adexo3
۳۵۸۰۱۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رشد معاملات مسکن در تهران

رییس اتحادیه مشاوران املاک خبر داد: در تیرماه سال جاری تعداد قراردادهای خرید و فروش مسکن تهران ۱۶.۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال افزایش یافت اما تعداد معاملات کل کشور با کاهش ۵۷ درصدی همراه بود.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه مشاوران املاک خبر داد: در تیرماه سال جاری تعداد قراردادهای خرید و فروش مسکن تهران ۱۶.۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال افزایش یافت اما تعداد معاملات کل کشور با کاهش ۵۷ درصدی همراه بود.

حسام عقبایی اظهار کرد: در تیرماه سال جاری در شهر تهران ۱۶ هزار و ۴۹۹ قرارداد خرید و فروش مسکن به امضا رسید. این رقم در مدت مشابه سال قبل ۱۴ هزار و ۱۸۷ مورد بود که رشد ۱۶.۲ درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: در بخش اجاره نیز در شهر تهران ۲۱ هزار و ۸۳۸ قرار داشتیم که با توجه به رقم ۲۰ هزار و ۶۴۳ مورد سال گذشته، قراردادهای اجاره ۵.۷ درصد افزایش یافته است.

رییس اتحادیه مشاوران املاک کشور همچنین آمار خرید و فروش مسکن کل کشور را اعلام کرد و گفت: در تیرماه سال جاری ۵۳ هزار و ۸۶۵ قرارداد خرید و فروش در کل کشور امضا شد. این رقم در مدت مشابه سال قبل ۸۴ هزار و ۵۴۹ مورد بود که کاهش ۵۷ درصدی نسبت به سال قبل را نشان می دهد.

عقبایی ادامه داد: در اجاره کل کشور نیز آمار نسبت به ماه مشابه سال قبل اندکی کاهش یافت. در تیرماه امسال ۷۱ هزار و ۶۵۵ قرارداد اجاره به ثبت رسید و با توجه به تعداد ۷۴ هزار و ۷۲۳ قرارداد اجاره سال قبل با کاهش ۴.۲ درصدی مواجه بودیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج