جاباما
۹۰۸۷۱۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برای بازیگر شدن، فریب تبلیغات چهره‌های معروف را نخورید

هنر بازیگری در تئاتر و سینما همیشه پذیرای هنرمندان در تمام سنین در هر مکان و زمان است. پس همه شما با کمی استعداد و رعایت کردن بعضی قوانین مهم و کلیدی می‌توانید با بدست آوردنِ آمادگی لازم در آن قدم بگذارید و در ادامه راه خود را تقویت نمایید.

برترین‌ها: هنر بازیگری در تئاتر و سینما همیشه پذیرای هنرمندان در تمام سنین در هر مکان و زمان است. پس همه شما با کمی استعداد و رعایت کردن بعضی قوانین مهم و کلیدی می‌توانید با بدست آوردنِ آمادگی لازم در آن قدم بگذارید و در ادامه راه خود را تقویت نمایید.

چیز‌هایی هم وجود دارد که برمی گردد به جهانِ هنرمند، اینکه در کجا زندگی کرده، چه روز‌هایی بر او گذشته و می‌تواند یک نقش را چگونه از دید خود و به شکل خود بیان کند را باید برگ برنده‌ی یک بازیگر دانست که از طریق آموزش، تمرین و کسب تجربه بدست خواهد آمد.

در بازیگری مهم فکر کردن و بررسی آن همچنین برنامه ریزی برای پیشرفت از هر سطحی که دارید به سطح بعدی است. برنامه ریزی دقیق برای پیشرفت، چراغ راهی برای ادامه دادن مسیرِ هدف شماست؛ لذا حوزه‌های عمومی خود را به یک حوزه تخصصی تبدیل کنید.

برای بازیگر شدن، فریب تبلیغات چهره‌های معروف را نخورید

نکته بسیار مهم اینکه بسیاری از علاقمندان به بازیگری تصورشان اینست که اگر در محضر فلان چهره معروف بازیگری یا کارگردان سرشناس، بازیگری را بیاموزیم قطعا و یقینا موفقیت را از آن خود نموده ایم. اما دوستان عزیز متاسفانه این تصور کاملا غلط را درذهن ما کاشته اند چرا که در اکثر مواقع بعضی از هنرمندان سرشناس که از قضا همکاران خوب ما نیز هستند و با تمام احترامی که برایشان قائل هستیم از علاقه شما عزیزان به این عرصه سوء استفاده کرده و با شهریه‌های بسیار بالا و نجومی جلسات خاطره گویی و تجربه‌های فیلم‌های مختلفی که در آن بازی داشته اند را بجای برگزاری کلاس‌های علمی و عملی بازیگری، بخورد شما علاقمندان می‌دهند. چرا که اساساً برنامه‌ای برای ارائه و تدریس ندارند؛ بنابراین لزوما هر بازیگر یا کارگردان شناخته شده‌ای معلم یا مدرس خوبی برای بازیگری نیست همانطور که هر معلم یا مدرسی هم لزوما نمیتواند بازیگر خوبی باشد.

پس نتیجه می‌گیریم فریب تبلیغات چهره‌های معروف با شهریه‌های بسیار بالا را نخورید و بازیگری را در آکادمی‌های معتبر مجوز دار که مطمئن هستید شرایط کسب تجربه تاکید میکنم شرایط کسب تجربه در تئاتر و فیلم را برایتان فراهم میکنند بیاموزید.

البته اشتباه برداشت نشود، آکادمی‌های معتبر وظیفه بازیگرشدن شما را بعهده ندارند و قرارنیست بازیگر شدنتان را تضمین کنند. چرا که در بازیگری چیزی بنام تضمین وجود ندارد و هر کسی در هر مقامی اگر چنین تضمینی به شما داد مطمئن باشید دروغ محض است و کلاهبرداری ست بلکه همه چیز به پیگیری، تلاش، ممارست، تمرین و باز هم تمرین و در نهایت کسب تجربه شما بستگی دارد و ضامن موفقیت شما در این عرصه فقط و فقط حضور، تلاش و کسب تجربه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج