جاباما
۳۹۲۲۲۲
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

سریال مشهور «دانتون ابی» فیلم می‌شود

بعد از مدت‌های طولانی شایعه و گمانه‌زنی درباره ساخت نسخه سینمایی سریال پربیننده «دانتون ابی» (Downton Abbey)، این پروژه با حضور مگی اسمیت بازیگر کهنه‌کار انگلیسی جلوی دوربین می‌رود. به این ترتیب، هواداران سریال محبوب شبکه «آی تی وی» باید در آینده‌ای نزدیک منتظر نمایش «دانتون ابی» بر پرده سینما باشند.

وب‌سایت آی ‌سینما: بعد از مدت‌های طولانی شایعه و گمانه‌زنی درباره ساخت نسخه سینمایی سریال پربیننده «دانتون ابی» (Downton Abbey)، این پروژه با حضور مگی اسمیت بازیگر کهنه‌کار انگلیسی جلوی دوربین می‌رود. به این ترتیب، هواداران سریال محبوب شبکه «آی تی وی» باید در آینده‌ای نزدیک منتظر نمایش «دانتون ابی» بر پرده سینما باشند.

سریال مشهور «دانتون ابی» فیلم می‌شود

به گزارش «یاهونیوز»، اسمیت ۸۱ ساله که یک‌شنبه گذشته برای بازی در نقش شخصیت «ویولت» موفق به کسب جایزه امی شد، بعد از گذشت حدود یک سال از زمان پخش ششمین و آخرین فصل سریال «دانتون ابی» برای بازی در نسخه سینمایی سریال به‌یادماندنی «آی تی وی» قرارداد امضا کرده است. این در حالی است که اسمیت در گفت‌وگوهای قبلی خود از تکرار این نقش بر پرده سینما ابراز نگرانی و تاکید کرده بود به‌هیچ‌وجه دلش نمی‌خواهد تصویری غیرواقعی و دور از ذهن از او به جا بماند.

با قطعی شدن حضور اسمیت، جولیان فلوز نویسنده و خالق اصلی سریال نسبت به چشم‌انداز این پروژه ابراز هیجان کرد و گفت: «بدون حضور او، بازیگران دیگری هم می‌توانستند از پس اجرای این نقش بربیایند اما امضای او تضمین‌کننده کیفیت نقشی است که ایفا می‌کند.» فلوز در ادامه اضافه کرد: «به نظرم که این جمع شدن دوباره گروه خیلی لذت‌بخش است و همچنین قدم برداشتن به سمت تهیه و تولید پروژه‌ای با ابعاد بزرگ‌تر.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج