جاباما
۳۶۹۹۳۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ولخرجی دو میلیارد دلاری چینی‌ ها در روسیه

گردشگران متمول چینی در سال گذشته میلادی بیش از دو میلیارد دلار در کشور روسیه صرف خرید و سایر هزینه‌ها کردند.

خبرگزاری ایسنا: گردشگران متمول چینی در سال گذشته میلادی بیش از دو میلیارد دلار در کشور روسیه صرف خرید و سایر هزینه‌ها کردند.

بر اساس اعلام آژانس فدرال گردشگری روسیه، گردشگران چینی که در سال ۲۰۱۵ میلادی دو میلیارد دلار در مقاصد گردشگری روسیه هزینه کردند، ۵ تا ۲۰ درصد از درآمدهای مراکز خرید اصلی در شهرهای مسکو و سن‌پترزبورگ را تامین می‌کنند.

گردشگران چینی علاقه زیادی به خرید کالاهای لوکس، ساعت، لوازم آرایش و جواهرت روسی دارند و شمار گردشگرانی که ترجیح می‌دهند در هتل‌های لوکس اقامت کنند نیز رو به افزایش است.

در سال گذشته میلادی، روسیه از بیش از ۱.۲ میلیون گردشگر چینی میزبانی کرد که در مقایسه با آمار سال گذشته‌ی آن، شاهد رشد چشمگیر ۸۷ درصدی بوده است.

گزارشات جدید نشان می‌دهد تعداد مسافران چینی که طی پنج ماه اول سال ۲۰۱۶ میلادی از روسیه دیدن کرده‌اند، به طور چشمگیری تا ۶۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

روسیه قصد دارد برای ادامه این روند رو به رشد در حوزه گردشگری، زمینه آسان سازی شرایط کسب ویزا را برای گردشگران دیگر کشورها فراهم کند. روسیه و چین در مورد تبادل گردشگر مذاکرات بسیاری با هم داشته و قصد دارند شرایطی را به وجود آورند که گروه های پنج نفر با بالای گردشگران دو کشور، برای سفر خود نیازی به ویزا نداشته باشند.

«اولگ سافونوف» رئیس آژانس فدرال گردشگری روسیه در این باره گفت: "ما شاهد افزایش علاقه به سفر به روسیه هستیم و به سهم خود تمام تلاش‌مان را برای ایجاد احساس راحتی گردشگران چینی انجام می‌دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج