده شهید سلیمانی بیان کرده است.

سردار غلامحسین غیب پرور، جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) به تشریح جزئیاتی پیرامون پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی پس از حادثه تروریستی و شهادت وی و یارانش پرداخت و گفت: پیکرها را که از نجف آوردند من در اهواز تحویل گرفتم. به جز شهید طارمی عزیز ما، بقیه پیکرها اربا اربا شده بودند. سلام خدا بر شهیدان ما، سلام خدا بر ابومهدی که تقریبا هیچ چیز از پیکرش باقی نمانده بود.

وی در این اظهارات که فیلم آن را باشگاه خبرنگاران منتشر کرده، افزود: قاسم سلیمانی از تو دو تا دست بریده باقی مانده بود، قربان دستان جدا شده ابوالفضل (ع) و قربان دستان جدا شده تو ای رشید، ای قاسم. از سینه و کمرت چیزی نمانده بود و ساق پا نداشتی، ما یک قطعه از گونه مبارکت را دیدیم.

غیب پرور گفت: آمریکایی ها، چهره غیرتمند انقلاب اسلامی را اینگونه شهید کردند و ابومهدی را و زمانی فر را و پورجعفری را و طارمی را و دیگران را. ما عزاداریم اما حتما حتما پیروزی از آن مستضعفان عالم و از آن ماست، ما با امید به آینده و سیراب شدن از زمزم عاشورای حسینی کمر هامان را بستیم و قرار است انقلاب اسلامی را به دست صاحبش برسانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      قربونت بشم سردار

      پاسخ ها

      • نبی

        جانم فدای سردارسلیمانی

    • موسوی

      سلام و درود خدا به روان حاج قاسم سلیمانی عزیز و شهیدان همرزمش و ننگ و نفرین و لعنت ابدی به امریکا و اسراییل و ایادی کفر - انتقام خون شهدایمان را خواهیم گرفت انشااله

    • ن

      جانم فدای سردار

    • باران

      السلام علیک یا اباعبدالله
      لبیک یا حسین :(

    • بدون نام

      از قربانیان پرواز چی باقی مونده ببود؟ اربا اربا نشده بودند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج