۹۲۰۴۷۶
۲۰۸۶۲۶
۲۰۸۶۲۶
پ

محتوای حمایت‌شده

لیفت صورت بدون جراحی با ۱۶ روش مختلف

پرطرفدارترین روش های لیفت صورت بدون جراحی در حال حاضر شامل هایفوتراپی، اشعه آراِف، تزریق ژل، لیفت با نخ، اندولیفت و پی‌آرپی هستند

سال هاست که روش جوانسازی صورت با لیفت صورت در بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با این حال با پیشرفت علم پزشکی روش های لیفت صورت بدون جراحی روی کار آمده اند و طرفداران زیادی نیز در سال های اخیر داشته اند زیرا شاید اکثر افراد از بیهوشی، بخیه و برش های جراحی لیفت صورت بترسند. شاید اصلا میزان افتادگی پوست صورتشان در حدی نباشد که بخواهند جراحی لیفتینگ صورت بدون جراحی را انجام دهند. روش های جدید لیفت صورت، غیر جراحی و غیر تهاجمی هستند و می توانند جایگزینی موثری برای جراحی لیفت صورت باشند و داشتن پوست شاداب بدون جراحی را دست یافتنی میکنند. با ما تا پیان این مقاله همراه باشید تا روش های لیفت صورت بدون جراحی همراه با مزایا، عوارض و هزینه آن ها را به شما معرفی کنیم.

لیفت صورت بدون جراحی با ۱۶ روش مختلف

برای مشاوره و نوبت دهی در مطب دکتر امین جعفری همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۲۰۱۰۷۴۵۰۴

لیفت صورت چیست؟

پوست صورت به تدریج با افزایش سن یا در اثر عوامل محیطی مختلف یا سبک زندگی نادرست شل شده و چربی‌های زیرپوست را از دست می‌دهد. این عامل باعث ایجاد افتادگی در برخی نواحی صورت مانند کناره چشم‌ها یا گوشه لب‌ها و بینی شده یا به صورت پوست اضافه در ناحیه غبغب بروز پیدا کند. زمانی که این اتفاق برای چهره شما رخ می‌دهد، با استفاده از انواع روش‌های لیفت صورت می‌توانید پوست خود را بالا کشیده و حالت چهره خود را حفظ کنید. لیفت صورت هم به صورت جراحی و هم به صورت غیر جراحی امکان پذیر است که در این محتوا به توضیح روش لیفت صورت بدون جراحی می پردازیم.

در روش های غیر جراحی با استفاده از انرژی هدفمند لایه های عمیق تر پوست گرم می شود، که این کار باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین شده و به تدریج رنگ و بافت پوست را بهبود می بخشد و همچنین باعث سفت شدن پوست میشود. برخی از روش های درمانی هم روی بافت فیبری پوست تأثیر می گذارند تا به صاف شدن عوارض پوستی مانند سلولیت کمک کنند. برای لیفت و بهبود پوست صورت و بدن، تکنیک‌های بی شماری وجود دارد که از هر یک بنا به کارایی که دارند؛ برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده می‌شود.

لیفت صورت بدون جراحی با ۱۶ روش مختلف

لیفت صورت بدون جراحی چه مزایایی دارد؟

  • سفت‌تر شدن پوست
  • حفظ شادی و طراوت پوست صورت
  • جوان‌سازی چهره و افزایش اعتماد به نفس
  • از بین بردن چین و چروک
  • از بین بردن چروک های سطحی نواحی مختلف صورت و چهره
  • از بین بردن غبغب
  • روشی ایمن با عوارض جانبی کم یا بدون عوارض جانبی
  • امکان لیفت همزمان گردن و صورت
  • دارای دوره نقاهت کوتاه
  • بدون درد و خونریزی
  • بدون بیهوشی

روش های لیفت صورت بدون جراحی

بر اساس وضعیت پوستی و نیازهای صورت هر فرد، می توان از روش های مختلفی برای افزایش زیبایی و جوانسازی صورت بهره مند شد. انتخاب از میان این روش ها بر عهده پزشک است و بعد از تشخیص میزان افتادگی پوست صورت و روش مورد نیاز انجام خواهد شد. بهترین روش لیفتینگ صورت بدون جراحی انواع مختلفی دارد که  عبارتند از:

1: لیفت صورت با اندولیفت

روش اندولیفت یکی از روش‌های غیرتهاجمی لیفتینگ صورت است که از لیزر با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر برای درمان استفاده می‌کند.در این روش از فیبر نوری بسیار نازک استفاده می‌شود که در این روش لیزر به بافت‌های زیرین پوست تابیده می‌شود و با بازآرایی کلاژن‌ها و تجزیه چربی‌های پوست به آن استحکام می‌بخشد.نکته قابل توجه در اندولیفت صورت این است که این روش به صورت سرپایی انجام می‌شود و نیازی به بیهوشی ندارد. 

لیفت صورت بدون جراحی با ۱۶ روش مختلفلیفت صورت بدون جراحی با ۱۶ روش مختلف

همچنین باید بدانید مهم‌ترین ویژگی این راه درمانی این است که بدون نیاز به برش پوست یا ایجاد بخیه در آن و بدون بیهوشی و نیاز به بستری‌شدن، نتایجی شبیه به جراحی لیفت دارد. ماندگاری این روش معمولا ۳ سال است اما باید گفت این میزان ماندگاری در شرایط مختلف متفاوت است.

لیفت صورت بدون جراحی با ۱۶ روش مختلف

2: لیفت صورت به روش هایفوتراپی

هایفو تراپی یک روش عمل لیفت صورت بدون جراحی محسوب می شود.در روش هایفوتراپی (امواج متمرکز فرا صوت با شدت بالا یا HIFU)، برای هدف گیری لایه‌ های زیرین پوست از امواج فرا صوت استفاده می ‌شود. انرژی امواج فرا صوت باعث می‌ شود تا بافت هدف گیری شده با سرعت زیادی گرم شود. زمانی که سلول ‌های ناحیه هدف گیری شده به دمای مشخصی برسند، با آسیب سلولی مواجه می گردند. با وجود این که این موضوع می‌ تواند ظاهری متناقض داشته باشد، آسیب ایجاد شده موجب تحریک سلول ‌ها و در نهایت تولید کلاژن بیشتر و جوانسازی و لیفت پوست می ‌شود. روش هایفوتراپی روشی ایمن و بدون درد است. این روش ماندگاری بالایی داشته و نتایج آن در حدود یک تا سه سال باقی خواهند ماند.

3: لیفتینگ صورت به روش آر اف فرکشنال

در روش آر اف فرکشنال (RF FRACTIONAL)، در سطح پوست لایه برداری انجام می شود و در لایه ای از داخل پوست به نام درم کلاژن سازی صورت می گیرد. نتایج ناشی از لایه برداری سطحی، شفافیت و ظاهر صاف تر پوست است. نتایج کلاژن سازی به صورت جوانسازی و کاهش خطوط چهره و افزایش قدرت ارتجاعی و استحکام پوست به تدریج پس از چند جلسه لیزر درمانی مشاهده می شود که البته دیدن نتایج به نوع پوست افراد بستگی دارد. مدت زمان اثرگذاری روش RF فرکشنال بیشتر از هایفوتراپی و حدود 3 تا 5 سال است.  استفاده از این روش دارای محدودیت سنی نیست و هر فردی با هر سنی می‌تواند آن را انجام دهد.

4:جوانسازی صورت با تزریق ژل

 تزریق ژل برای پر کردن چین و چروک‌های ایجاد شده یا حجم دهی به نواحی مختلف صورت استفاده می‌شود. به عنوان مثال برای از بین بردن خط خنده، خطوط پیشانی، خط اخم و چین و چروک‌های ریز ایجاد شده در کناره چشم‌ها یا لب‌ها از تزریق ژل استفاده می‌شود. همچنین برخی از انواع ژل برای حجم دهی به لب‌ها و گونه‌ها نیز استفاده می‌شود. استفاده از این روش باعث جوان‌تر شدن پوست شده و تازگی آن را حفظ می‌کند. ژل‌های مورد استفاده برای تزریق به نواحی مختلف دارای انواع مختلفی هستند. به همین دلیل زمان ماندگاری و میزان اثرگذاری آن‌ها متفاوت بوده و از ۶ ماه تا ۵ سال متغیر است.

5: لیفتینگ صورت به روش مزوژل

روش مزوژل یکی از درمان‌های موثر چین و چروک و دیگر مشکلات پوستی در صورت و به خصوص نواحی اطراف چشم است. در این شیوه درمانی از اسید هیالورونیک برای رفع مشکلات پوستی استفاده می‌شود تا جوانی و شادابی به پوست شما برگردد. این روش را می‌توان برای از بین بردن خطوط عمیق لبخند و اخم نیز استفاده کرد. با استفاده از مزوژل امکان اصلاح فرم نامتقارن چهره، در بخش‌های چانه یا گونه‌ها وجود دارد و می‌توان ناهنجاری‌های ظاهری را هم تا حد زیادی برطرف کرد. نتایج مزوژل بلافاصله بعد از تزریق قابل تشخیص است؛  این نتایج ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارند و بعد از این مدت کاملا از بین می‌روند.

لیفت صورت بدون جراحی با ۱۶ روش مختلف

6: لیفت صورت به روش تزریق بوتاکس

بوتاکس ماده ای است که تزریق آن به صورت عضلانی صورت می گیرد. این ماده با کاهش انقباضات محل ماهیچه های مختلف صورت می تواند به رفع چین و چروک ها و در نتیجه لیفت پوست صورت کمک کند. تزریق بوتاکس سیگنال عصب به عضلات مورد نظر را مسدود می کند. عضله تزریق شده دیگر نمی تواند از طریق پالس ایجاد شده از عصب به عضله منقبض شود و این باعث می شود چین و چروک ها ریلکس شده ومنقبض نشوند و جوانسازی صورت به وجود آید. سم بوتولونیوم با فلج عضلات زیر پوستی برای صاف کردن چین و چروک‌ های صورت و ایجاد ظاهری جوان‌ تر در افراد به کار می‌ رود. ماندگاری این روش در حدود ۶ ماه بوده و پس از این مدت باید تمدید شود.

7: لیفت صورت با تزریق چربی نانوفت

نانوفت، چربی فرآوری شده بدن است که حاوی غلظت بالایی از سلولهای بنیادی است.سلول های بنیادی به سلول هایی گفته میشود که هنوز تمایز پیدا نکرده و قابلیت تمایز به سلول های اختصاصی را دارند و قادرند با تقسیم سلولی ، سلولهای بنیادی بیشتری تولید کنند.این سلول ها در بازسازی بافت های آسیب دیده اهمیت بسیار زیادی دارند در این روش درمانی ، ابتدا سلول های بافت چربی از ناحیه ران ها . یا شکم برداشته میشوند این بافت چربی تکینک ویژه ای طی یک فرآیند پیچیده فرآوری شده و چربی بسیار لطیف و ابریشم گونه ای که حاوی سلول های بنیادی فراوانی است به دست می آید و می‌تواند به طور شگفت‌آوری، آثار زخم، چین و چروک یا هرگونه آسیب پوستی را از بین ببرد. ممکن است ماندگاری نتیجه تزریق تا ده سال نیز طول خواهد کشید؛ اما ممکن است در برخی از افراد مدت زمان خیلی کمتری این ماندگاری وجود داشته باشد.

8: کشیدن پوست صورت به روش نخ

لیفت صورت با نخ روشی است که به جراحی صورت شباهت زیادی دارد، در این روش ساختار پوست بازسازی می‌ شود، البته برای انجام این کار نیازی به استفاده از ابزار و چاقوی جراحی نیست. در این روش از الیاف نخ برای جوانسازی و کشیدن پوست به سمت بالا، استفاده می‌شود. قبل از شروع کار با نخ لیفت، بیماران در ناحیه ای که می خواهند عمل لیفتینگ را انجام دهند (معمولا در قسمت های میانی صورت، غبغب یا گردن) بی حسی موضعی دریافت می کنند. متخصص پوست یک سوزن از قبل نخ شده را به سطح زیر پوست بافت های صورت وارد می کند، به این معنی که سوزن زیر لایه ای از پوست که قابل مشاهده است، وارد می شود. پس از بارگذاری نخ ها در قسمت های مورد نظر، کلاژن و بافت فیبری جدید در اطراف نخ ها تشکیل می شود که سبب نگه داشتن بافت و سفت شدن پوست می شود. ماندگاری این روش تا یک سال پس از درمان باقی میماند.

9: لیفت پوست صورت به روش میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ یا (CIT) روشی است بدون خونریزی، درد و تهاجم برای رفع چین و چروک ها و لیفت صورت. در این روش با استفاده از میکرونیدل های استریل که دارای سوزن‌های بسیار ریز و ظریفی است روی پوست سوراخ‌هایی ایجاد می‌کنند و داروهای درمانی از ریق این روزنه ها وارد وست میشوند و تحریک پوستی و کلاژن سازی پوست انجام می شود. اصلی ترین مزیت میکرونیدلینگ، تاثیرگذاری بالا در عین تهاجم پایین و نکته منفی آن، عدم درمان افتادگی شدید پوست است یعنی این روش برای مشکلات پوستی سطحی مناسب است. ماندگاری این روش تا دو سال پس از درمان باقی میماند البته اثرگذاری روش میکرونیدلینگ تا حد زیادی به شیوه مراقبت پوستی پس از عمل بستگی دارد.

لیفت صورت بدون جراحی با ۱۶ روش مختلف

10: لیفت صورت به روش میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن روشی غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست است. در این روش با استفاده از تکنیک‌های مختلف، لایه‌ی سطحی پوست (سلول های مرده) برداشته می‌شود. برای انجام میکرودرم در ابتدا پوست تمیز شده، سپس به مدت لازم بر حسب نوع پوست و ضایعه آن که تحت نظر پزشک تعیین می شود، سایش در جهات گوناگون و روی قسمت های متعدد پوست انجام می شود. پس از اتمام درمان، صورت پاک و سپس با آب ولرم شسته می شود. یک کرم قابض (مثل اکسیددوزنگ یا کالامین) به محل مالیده می شود.  بعد از التیام کامل، لایه‌ی سطحی جدید زیباتر، یکدست‌تر و جوان‌تر به نظر می‌رسد. نتایج میکرودرم ابریژن موقتی هستند و معمولاً بین ۳ تا ۶ ماه دوام دارند.

11: لیفت صورت با تزریق پی آر پی

پی آر پی (PRP) نامی اختصاری از درمان با «پلاسمای غنی از پلاکت» یا «Platelet-Rich Plasma» است. پی آر پی یا PRP ماده ای است که به طور مستقیم از خون خود فرد گرفته می شود. تزریق پی آر پی به صورت به معنای استخراج پلاکت های خون و استفاده از آن ها برای جوانسازی و لیفت صورت است. یکی از کاربردهای پی آر پی در جوان‌ سازی و رفع چین و چروک صورت، خط خنده و اطراف چشم و گردن برای مقابله با علائم پیری به طور طبیعی است. پی آر پی یک درمان مؤثر و بی خطر است. ماندگاری نتایج پی آر پی صورت، مدت 4 تا 6 ماه است که البته این مدت ماندگاری در هر فردی متفاوت است.

12: لیفت صورت به روش فیشال صورت

فیشال پوست، درمان پوستی چند منظوره است که شامل بخار، ماسک صورت، لایه برداری، پاکسازی صورت، ماساژ صورت و انواعی از کرم‌ها و لوسیون هاست. در واقع انجام کارهایی مثل پاکسازی صورت، لایه‌برداری و آب‌رسانی عمیق به پوست است که باعث می‌شود منافذ باز پوست بسته و سلول‌های مرده نیز از پوست جدا شوند. از دیگر کاربردهای فیشال پوست نیز می‌توان به کلاژن سازی پوست اشاره کرد. به‌طور معمول ماندگاری فیشال به نوع پوست فرد و مراقبت‌های پوستی که بعد از آن انجام میدهد بستگی دارد، اما در اکثر مواقع از 1 هفته تا 1 ماه پوست فرد شاداب و زیبا خواهد بود.

13: لیفت صورت با اکسنت

دستگاه لیفت صورت اکسنت، یک روش سرپایی است که موجب سفت شدن پوست صورت و گردن می شود. این تکنولوژی از امواج RF برای لیفت صورت، آن هم بدون ایجاد کوچک ترین جای زخم و یا نیاز به بخیه استفاده می کند. روش اکسنت از نظر عملکردی بسیار مشابه با دستگاه آر اف می باشد با این تفاوت که از یک سیستم حرارتی نیز استفاده می کند. گرم کردن بافت، باعث تحریک تولید کلاژن، سفت شدن پوست و از بین بردن چربی های موضعی می شود.

14: لیفت به روش لیزر

در طول این روش درمان پیری صورت، انرژی لیزر دقیق و هدفمند برای گرم کردن عمیق و ایمن پوست و ساختار های حمایتی زیرین صورت، جایی که بسیاری از تغییرات ناشی از فرآیند پیری در آن رخ می‌ دهد، استفاده می‌ شود. بدین صورت که گرمای لیزر باعث انعقاد بافت می شود و منجر به سفت شدن پوست و بافت آن می شود، به عبارتی میتوان گفت  لیزر با تحریک بازسازی کلاژن در زیر سطح پوست به بیماران کمک می کند جوان تر به نظر برسند. نتیجه لیفت صورت با لیزر ۱ تا ۳ سال روی صورت باقی میماند.

لیفت صورت بدون جراحی با ۱۶ روش مختلف

15: لیفت صورت به روش آتیوا

روش آتیوا (attiva) یک روش غیرجراحی، غیرتهاجمی و کم‌عوارض برای از بین بردن ناهمواری‌های حاصل از جوش و آکنه، چین‌وچروک پیری و محو کردن جای زخم و جراحی است. آتیوا را می توان از زیرمجموعه های روش RF فرکشنال دانست. در این روش لایه‌های بافت‌های زیرپوستی به صورت کنترل شده و یکنواخت گرم شده و با تحریک فیبروبلاست‌ها روند تولید کلاژن‌های جدید آغاز می‌شود. همچنین به صورت همزمان از روی پوست نیز گرمادرمانی انجام می‌شود تا روند تولید کلاژن تسریع شود. نتایج درمان با این روش تا مدتی طولانی باقی میماند.

16: لیفت صورت با استفاده از کرم های موضعی

کرم های موضعی یا لوسیون ها نمی توانند باعث لیفت صورت شوند. چرا که تاثیر استفاده از روش های موضعی اصلا قابل مقایسه با روش های کلینیکال نیست. اما امروزه نوعی از کرم های موضعی وجود دارند به نام کرم پی آر پی لیپوزومال، بر خلاف دیگر کرم های موضعی لیفت صورت، محصولی موثر و مفید در جهت جوانسازی پوست است.

همچنین از رتینول‌ها یا رتینوئیدها استفاده کنید. این توصیه هم یکی از مراقبت‌های پوستی محسوب می‌شود و بهترین روش لیفت صورت بدون جراحی جوانسازی پوست برای افراد جوان‌تر. هر دوی این محصولات مراقبی از روند پیری پیشگیری کرده و به حفظ جوانی و جوانسازی پوست کمک می‌کنند. برای خرید رتینوئیدها نیاز به نسخه‌ی پزشک دارید ولی برای رتینول تراپی نسخه پزشک لازم نیست. این محصولات شکل‌هایی از ویتامین A هستند.

لیفت صورت بدون جراحی برای کدام نواحی امکان پذیر است؟

  • چین‌وچروک‌های چشم‌ها
  • چین‌وچروک‌های لب ها
  • خط خنده
  • خط اخم 
  • خطوط پیشانی
  •  خم ابرو
  • خطوط اطراف چشم
  • خطوط اطراف گردن

لیفت صورت بدون جراحی با ۱۶ روش مختلف

چه کسانی کاندیدای مناسب برای انجام لیفت صورت بدون جراحی هستند؟

کاندیدای مناسب برای انجام لیفت صورت بدون جراحی باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • قابلیت ارتجاعی پوست را از دست داده و عضلات صورت و گردن دچار افتادگی شده باشد
  • چروک‌های عمیقی در کنار بینی و گوشه‌های دهان ایجاد شده باشد
  • چین‌وچروک‌هایی در قسمت گردن و صورت ایجاد شده باشد
  • پوست ناحیه گردن و چانه جوانی خود را از دست داده باشد
  • ظاهر فرد خسته و پیر جلوه کند

چه کسانی کاندید مناسبی برای لیفت صورت بدون جراحی نیستند؟

  • خانم های باردار
  • افرادی که دارای زخم روی صورتشان هستند
  • افرادی که به تبخال مبتلا شده اند
  • افداری که پروتز فلزی دارند
  • بیمارانی که به بیماری دیابت مبتلا هستند
  • بیمارانی که به بیماری صرع مبتلا هستند

لیفت صورت بدون جراحی با ۱۶ روش مختلف

عوارض لیفت صورت بدون جراحی

لیفت صورت بدون جراحی در صورتی که در مراکز درمانی و کلینیک زیبایی معتبر انجام شود روشی ایمن با عوارض جانبی کم یا بدون عوارض جانبی است در ضمن دوره نقاهت ندارند. 

هزینه لیفت صورت بدون جراحی به چه عواملی بستگی دارد؟

در صورتی که قصد دارید لیفت پوست صورت بدون جراحی انجام دهید و به دنبال قیمت آن هستید باید در ابتدا مشخص شود که چه روشی را انتخاب می کنید. لیزر به نسبت ژل و بوتاکس قیمت متفاوتی دارد و هایفوتراپی نیز به نسبت سبک های دیگر از نظر قیمت با هم فرق می کنند. بنابراین روش انتخابی بسیار مهم است و همچنین علاوه بر روش لیفت صورت بدون جراحی فاکتورهای دیگری هم وجود دارند که روی هزینه نهایی تاثیرگذارند مانند:

  •  آزمایشات قبل از لیفتینگ 
  •  معاینات قبل از لیفت صورت بدون جراحی
  •  هزینه های مربوط به پزشک
  •  تجهیزات مورد نیاز برای لیفت صورت بدون جراحی
  •  هزینه بیمارستان
  •  هزینه های مربوط به ملاقات بعد از لیفت صورت

لیفت صورت بدون جراحی با ۱۶ روش مختلف

سوالات متداول

1. از کجا بدانیم بهترین روش لیفت صورت بدون جراحی کدام است؟

معمولا بهترین روش با توجه به مقصود و بودجه و زمان بازدهی مد نظر مراجعین انتخاب می شود. در این مورد باید از پزشک کمک بگیرید.

2. ماندگاری روش های غیر جراحی چه مدت طول می کشد؟

اگر مواردی مانند دخانیات را ترک کنید یا اضافه وزن شدید نداشته باشید ممکن است بسته به روش انتخابی حداقل بین 6 ماه تا 3 سال اثر جوانسازی صورت باقی بماند.

3. آیا برای افتادگی پوست شکم یا سینه هم می توان از روش لیفت با نخ استفاده کرد؟

بله این روش برای برطرف کردن افتادگی پوست در نواحی شکم هم کاربرد دارند ولی ممکن است نتایج آن به اندازه جراحی ماندگار و مطلوب نباشد.

لیفت صورت بدون جراحی با ۱۶ روش مختلفلیفت صورت بدون جراحی با ۱۶ روش مختلف

دکتر امین جعفری متخصص پوست، مو و زیبایی

خدمات دکتر امین جعفری

  • جوانسازی پوست و زاویه سازی و فرم دهی صورت
  • رفع جای جوش و خال و آکنه به همراه جوانسازی پوست
  • درمان نکروز ناشی از تزریق های معیوب و ناموفق انواع ژل و فیلر
  • تخلیه انواع ژل سیلیکونی و پاژ
  • تخلیه چربی های تزریق شده ناموفق
  • لیفت صورت ، گردن و غبغب و پلک با اندولیفت
  • اثرگذاری آرام از یک تا شش ماه و ماندگاری دو تا ۳ سال بدون عوارض. پس از شش ماه کاملا لیفت صورت مشهود است
  • لیفت ترکیبی صورت در صورت صلاحدید پزشک (مزروتراپی و تزریق ژل و مزوژل و RF و اندولیفت)

برای مشاوره کلیک کنید.

لیفت صورت بدون جراحی با ۱۶ روش مختلف

همین حالا تماس بگیرید.

۰۹۲۰۱۰۷۴۵۰۴

لیفت صورت بدون جراحی با ۱۶ روش مختلف

برای مشاهده نمونه خدمات و تخفیف ها اینستاگرام را دنبال کنید.

@dr.aminjaffari

لیفت صورت بدون جراحی با ۱۶ روش مختلف

تهران، شریعتی، رودبار شرقی شمالی، ساختمان پزشکان رودبار، پلاک ۴۷، طبقه پنجم

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج