جاباما
۷۶۹۳۹۲
۵۹۵۲
۵۹۵۲
پ

با سایت هیجان‌انگیز جاجیگا | JAJIGA آشنا شوید

اجاره ویلا، سوئیت، کلبه، آپارتمان و هر نوع اقامتگاه مبله مردمی بصورت اینترنتی، راهیست امروزی برای کاهش هزینه‌های سفر به خصوص برای کسانی که دسته جمعی سفر می‌کنند و دوست دارند با صرف کمترین زمان در اینترنت و یافتن اقامتگاه مناسب، ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه سفر، مناطق ناشناخته تری را در تعطیلات خود بگردند.

اجاره ویلا، سوئیت، کلبه، آپارتمان و هر نوع اقامتگاه مبله مردمی بصورت اینترنتی، راهیست امروزی برای کاهش هزینه‌های سفر به خصوص برای کسانی که دسته جمعی سفر می‌کنند و دوست دارند با صرف کمترین زمان در اینترنت و یافتن اقامتگاه مناسب، ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه سفر، مناطق ناشناخته تری را در تعطیلات خود بگردند.

 

با سایت هیجان‌انگیز جاجیگا | JAJIGA آشنا شوید

 

از سوئیت‌های نقلی و ارزان قیمت تا ویلا‌های لوکس و لاکچری

اجاره ویلا شمال یا هر منطقه توریستی دیگر که باشد، هزینه‌های اقامت در ایام مختلف سال متغیر است، ولی گاهی بیش از ۶۰ درصد کل هزینه‌های روزانه‌ی گردشگر در مقصد را در ایام پیک سفر به خود اختصاص می‌دهد. هر اندازه هزینه‌های هر شب اقامت در محل‌های مورد نظر گردشگران، کاهش پیدا کند، صرفه جویی حاصله میتواند صرف دیدار از مناطق دیگر و یا صرف خرید سوغات، تجربه غذا‌های متنوع و محلی، و بازدید از اماکن تاریخی و همچنین تفرجگاه‌های شهر مقصد شود.

مهمترین خدمتی که سایت جاجیگا در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد، آشنایی با فرصت‌های اقامتی متنوع در صد‌ها شهر ایران است که توسط آن، میتوان به محل‌های اقامتی مناسب شرایط خود دسترسی پیدا کرد. این محل‌ها میتواند اتاقی با معماری نوستالژیک در یک اقامتگاه بوم گردی در کاشان و یزد، یک سوئیت نقلی ارزان در مرکز شهر شیراز یا اصفهان، اجاره سوئیت در تهران یا خانه‌ای روستایی با غذا‌های متنوع محلی در قلعه رودخان گیلان، کلبه جنگلی در ماسال یا ییلاق اولسبلانگا و یا حتی اجاره ویلا استخردار در شهر‌هایی همچون رامسر، چالوس، نوشهر، محمودآباد یا متل قو در مازندران باشد.

 

با سایت هیجان‌انگیز جاجیگا | JAJIGA آشنا شوید

 

ارزانتر از هتل، باحال‌تر از هتل

اگر میخواهید با هیجان انگیز‌ترین اقامتگاه‌های مردمی ایران که در سایت جاجیگا بصورت آنلاین قابل رزرو هستند آشنا شوید، سری به صفحه جاجیگا در اینستاگرام و یا کانال تلگرام جاجیگا بزنید. صفحه اینستاگرام این سایت را در نشانی اینترنتی به آدرس https://www.instagram.com/jajiga.iran دنبال کنید و صدها پستی را که در این صفحه در مورد اقامتگاه ها، آداب و رسوم محلی و دیدنیهای مناطق مختلف گردشگری ایران به اشتراک گذاشته شده است را تماشا کنید و سپس برای رزرو اقامتگاه مورد علاقه خود وارد سایت جاجیگا شوید.

با سایت هیجان‌انگیز جاجیگا | JAJIGA آشنا شوید

 

در واقع کسب و کار‌هایی موفق در حیطه رزرو آنلاین اقامتگاه‌های مردمی از حدود ۱۰ سال پیش در بسیاری از کشور‌های دنیا شکل گرفته اند و محبوبیت بالایی در میان عاشقان سفر و گردشگری مجازی دارند، معروفترین سایت بین المللی در این حیطه  با نام ایر بی ان بی با آدرس Airbnb.com به کاربرانش امکان می‌دهد تا در بیش از ۳۰ هزار شهر از 200 کشور دنیا، اقامتگاه مطلوب خود را یافته و بصورت اینترنتی رزرو کنند. در حالی که این سایت خدمات خود را برای ایرانی ها مسدود کرده است، سایت رزرواسیون جاجیگا، در اقدامی هوشمندانه بستری با کیفیت را برای تعامل بی واسطه و امن میان میهمانان و میزبانان ایرانی فراهم کرده است. استقبال گسترده گردشگران به خدمات ارائه شده در جاجیگا به گونه‌ای بوده که سبب رشد چند صد درصدی در ماه های گذشته شده است. در حال حاضر جاجیگا، بیش از 5000 اقامتگاه در صدها شهر و روستای گردشگری کشور را تحت پوشش دارد و این پلتفرم به سرعت در حال گسترش در مناطق مختلف ایران زیباست، کشوری چهار فصل با مردمانی مهمانپذیر و مهربان که سرزمین فوق العاده‌ای برای سفر و گردش در تمام فصول سال می باشد.

با سایت هیجان‌انگیز جاجیگا | JAJIGA آشنا شوید

 

جاجیگا دقیقا چه کار می‌کند؟

خب، این سوال مهمی ست! برای پاسخ به این سوال، موارد ذیل را در نظر داشته باشید:

  • جاجیگا، شما را با خانه‌های اجاره‌ای ارزان قیمت یا لوکس و هیجان انگیز در سراسر ایران آشنا می‌کند.
  • جاجیگا، به میزبان‌ها اجازه می‌دهد تا منزل خالی خود را با شرایطی مشخص و شفاف و بدون واسطه اجاره دهند.
  • جاجیگا، اقامتگاه‌های جذاب تری را با قیمت مناسب‌تر برای یک سفر خانوادگی و دسته جمعی، فراهم می‌کند.
  • جاجیگا، به شما امکان میدهد تا پیش از اجاره یک خانه در شهر مقصد، از نظرات میهمانان قبلی آن منزل اطلاع پیدا کنید.
  • جاجیگا، به شما امکان می‌دهد تا در خانه شهروندان مقصد خود اقامت کنید و با سبک زندگی واقعی ایشان آشنا شوید.
  • جاجیگا، فرصتی برای کارآفرینی دیجیتال و درآمد زایی از طریق خانه‌های خالی مردم است.

گردشگران بسیاری هستند که دوست دارند وقتی به شهری سفر می‌کنند، به جای اقامت در هتل‌های استاندارد با خدمه اتو کشیده و رسمی، با اهالی واقعی همان شهر روبرو شده و در خانه محلی‌ها ساکن شوند، سبک واقعی زندگی مردم را ببینید، غذا‌های محلی را میل کنند، با آداب و رسوم آن‌ها آشنا شوند و از همه مهم تر، فرصتی برای تعامل بهتر و نزدیک‌تر با مردم عادی جامعه داشته باشند. این فرصت، از طریق جاجیگا در اختیار شماست. شما می‌توانید مقصد سفر خود را در وبسایت جاجیگا جستجو کنید، یکی از خانه‌های معرفی شده توسط میزبانان را انتخاب، و بصورت اینترنتی و با پرداخت هزینه‌های مربوطه از طریق درگاه‌های امن بانکی رزرو کنید. سپس با در اختیار داشتن سند رزرو خود هماهنگی لازم را با صاحب منزل اجاره شده انجام داده و با خیالی آسوده، به مقصد خود سفر کرده و در خانه رزرو شده ساکن شوید.

 با سایت هیجان‌انگیز جاجیگا | JAJIGA آشنا شوید

 

شعار سایت این است: جاجیگا مثل خونه خودته:)

این شعار اشاره ایست به میهمان‌نوازی ایرانی‌ها. هنگاهی که  شما در یکی از اتاق‌های یک اقامتگاه بوم گردی و یا خانه‌ای مستقل اقامت می‌کنید، در خانه و محله، با حضور اهالی آنجا مواجه می‌شوید، لذا خیلی حس‌هایی که در هتل یافت نمی شود را تجربه خواهید کرد. تجربه کردن غذا‌های محلی و گشتن در شهر و روستای مقصد و صحبت کردن با اهالی محلی، همه این‌ها فرصت‌هایی است که با اقامت‌ در کنار خانواده‌هایی که منازل خود را را به گردشگران اجاره می‌دهند، فراهم می‌شود. فرصت خوبی برای مهمانان تا اقامتگاهی ارزان قیمت و امن برای اقامت یک یا چند روزه خود پیدا کنند و هم چنین فرصتی برای اهالی و محلی‌ها تا از این طریق، با گردشگران ارتباط برقرار کرده و دوستان جدید پیدا کنند و همچنین با اجاره روزانه ویلا، منزل یا اتاق خالی خود، درآمدی مطلوب و شرافتمندانه کسب کنند.

با سایت هیجان‌انگیز جاجیگا | JAJIGA آشنا شوید

 

رزرو آنلاین ویلا در جاجیگا، پیشرفته، امن و لذت بخش است

وبسایت جاجیگا بطور کامل برای گوشی‌های موبایل مناسب سازی شده و عملکردی عالی دارد. گشت و گذار و بررسی اقامتگاه‌ها در سایت برای همه امکان پذیر است، ولی برای استفاده از خدمات سایت، ابتدا باید به عضویت این سایت در بیایید که رایگان است و هزینه‌ای در پی نخواهد داشت، هر فردی می‌تواند با یک شماره تلفن همراه تایید شده و تصویری از خود، نسبت به عضویت در سایت اقدام و از خدمات آن استفاده کند. البته برای میزبان شدن در جاجیگا، می‌بایست مستندات هویتی خود را نیز برای تایید هویت میزبانی ارسال کنید. تمامی پرداخت‌ها جهت رزرواسیون در سامانه بصورت الکترونیکی و از طریق درگاه‌های امن بانکی انجام می‌شود. ضمنا با توجه به نگرانیهای حاصل از شیوع ویروس کرونا، گزینه "اقامتگاهها ضدغفونی شده" با آموزش و همکاری میزبانان جاجیگا راه اندازی شده و  تا این لحظه بیش از هزار اقامتگاه بصورت ضدعفونی شده و با رعایت پروتکل های سخت گیرانه بهداشتی تحویل میهمانان می گردد.

با سایت هیجان‌انگیز جاجیگا | JAJIGA آشنا شوید

 

یکی از مزیت‌های کاربردی که سایت جاجیگا دارد، همانند روشی که سایت‌های مشهوری همچون آمازون و تریپ ادوایزر دنبال می‌کنند، امکان ارائه review بر روی پروفایل اقامتگاه‌های منتشر شده در سایت است. مثلا اگر شما قصد اجازه خانه‌ای را دارید و این خانه قبلا ده‌ها بار اجاره داده شده، کاربرانی که خانه را اجاره کردند بعد از خاتمه رزرو، روی پروفایل این خانه، نظرات و امتیازات خود را منتشر می‌کنند. نظراتی که بعضا مثبت و بعضی منفی هستند و راهنمای بسیار خوبی برای میهمانان بعدی همان اقامتگاه خواهند بود. یک نمونه از نظر میهمان و پاسخ میزان را در تصویر زیر مشاهده می کنید:

 

با سایت هیجان‌انگیز جاجیگا | JAJIGA آشنا شوید

 

ضمانت تحویل اقامتگاه در جاجیگا

در سایت جاجیگا، تحویل اقامتگاه مطابق مشخصات ثبت شده در پروفایل اقامتگاه ضمانت می‌شود و میهمان تا صبح روز بعد از رزرو فرصت دارد تا اگر میزبان به هر دلیل، از تحویل اقامتگاه رزرو شده امتناع کند و یا اقامتگاه تحویل شده با مشخصات اقامتگاه رزرو شده مطابقت نداشته باشد، شکایت خود را در سامانه ثبت کند تا در قالب مقررات "ضمانت تحویل اقامتگاه" جاجیگا، به شکایت ثبت شده رسیدگی شود و در صورت تایید مشکلات مطرح شده، کل وجه پرداختی به میهمان عودت گردد. پس همین حالا به وبسایت جاجیگا به آدرس www.jajiga.com مراجعه کنید و سفر بعدی‌تان را با خیالی آسوده به هیجان‌انگیزترین شکل ممکن برنامه‌ریزی کنید.

البته بد نیست قبل از آن این ویدئوی جذاب از حس و حال خانگی اقامت در خانه های محلی جاجیگا را تماشا کنید: 

 

با سایت هیجان‌انگیز جاجیگا | JAJIGA آشنا شوید

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج