۸۰۲۸۲۲
۱ نظر
۲۷۳۹۳۲
۱ نظر
۲۷۳۹۳۲
پ

محتوای حمایت‌شده

اکستنشن مژه چیست و چه تفاوتی با کاشت دارد؟

اکستنشن مژه یکی از راهکار‌هایی است که امروزه مورد استقبال برخی از خانم‌ها قرار گرفته تا مشکل کم پشت بودن مژه‌های خود را حل کنند و مژه‌هایی بلند و حالت‌دار داشته باشند. این اکستنشن‌ها از مواد مصنوعی همچون موی سمور، ابریشم و یا حتی موی انسان ساخته می‌شوند. قیمت اکستنشن مژه از ۱۲۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر است.

برترین‌ها: اکستنشن مژه یکی از راهکار‌هایی است که امروزه مورد استقبال برخی از خانم‌ها قرار گرفته تا مشکل کم پشت بودن مژه‌های خود را حل کنند و مژه‌هایی بلند و حالت‌دار داشته باشند. در این روش اکستنشن‌ها تک تک به مژه‌های طبیعی چسبانده می‌شود تا ضخامت، طول و رنگ مژه‌ها را بهبود بخشد. این اکستنشن‌ها از مواد مصنوعی همچون موی سمور، ابریشم و یا حتی موی انسان ساخته می‌شوند.

اکستنشن مژه چیست و چه تفاوتی با کاشت دارد؟

برای نوبت دهی در سالن زیبایی گلچهره همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۹۴۹۰۹۰

۰۹۱۲۱۲۱۶۸۸۰

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه تاراهای ساخته شده از ترکیبات مصنوعی از جنس مو است که با اضافه شدن به لایه‌های مژه طبیعی فرم و مدل چشم‌ه تغییر می‌دهد. این تارموهای مصنوعی باید رنگی نزدیک به رنگ مژه‌های هر فرد داشته باشد طبیعی‌تر جلوه کنند.

تفاوت اکستنشن مژه با مژه مصنوعی

مژه‌های مصنوعی که استفاده می‌شود با یک نگاه ساده کاملا قابل تشخیص می‌باشد، اما هنگامی که شما اکستنشن برای مژه انجام می‌دهید، به سادگی مشخص نمی‌شود و با مژگان خودتان تفاوت زیادی ندارد. علاوه بر این نتیجه‌ای که شما با اکستنشن مشاهده می‌کنید به مراتب خیلی بالاتر و بهتر از مژه مصنوعی می‌باشد و همین طور مدت دوام اکستنشن پایدارتر است و مدت طولانی تری بر مژه‌های شما بدون تغییر باقی می‌ماند.

اکستنشن مژه چیست و چه تفاوتی با کاشت دارد؟

اکستنشن مژه چه تفاوتی با کاشت مژه دارد؟

درست است که اکستنشن و کاشت مژه هر دو به هدف افزایش ضخامت و حجم مژه‌ها انجام می‌شوند اما این دو روش با هم تفاوت‌هایی نیز دارند که به آن‌ها می‌پردازیم. در واقع می‌توان گفت اکستنشن مژه‌ها نوعی تقویت حجم مژه‌های طبیعی است اما در فرایند کاشت مژه ما شاهد تولد جدیدی در مژه‌های خود هستیم. از جمله مزایای اکستنشن مژه نسبت به کاشت آن امکان ریووم کردن مژه‌ها در صورت پشیمانی است که در کاشت مژه امکان آن وجود ندارد.

انواع اکستنشن مژه

با توجه به پوشش و حالت مژه‌ها، مدل های مختلفی برای اکستنشن مژه وجود دارد. انواع اکستنشن مژه را به شرح زیر است:

والیوم

در روش والیوم بین هر دو مژه‌ی طبیعی دو الی سه مژه‌ی مصنوعی قرار می‌گیرد که در بین انواع روش‌های اکستنشن از حجم بیشتری برخوردار است.ضخامت مژه در این روش 0.5 است که در افزایش حجم آن تاثیر زیادی دارد.

اکستنشن مژه چیست و چه تفاوتی با کاشت دارد؟

مگاوالیوم

مگاوالیوم نوعی اکستنشن مژه است که برای پرپشت کردن مژه‌ها با مژه مصنوعی‌ای  به ضخامت  0.3 و 0.5 استفاده می‌شود.حجم‌دهی این نو اکستنشن مژه بسیار مناسب برای مژه‌های کم پشت است.

اکستنشن مژه چیست و چه تفاوتی با کاشت دارد؟

اسپایکی

 اکستنشن اسپایکی روشی متفاوت‌تری نسبت به سایر روش‌هاست که در آن تارهای مژه مصنوعی به تک تک تارهای طبعی وصل می‌شوند مژه‌ها را پر رنگ‌تر جلوه می‌دهند.

اکستنشن مژه چیست و چه تفاوتی با کاشت دارد؟

گربه‌ای

اضافه کردن تارهای مژه در این روش به صورت یکسان انجام نمی‌شود. در بخش کناری چشم،تعداد و تجمع مژه‌ها افزایش میابد و چشم به حالت کشیده‌تریجلوه می‌کند که به حالت گربه‌ای معروف است.

اکستنشن مژه چیست و چه تفاوتی با کاشت دارد؟

سنجابی

انتخاب این روش برای افرادی که چشم‌ها افتاده یا به اصطلاح بی حال دارند بسیار مناسب است.اندازه‌ی مژه‌ها در بخش میانی بلندتر است اما حجم و تعداد تارهای مژه در تمامی نقاط یکسان قرار داده شده.

کلاسیک

در اکستنشن کلاسیک بین هر تار دو تار مژه‌ی طبیعی یکه تار مژه مصنوعی  به ضخامت 0.4 قرار می‌گیرد که حجم مژه را به صورت طبیعی بالاتر می‌برد.

اکستنشن مژه چیست و چه تفاوتی با کاشت دارد؟

هیبریدی

اکستنشن مژه به روش هیبریدی از نظم و قانون خاصی پیروی نمی‌مند و به طور کلی می‌توان آن را نوعی اکستنشن نامرتب داست که امروزه طرفداران زیادی دارد.

اکستنشن مژه چیست و چه تفاوتی با کاشت دارد؟

آیا اکستنشن مژه به مژه‌های طبیعی آسیب می‌رساند؟

شاید این را به مراتب شنیده باشید که مژه مصنوعی به مژه‌های طبیعی آسیب می‌رساند، اما این تنها در صورتی صحت دارد که نکات ضروری برای چسباندن آن رعایت نشود.

در واقع، اگر این کار به درستی صورت گیرد، هیچ آسیبی برای مژه هایتان نخواهد داشت. به تنها چیزی که باید بدان توجه کنید آلرژی است که ممکن است به چسب آن داشته باشید؛ بنابراین اگر هنگام چسباندن مژه احساس سوزش یا درد کردید، حتما آرایشگرتان را در جریان بگذارید.

یادتان باشد که این کار هیچ دردی ندارد، بنابراین اگر در هر کدام از مراحل آن احساس درد یا سوزش کردید، حتما اشتباهی در کار است. قبل از شروع کار هم از چسبی که قرار است برای شما مورد استفاده قرار گیرد، اطمینان حاصل کنید. این چسب نباید حاوی فرمالدئید باشد.

اکستنشن مژه چیست و چه تفاوتی با کاشت دارد؟

مراحل انجام اکستنشن مژه 

بدون شک مدت زمان انجام  مراحل انجام اکستنشن مژه مدت زمانی طولانیست.در ابتدا باید وسایل و ابزار مخصوص را فراهم کرده و در جای درست از آن‌ها استفاده کنید. استفاده از پد ژل برای ترسیم حالت و فرم مژه  با یک خودکار معمولی از اولین اقدامات اکستنشن مژه است.پس از تکمیل طرح نهایی،فرایند چسباندن مژه‌ها به نقاط مشخص شده ادامه فرایند اکستنشن مژه را تشکیل می‌دهد.

اکستنشن مژه چیست و چه تفاوتی با کاشت دارد؟

دوام اکستنشن مژه چقدر است؟

طول عمر متوسط اکستنشن مژه تحت تاثیر عوامل محتلفی از جمله جنس مژه‌های مصنوعی و همچنین مژه‌های طبعی شماست. از طرفی مواد مور نیاز در اکستنشن مژه مانند چسب و دیگر مواد لازم باید دارای کیفیت بالا باشند تا عمر اکستنشن را افزایش دهند.درصورت انجام برخی اقدامات یا پرهیز از بعضی عادت‌ها،شما می‌توانید طول عمر مژه‌های خود را بالارت برده و مدت زمان بیشتری از آن‌ها استفاده کنید.

اکستنشن مژه چیست و چه تفاوتی با کاشت دارد؟

مراقبت‌های بعد از اکستنشن مژه

  • تا دو روز حمام نروید
  • هنگام شستشوی صورت گونه‌ها و پیشانی، پشت چشم، بینی را با دستمال مرطوب یا پد‌های تمیز کننده آرایش بشوید.
  • از ریمل استفاده نکنید.
  • از فر مژه استفاده نکنید.
  • در هنگام شستشوی مو ها‌ی سر، سر رابه عقب بشویید تا شامپو و آب روی مژ‌ها ریخته نشود.
  • اگر مژه‌ها خیس شدند بعدازاستحمام کردن با گوش پاک کن آرام آب و خیسی مژ‌ها را بگیرید.
  • روزی یک بار با برس مژهارا به آرامی مرتب کنید.
  • با اکستنشن بازی نکنید ممکن است مژه اصلی نیز از ریشه جدا شود.
  • هنگام خواب به روی شکم نخوابید.
  • از روغن‌های تقویتی مژه بعداز اکستنشن استفاده نکنید.

اکستنشن مژه چیست و چه تفاوتی با کاشت دارد؟

دانستنی‌هایی در مورد  اکستنشن مژه

  • عمر مفید و ماندگاری اکستنشن مژه حدود یک ماه است و با ریزش هر مژه طبیعی، معمولا اکستنشن آن هم می‌افتد. برخی ریزش مژه طبعی را از عوارض اکستنشن مژه می‌دانند.
  • تعداد مژه‌ای که برای هر فرد انتخاب می‌شود، بستگی به تعداد مژه‌های خود فرد دارد. به دلیل اینکه مژه‌های مصنوعی روی مژه‌های طبیعی کار می‌شوند اگر فردی تعداد مژه‌های طبیعی خودش کم باشد تعداد کمی مژه می‌تواند بکارد.
  • بلندی مژه مصنوعی حداکثر باید ۲ برابر بلندی مژه طبیعی باشد. بیش از این مقدار به‌خصوص اگر مژه‌های طبیعی ضعیفی دارید، می‌تواند باعث ریزش مژه شود.
  • اگر شخصی بداند پوست حساسی دارد و ممکن است بعد از اکستنشن دچار حساسیت شود، بهتر است ابتدا دو عدد مژه بکارد و بعد از گذشت چند روز اگر دچار حساسیت شد آن‌ها را ریموو کند و دیگر اکستنشن مژه انجام ندهد.
  • بعد از اکستنشن باید خیلی مراقب مژه‌ها باشید. بهتر است چشم‌های خود را نمالید و با قدرت آن‌ها را نخارانید. بهتر است وارد سونای بخار نشوید، وقتی حمام می‌کنید باید مراقب باشید فشار آب به صورت مستقیم به چشم‌هایتان نخورد.
  • اگر مژه‌های شما به اندازه کافی بلند و پرپشت است، بی‌دلیل به دنبال اکستنشن مژه نروید و به استفاده از مژه‌های مصنوعی در مهمانی‌ها اکتفا کنید. اکستنشن مژه فقط به افرادی پیشنهاد می‌شود که طول مژه آن‌ها کمتر از ۳ میلی‌متر است.

قیمت اکستنشن مژه

یک اکستنشن کار خوب همیشه سعی می‌کند که نام و اعتبار خود را فدای قیمت نکند. حتی هستند اکستنش کاران کاملا حرفه‌ای که با کیفیت کار خود برای خود در این هنر آرایشی، برند هستند و مشهور.

فاکتور مهمی دیگر که در اکستنشن مژه تاثیر دارد جنس اکستنشن مژه است. اکستنشن مژه مصنوعی، بالطبع قیمتش ارزانتر از اکستنشن موی طبیعی خواهد بود.

فاکتور مهم دیگری که در قیمت اکستنشن مژه هم تاثیر در به کم حجم بودن و پر حجم بودن اکستنشن مزه است. اگر خواهان اکستنشن مژه پر پشت و پر حجم هتسید باید تار‌های مزه بیشتری در کار اکستنشن مژه شما بکار رود که قیمتش هم بالاتر می‌رود.

اکستنشن مژه با توجه به اینکه در کدام مرکز اکستنشن مژه انجام شود قیمت‌های متفاوتی خواهد داشت و دارد.

سالن زیبایی گلچهره

دستگاه میکروپیگمنتیشن آمیا به روز ترین و دقیق ترین دستگاه روز دنیا

رنگ های ارگانیک فاقد اکسید آهن می باشد

هاشور مویی با دستگاه آمیا آلمان بهترین هاشور پر پشت کردن ابروها با میکروپیگمنتیشن روشی دائم و مطمئن برای داشتن ابروهایی طبیعی بدون نیاز به صرف وقت روزانه همیشه آراسته باشید.

رژ لب دائم برای رفع عیوب و کبودی

خط مژه دائم برای داشتن چشمانی جذاب

با مدیریت خانم زهره وند

استفاده از موی قیچی شده از سر انسان، قابلیت دکلره و رنگ و فر دائم، استفاده از نزدیکترین جنس و حالت مو به موی خود مشتری و هیچکس متوجه تفاوت موی شما و اکستنشن کردن شما نمیشود، سرعت و تبحر در کار، استفاده از جدیدترین و بهترین دستگاه، استفاده از مواد درجه ١ و تضمین و مسئولیت پذیری در کار

با مدیریت مریم زهره وند

میکروپیگمنتیشن گلچهره مریم زهره وند

دستگاه میکروپیگمنتیشن آمیا به روز ترین و دقیق ترین دستگاه روز دنیا

رنگهای ارگانیک فاقد اکسید آهن می باشد

هاشور مویی با دستگاه آمیا آلمان بهترین هاشور

پر پشت کردن ابروها با میکروپیگمنتیشن روشی دائم و مطمئن برای داشتن ابروهایی طبیعی بدون نیاز به صرف وقت روزانه همیشه آراسته باشید

رژ لب دائم برای رفع عیوب و کبودی

خط مژه دائم برای داشتن چشمانی جذاب

برای نوبت دهی کلیک کنید.

اکستنشن مژه چیست و چه تفاوتی با کاشت دارد؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۷۷۹۴۹۰۹۰

۰۹۱۲۱۲۱۶۸۸۰

اکستنشن مژه چیست و چه تفاوتی با کاشت دارد؟

نمونه خدمات سالن زیبایی گلچهره را از اینستاگرام ببینید.

@golchehrevip.ir

اکستنشن مژه چیست و چه تفاوتی با کاشت دارد؟

نارمک، خیابان سمنگان، ساختمان ثمین، پلاک ۳۲۷، طبقه دوم، واحد ۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سویل

      وای رنگ چشمامو دیدم اینجا ی مطلب بزارید درمورد تغییر رنگ چشم دوس دارم چشمامو رنگشو تغییر بدم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج