۶۴۴۲۸۰
۱۲۱۱۱
۱۲۱۱۱
پ

محتوای حمایت‌شده

راهنمای خرید مبل راحتی؛ مشخصات یک مبل خوب چیست؟

بیایید روراست باشیم، از آخرین باری که مبل خریدید چند سال است که می‌گذرد؟ قبل از اینکه خودمان بفهمیم یک دهه یا حتی بیشتر از خرید آن گذر کرده ایم. برای خریدن این ماندنی ترین اثاث چیزهایی است که باید درباره استحکام، عمق، حالت فنری و سبک پارچه آن بدانیم.

برترین‌ها: بیایید روراست باشیم، از آخرین باری که مبل خریدید چند سال است که می گذرد؟ قبل از اینکه خودمان بفهمیم یک دهه یا حتی بیشتر از خرید آن گذر کرده ایم، حتی اگر خرید آن به اسم خریدی موقت صورت گرقته باشد در نهایت از اتاق نشیمن راهی اتاق خواب و زیرزمین می شود.

برای خریدن این ماندنی ترین اثاث چیزهایی است که باید درباره استحکام، عمق، حالت فنری و سبک پارچه آن بدانیم. با ما همراه باشید تا قبل از خرید با چیزهایی که باید درباره خرید مبل بدانید آشنا شوید زیرا این خرید به بخشی از زندگی شما تبدیل می شود.

راهنمای خرید مبل راحتی؛ مشخصات یک مبل خوب چیست؟

شماره های تماس کارما دکور

۰۲۱-۶۶۱۵۴۹۲۵

۰۹۳۰۳۰۵۳۴۳۰

۰۹۳۵۴۹۴۷۳۵۴

استحکام مبل را تست کنید

مبلی که انتخاب می‌کنید نباید خیلی سنگین باشد اما سبک بودن بیش از اندازه هم نشانه خوبی نیست؛ مبلمان بسیار سبک نشان می دهند که در ساخت آن از مواد اولیه بی کیفیت و چوب ارزان قیمت استفاده شده است. برای تست آن یک سمت مبل را بلند کنید و به آرامی تکان دهید؛ اگر احساس ضعیف بودن یا لق زدن داشت آن را کنار بگذارید. فریم داخلی مبلمان اهمیت بسیار دارد، قابهای چوبی بهترین انتخاب برای بدنه مبلمان محسوب می شود، فریم و قاب فلزی نیز برای این منظور مناسب است اما جا به جایی مبلمان را با چالش مواجه خواهد کرد.

پس حتما از فروشنده بپرسید از چه نوع موادی در آن استفاده شده است و به دنبال تخته هایی با کیفیت بالا مانند چوبهای گردو، افرا، راش، بلوط ، توسکا و ... باشید.

این مبل با این فضا متناسب است

برای ایجاد بهترین حالت در فضای اتاق لازم است ارتفاع، طول و عمق مبل را با توجه به ابعاد اتاق مشخص کنید. با توجه به کاربرد و نوع سبک چیدمان داخلی انتخاب کنید ،اگر سبک سنتی در منزل دارید بهتر است مبلهایی با دسته های پیچیده برگزینید و اگر قصد دارید سبک معاصر داشته باشید، مبلمانی با خطوط لطیف و جلوه کمتر انتخاب کنید.

اگر قصد دارید زمان زیادی را روی مبل لم دهید مطمئن شوید که فاصله کافی بین دو دسته وجود دارد. باید بدانید که راحتی دسته مبل نیز به اندازه نشیمن آن دارای اهمیت است. اگر فضای کمی دارید به فکر خرید مبل های بدون دسته باشید این باعث می شود اتاق شما بزرگتر به نظر برسد. چیدانه نیز پیشنهادی متفاوت برای مبلمان خانه های کوچک دارد. اگر هم فضای کافی در منزل خود دارید و به دنبال یک ایده منحصر به فرد برای اتاق نشیمنتان می گردید، مبلمان گرد میتواند بهترین ایده برای شما باشد.

راهنمای خرید مبل راحتی؛ مشخصات یک مبل خوب چیست؟

مبل چند نفره؟

میخواهید چند نفر روی مبل قرار بگیرند؟ هیچکس نمی‌خواهد در تنگنا بنشیند، بنابراین وقتی مبلی فقط دو پشتی دارد انتظار می رود که فقط دو نفر از آن استفاده کنند.

راهنمای خرید مبل راحتی؛ مشخصات یک مبل خوب چیست؟

تن سالم روی مبل سالم

گزارشهای سازمان بهداشت جهانی نشان می‌دهد درصد زیادی از بیماریهای استخوانی و عضلانی به دلیل خرید مبل های غیر استاندارد است. برای خرید مبلمان استاندارد باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید؛ هنگام نشستن کف پاها باید کاملا روی زمین قرار بگیرد، مبل ها باید در قسمت گودی کمر برآمده باشند، هنگام نشستن روی مبل و صندلی نباید خیلی داخل آن فرو بروید. عمق صندلی و زاویه آن با پشتی مبل بر میزان احساس راحتی شما تأثیر گذار است، زاویه صندلی با قسمت پشتی حدودا باید ۱۰۰ درجه باشد، ارتفاع پشت صندلی هم به طور متوسط ۶۴ سانتی متر در نظر گرفته می شود تا بدن در بهترین وضعیت خود قرار بگیرد.

راهنمای خرید مبل راحتی؛ مشخصات یک مبل خوب چیست؟

برای بلند مدت فکر کنید

از آنجایی که مبل جزو بزرگترین اثاث های ماندنی خانه است و شما می خواهید تا زمان ممکن از مد خارج نشود بهتر است با پارچه ای خنثی پوشیده شده باشد، در این صورت شما همیشه می توانید رنگ و نقش را با کوسن به آن اضافه کنید. کوسن ، کوچک اما تاثیر گذار در دکوراسیون منزل است و به راحتی و ارزانی می‌توانید کوسن ها را برای ایجاد طرحی جدید عوض کنید.

بچه دار ها بدانید

مبل هایی بدون بافت و خنثی مانند دعوت کردن به ایجاد یک فاجعه است، پس بهتر است مبلی با رنگ تیره و یا سرتاسر طرحدار انتخاب کنید. به طور کلی پارچه های ترکیبی، بادوام تر، رنگی تر و قدرت تمیز کردن بیشتری دارند. پارچه هایی با بافت سخت دیرتر پوسیده و پاره می شوند.

راهنمای خرید مبل راحتی؛ مشخصات یک مبل خوب چیست؟

کارما دکور

شرکت کارما با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تخصصی تولید مبلمان و محصولات چوبی در خدمت شماست. کارما مبل با رویکرد کارافرینی و توسعه پس از حضوری موفقیت آمیز در عرصه فروش قصد دارد تادر آینده‌ای نزدیک با گسترش فضای تولید سهم بیشتری در زمینه اشتغال زایی و صنعت کشور را به خود اختصاص دهد. برآنیم تا بارشد و توسعه همه جانبه و با بهبود روزافزون کیفیت محصولات در خدمت رسانی به شما عزیزان گامی بلند برداریم، چرا که براین باوریم خریداران محترم شایسته بهترین‌ها می‌باشند.

راهنمای خرید مبل راحتی؛ مشخصات یک مبل خوب چیست؟

شماره های تماس کارما دکور

۰۲۱-۶۶۱۵۴۹۲۵

۰۹۳۰۳۰۵۳۴۳۰

۰۹۳۵۴۹۴۷۳۵۴

راهنمای خرید مبل راحتی؛ مشخصات یک مبل خوب چیست؟

نمونه کارهای بیشتر را از اینستاگرام دنبال کنید.

@collection_karma_

راهنمای خرید مبل راحتی؛ مشخصات یک مبل خوب چیست؟

https://karmadecor.shop/

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج