جاباما
۹۰۳۰۳۷
۵۱۱۲
۵۱۱۲
پ

فیشال صورت و مراحل انجام آن

لازم نیست همیشه به دنبال راهی گران‌قیمت و تهاجمی برای بهبود شرایط پوست صورت باشید بلکه گاهی می‌توانید با وسایل و مواد غذایی در دسترس، مشکلات کلی و همه‌گیر پوست صورت از جمله ترک‌ها، چروک و افتادگی پوست را کاهش دهید.

برترین‌ها: با توجه به حساسیت بسیار بالای پوست صورت در برابر نور خورشید و دیگر عوامل بیرونی، این بخش بسیار مهم از بدن با سرعت بیشتری به سمت تخریب و پیر شدن حرکت می‌کند. بااین‌حال راهکار‌ها و ترفند‌هایی هست که می‌تواند روند پیری را کند و حتی بسیاری از مشکلات و تغییرات پوستی را بهبود ببخشد.

در نظر داشته باشید که لازم نیست همیشه به دنبال راهی گران‌قیمت و تهاجمی برای بهبود شرایط پوست صورت باشید بلکه گاهی می‌توانید با وسایل و مواد غذایی در دسترس، مشکلات کلی و همه‌گیر پوست صورت از جمله ترک‌ها، چروک و افتادگی پوست را کاهش دهید.

فیشال صورت و مراحل انجام آن

درمان‌های طبیعی یا عمل جراحی؟

بدون شک مواردی است که با بررسی دقیق شرایط، نیاز به استفاده از عمل‌های جراحی تهاجمی یا اعمال مواد شیمیایی به بدن داشته باشد، اما با اطمینان می‌توان تأیید کرد که در اغلب موارد، استفاده از روش‌های طبیعی و سالم، بهترین گزینه پیش رو برای پاک‌سازی و جوان‌سازی پوست صورت است.

عمل‌های جراحی به دلیل تهاجمی بودن، خطرات زیادی را در حین و پس از عمل برای بیمار ایجاد می‌کند. از سوی دیگر، تزریق انواع مواد شیمیایی نیز می‌تواند نتیجه‌ای فاجعه‌بار را در بلندمدت برای بیمار به همراه داشته باشد.

تنها لازم است که با یک جستجوی ساده در اینترنت، نتیجه عمل‌های جراحی را با گذشت چندین سال از زمان عمل مشاهده کنید تا متوجه شوید استفاده از درمان‌های طبیعی هنوز هم بهترین گزینه پیش روی شما است.

درمان‌های طبیعی برخلاف عمل جراحی، نیاز به صبر و حوصله بیشتری دارد، اما از سوی دیگر، خطرات احتمالی مراحل درمان را به صفر می‌رساند و راه را برای درمانی ماندگار، هموار می‌کند.

تغذیه مناسب، مصرف آب کافی و استفاده از ضد آفتاب

در نظر داشته باشید که علاوه بر درمان‌های مستقیم پوستی که در این مقاله به آن‌ها خواهیم پرداخت، تغذیه مناسب و مصرف آب کافی نیز در داشتن پوستی سالم و شاداب، تأثیر گذار است.

استفاده از میوه‌ها و سبزی‌های تازه و سالم، کاهش مصرف چربی و کلسترول، استفاده از مواد غذایی پر فیبر مانند قارچ و حبوبات کم‌کالری و در پایان مصرف غلات را می‌توان مهم‌ترین راهکار‌های غذایی بهبود شرایط پوست دانست.

فیشال صورت و مراحل انجام آن

علاوه بر این مصرف آب کافی نیز در بهبود شرایط پوست و پاک‌سازی پوست صورت تأثیرگذار است. مصرف حداقل دو لیتر آب در طول روز و به فواصل مناسب، شادابی و سرزندگی خاصی را به پوست صورت شما خواهد بخشید.

نور خورشید نیز به‌عنوان یکی از عوامل اصلی تخریب پوست صورت باید به نحوی مدیریت شود. بهترین راه برای کاهش برخورد اشعه‌های تخریب‌کننده به‌صورت، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب است. هرچند باید این موضوع را در نظر داشت که تأمین ویتامین دی که خود در جوانی و سلامت پوست و بدن انسان تأثیرگذار است، با استفاده از نور خورشید امکان‌پذیر است.

ساخت انواع ماسک با مواد در دسترس

علاوه بر مصرف ویتامین‌ها و مواد غذایی تأثیرگذار بر روی پوست به‌صورت خوراکی، می‌توان بخشی از این مواد را مستقیماً به پوست صورت وارد کرد. ترکیب صحیح ماسک‌های صورت و یادگیری دقیق روش ساخت انواع ماسک، هرچند ممکن است در عمل چندان پیچیده نباشد، اما در پاک‌سازی، جوان‌سازی، آب‌رسانی و هیدودرمی پوست صورت تأثیر گذار است.

ماسک‌های صورت می‌تواند ترکیبی ساده از موادغذایی در دسترس باشد. گوجه، خیار، آرد، ماست، سیب‌زمینی، هویج و بسیاری دیگر از مواد غذایی پرکاربرد، به‌عنوان ماسک صورت مورداستفاده قرار می‌گیرند که هرکدام تأثیراتی متفاوت را بر روی پوست صورت دارند.

ماسک خیار می‌تواند به‌عنوان روشی برای آب‌رسانی به صورت، مورد استفاده قرار بگیرد. این ماسک در صورت استفاده در زیر چشم‌ها منجر به کاهش سیاهی زیر چشم خواهد شد. ماسک آرد نیز به‌عنوان روشی مرسوم برای پاک‌سازی و سفیدسازی پوست صورت شناخته می‌شود.

بسیاری از این مواد غذایی خاص را می‌توان با هم ترکیب کرد و به‌عنوان ماسک مورداستفاده قرارداد. هرچند بهتر است پیش از ترکیب چند ماده غذایی مختلف، از بی‌خطر بودن ترکیب شخصی خود اطمینان کسب کنید.

ماسک‌های تخصصی صورت

هرچند ماسک‌هایی هستند که به‌صورت روزمره در دسترس اغلب اشخاص قرار دارند، اما گاهی برای بهبود شرایط پوست، استفاده از موادی خاص را می‌توان به‌عنوان راهکاری مناسب در نظر گرفت.

حلزون‌درمانی یا حلزون‌تراپی از جمله ماسک‌هایی هست که پیش از استفاده بر روی صورت، نیاز به آموزش دقیق دارد.

موکوسی که حلزون در هنگام حرکت بر روی پوست از خود منتشر می‌کند، سرشار از انواع آنتی‌اکسیدان، هیالورنیک اسیده، کلاژن و الاستین است. این مواد خاص ارتباطی مستقیم با جوان‌سازی و سالم‌سازی پوست صورت دارند.

ماسک طلا نیز از جمله مواردی است که باید با دقت بسیار زیاد بر روی پوست صورت اعمال شود. طلا می‌تواند چروک و لکه‌های پوستی را کاهش دهد و از پیری زودرس جلوگیری کند. یون‌های موجود در طلا با فعال‌سازی سلول‌های عصبی و بهبود خون‌رسانی، پوستی سالم و زنده را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

در نظر داشته باشید که استفاده از این روش‌های درمانی و ماسک‌های خاص، باید توسط کارشناسان مرتبط با این رشته انجام شود یا فرد باید تحت آموزش دقیق برای استفاده از انواع ماسک‌های تخصصی قرار بگیرد. البته با یادگیری این روش‌های درمانی می‌توانید شرایط کلی پوست صورت خود و نزدیکان خود را بهبود ببخشید و در هزینه‌های درمانی نیز صرفه‌جویی کنید.

فیشال صورت و مراحل انجام آن

فیشال صورت چیست؟

فیشال صورت یک روش درمانی سریع است که با به‌پایان رساندن آموزش‌های لازم می‌توان حتی در منزل نیز مورداستفاده شما و اعضای خانواده قرار بگیرد. فیشال منافذ پوست را پاک‌سازی می‌کند و سلول‌های مرده را از بین می‌برد.

فیشال صورت به‌طورکلی دارای پنج مرحله است که شامل تمیز کردن پوست صورت، لایه‌برداری با استفاده از کرم‌های لایه‌بردار و یا بخار آب، تخلیه منافذ پوستی از چربی و سلول‌های مرده، ماساژ پوست صورت و استفاده از ماسک مناسب برای پوست بیمار می‌شود.

در پایان فیشال صورت، می‌توان از انواع کرم‌های آب‌رسان و ضد جوش برای بهبود شرایط پوست مراجعه‌کننده استفاده کرد. بهتر است فیشال صورت در فواصل زمانی یک‌ماه انجام شود هرچند یک کارشناس آشنا به این روش می‌تواند بهترین گزینه برای مشاوره درمانی باشد.

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ که یکی از روش‌های جدید و غیرتهاجمی جوان‌سازی پوست به‌حساب می‌آید، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای بسیاری از بیماران باشد. در این روش با استفاده از سوزن‌هایی بسیار ریز، سوراخ‌هایی در سطح پوست ایجاد می‌شود که با استفاده از آن می‌توان ترک‌های پوستی و خطوط چاقی و زایمان را درمان کرد.

میکرونیدلینگ در درمان لک‌های پوستی، چین و چروک، ترمیم جای زخم و بهبود سوختگی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و به روشی کارآمد، کم‌هزینه و بسیار محبوب تبدیل شده است. در نظر داشته باشید که برای یادگیری میکرونیدلینگ باید به مراکز آموزشی شناخته‌شده مراجعه کنید و نباید سرخود به استفاده از وسایل و لوازم میکرونیدلینگ بپردازید.

فیشال صورت و مراحل انجام آن

انجام همزمان میکرونیدلینگ با مصرف مواد تحریک‌کننده کلاژن مانند ویتامین سی و اسید هیالورونیک می‌تواند منجر به نتیجه‌ای بهتر برای بهبود شرایط پوست شود. جلسات درمانی میکرونیدلینگ معمولاً ماهیانه یک‌بار انجام می‌شود و بیش از چهار جلسه لازم است تا نتیجه کامل و مناسب، حاصل شود.

میکرودرم و جوان‌سازی پوست

میکرودرم یکی از روش‌های قدیمی درمان و بهبود شرایط پوست است که در آن با استفاده از دستگاه بسیار مدرن میکرودرم، نوعی کریستال اکسید آلومینیوم بر روی سطح پوست اعمال می‌شود.

برخورد این ماده خاص با پوست صورت باعث می‌شود تا آب‌رسانی و خون‌رسانی به سطح پوست بهبود پیدا کند و طراوت پوست نیز افزایش بیابد. از میکرودرم می‌توان برای کاهش لکه‌های صورت، درمان جوش‌های سر سیاه، روشن‌تر کردن پوست، درمان جای آکنه و بهبود جوش‌های زیرپوستی استفاده کرد.

در نظر داشته باشید که میکرودرم به‌عنوان یک روش بسیار امن و غیرتهاجمی، باید به خط اول درمان بسیاری از مشکلات پوستی تبدیل شود. هرچند این درمان را نمی‌توان برای اشخاص مبتلا به تب‌خال یا زگیل مورد استفاده قرارداد.

فیشال صورت و مراحل انجام آن

آر اف بای‌پولار و لیفتینگ پوست صورت

آر اف یک روش غیرتهاجمی برای لیفتینگ پوست است که با استفاده از امواج رادیویی خاص مورداستفاده قرار می‌گیرد. مکانیسم اثر این روش درمانی بر اساس تولید گرما در بافت‌های عمیق و تحریک فیبروبلاست‌ها در پوست است که منجر به افزایش گردش خون موضعی می‌شود.

این روش خاص برای لیفتینگ پوست صورت و دیگر اعضای بدن مورداستفاده قرار می‌گیرد و روشی بسیار کارآمد به حساب می‌آید. آر اف بای‌پولار دارای دو دو قطب مثبت منفی است که فاصله این دو قطب از هم منجر به کاهش افتادگی پوست و لیفتینگ پوست صورت می‌شود.

هزینه فیشال صورت

هزینه فیشال صورت بسته به روشی که مورد استفاده قرار میگیرد، می‌تواند متفاوت باشد. سعی کنید فیشال صورت را در مراکز تخصصی و زیر نظر افراد متخصص انجام دهید تا نتایج حاصل از آن را بهتر ببینید. برخی از مراکر ممکن است با هزینه‌های کمتر فیشال صورت را انجام دهند، اما فراموش نکنید که کیفیت کار باید اولویت شما برای انتخاب باشد نه هزینه آن.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج