adexo3
۳۳۸۸۷۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو ۲۰۱۶

جام ملت های ۲۰۱۶ امروز با دیدار فرانسه و رومانی آغاز خواهد شد.

کاپ: جام ملت های ۲۰۱۶ امروز با دیدار فرانسه و رومانی آغاز خواهد شد.

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

دیدار افتتاحیه یورو در استاد دو فرانس شهر سن دنی برگزار می شود. استادیوم اصلی مسابقات جام جهانی ۱۹۹۸، در روز ۲ می ۱۹۹۵ در سن دنی ساخته شد و در روز ۲۸ ژانویه ۱۹۹۸ افتتاح شد.

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

این ورزشگاه با هزینه ای ۲۹۰ میلیون یورویی مورد بهره برداری قرار گرفت. ظرفیت ورزشگاه برای مسابقات فوتبال و راگبی ۸۱۳۳۸ نفر و برای رقابت های دوومیدانی ۷۵ هزار نفر در نظر گرفته شده است. در روز ۱۰ ژوئن ۱۹۹۸ دیدار افتتاحیه جام جهانی بین تیم های برزیل و اسکاتلند در این ورزشگاه برگزار شد و علاوه بر این مسابقه، دیدار تیم های هلند و بلژیک(۰-۰)، فرانسه و عربستان(۴-۰)، ایتالیا و اتریش(۱-۲)،رومانی و تونس(۱-۱)، دانمارک و نیجریه(۴-۱)، فرانسه و ایتالیا(۰-۰)، فرانسه و کرواسی(۲-۱) و فرانسه و برزیل(۳-۰) در این استادیوم برگزار شد که دو مسابقه آخر برگزار شده در این استادیوم، یکی از مرحله نیمه نهایی و دیگری مربوط به فینال مسابقات بود.استاد دو فرانس همچنین میزبان ۶ مسابقه جام کنفدراسیون ها در سال ۲۰۰۳ از جمله دیدار فینال رقابت ها و همچنین برگزار کننده ۷ دیدار از رقابت های جام جهانی راگبی بوده است؛ از جمله دیدار افتتاحیه، دو مسابقه نیمه نهایی و مسابقه فینال.

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

این ورزشگاه در یورو میزبان مسابقات زیر است:

فرانسه- رومانی/ جمهوری ایرلند- سوئد/ آلمان- لهستان / ایسلند- اتریش/

همچنین یک دیدار مرحله یک هشتم نهایی،یک دیدار یک چهارم نهایی و فینال در آن برگزار خواهد شد

سال گشایش: ۱۹۹۸

گنجایش: ۸۱.۳۳۸

باشگاه: ندارد (فقط بازی‌های ملی در این ورزشگاه برگزار می‌شود.)

مهم‌ترین میزبانی در یورو ۲۰۱۶: دیدار فینال

سقف ۱۳ هزار تُنی این ورزشگاه به شکل بیضی ساخته شده تا نماد جهانی بودن ورزش در فرانسه باشد.

سن دنی در یک نگاه

این شهر که در ۱۰ کیلومتری مرکز پاریس قرار دارد، در ابتدا روستایی کوچک به نام "کاتولاکوس" بود. بعدها اما نام سن‌‌دنی، اولین اسقف پاریس که در تپه‌های مون‌مارتر کشته و در قبرستان این روستا دفن شد، نام او را روی روستا گذاشتند. مقبره سن‌‌دنی به مکانی برای عبادت تبدیل شد و کلیسایی هم در همان مکان ساختند. سال ۶۳۰ میلادی، شاه داگوبرت اول این کلیسا را به عنوان صومعه سلطنتی انتخاب کرد و استقلال سن‌‌دنی از پاریس را اعلام کرد. حدود ۷۵ پادشاه و ملکه در کلیسای کاتدرال سن‌‌دنی دفن شده‌اند. در جریان انقلاب فرانسه، این قبرستان به دست انقلابیون به غارت رفت و ویران شد. افول صنایع سنگین در دهه ۱۹۷۰ به این شهر ضربه شدیدی وارد کرد اما ساخت ورزشگاه استاد دو فرانس و احداث مترو، خون تازه‌ای در رگ‌های اقتصاد شهر دمید. سن‌‌دنی بیشترین جمعیت جوان را در بین شهرهای فرانسه دارد. کلیسای سن‌‌دنی، عمارت فرانسوا کوانیه و باغ‌های ویلسون مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی این شهر هستند. جمعیت آن جمعیت: ۱۰۶.۷۸۵ نفر است.

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

در آستانه افتتاح جام ملت‌های اروپا تدابیر امنیتی بی‌سابقه‌‌ای در فرانسه به اجرا گذاشته شده است. بیش از ۹۰ هزار پلیس، سرباز و ماموران شخصی امنیت بازی‌های جام امسال را تامین خواهند کرد. پلیس در اماکن حساس مستقر شده است اما مشکلاتی به دلیل اعتصاب اخیر اتحادیه‌های کارگری پیش آمده است.

میزان زباله‌ها در خیابان‌های پاریس به دلیل این اعتصاب‌ها به شدت افزایش پیدا کرده و مقام‌های فرانسوی گفته‌اند که پیش از افتتاح بازی‌ها، این زباله‌ها را از سطح شهر جمع خواهند کرد. وزیر حمل و نقل فرانسه گفته است در صورتی که رانندگان قطار که در اعتصاب به سر می‌برند، به سر کار خود بر نگردند، آنها را به این کار وادار خواهد کرد.

فرانسه امروز در بازی افتتاحیه جام ملت‌های اروپا با رومانی در استادیوم ملی فرانسه بازی می‌کند که در ماه نوامبر سال پیش هدف حملات پیکارجویان قرار گرفت. از نوامبر ۲۰۱۵ به دنبال حملات مرگبار پاریس که منجر به کشته شدن ۱۳۰ نفر شد، در فرانسه وضعیت فوق‌العاده اعلام شده است. انتظار می‌رود بیش از ۷ میلیون هوادار فوتبال این بازی‌ها را که در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، دنبال کنند.

بریتانیا و آمریکا هشدار داده‌اند که امنیت این هواداران ممکن است در معرض خطر باشد اما مقام‌های یوفا (اتحادیه فوتبال اروپا) و دولت فرانسه گفته‌اند برای تامین امنیت این بازی‌ها، هر کاری لازم بوده، کرده‌اند. در پاریس، پایتخت فرانسه که بازی افتتاحیه در ورزشگاه اصلی آن برگزار می‌شود، حداقل سیزده هزار نیروی امنیتی، حفظ امنیت دو ورزشگاه و مناطق اطراف آن را به عهده خواهند داشت. بر اساس قانون فوق‌العاده، پلیس فرانسه اختیار بازرسی و تحت بازداشت خانگی قرار دادن افراد را دارد. بیش از نیم میلیون طرفدار فوتبال از بریتانیا برای تماشای مسابقات به فرانسه سفر کرده‌اند و وزیر امور خارجه بریتانیا به این افراد در مورد خطرات احتمالی هشدار داده است. دو تبعه بریتانیا شب گذشته در شهر مارسی به دنبال دعوا در مقابل یک میخانه و استفاده پلیس از گاز اشک‌‌آور بازداشت شدند. پلیس گفته است یکی از این افراد به متصدی فروش نوشابه‌های الکلی حمله کرده و دیگری رفتاری پرخاشجویانه داشته است. یک تبعه بریتانیا هم پس از آن که با صندلی چوبی، ضربه‌ای به سرش وارد شده، متحمل جراحاتی شده است.

آخرین نبردهای دو تیم با نتایج زیر خاتمه یافته است:

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

سایت لایو اسکور ترکیب احتمالی دو تیم را این گونه عنوان کرده است:

ترکیب احتمالی فرانسه: هوگو یوریس، عادل رامی، باکاری سانیا، پاتریس اورا، لورن کوشیلنی، بلیز ماتویدی، پل پوگبا، انگولوکانته، آنتون گریزمان، اولیویه ژیرود، دیمیتری پایه

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

ترکیب احتمالی رومانی: کیپریان تاتاروسانو، ولاد کی ریکس، کریستین ساپونارو، دراگوس ریگوره، رزوان رات، آدریان پوپا، میهای پینتیلی، بوکدان استانکو، نیکولائه استانچیو، اوویدیو هوبان و کلودیو کسرو

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

آشنایی با داور دیدار افتتاحیه: ویکتور کاسای( مجارستان)

داور چهار مسابقه از دیدارهای جام جهانی ۲۰۱۰. کاسای در آن مسابقات دیدار برزیل و کره شمالی، مکزیک مقابل اروگوئه، غنا با ایالات متحده و رقابت نیمه نهایی آلمان و اسپانیا را سوت زد.

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

وی همچنین فینال لیگ قهرمانان بین بارسلونا و منچستریونایتد را در سال ۲۰۱۱ و دو مسابقه از دیدارهای یورو( دیدار ایتالیا و اسپانیا در مرحله گروهی و مسابقه انگلیس و اوکراین) را سوت زده است. کاسای در لیگ قهرمانان فصل ۱۳-۲۰۱۲ دیدار بارسلونا مقابل میلان و بایرن را سوت زد و سرانجام در سال ۲۰۱۳ برای داوری در جام خلیج فارس به آسیا آمد. وی متولد ۱۰ سپتامبر ۱۹۷۵ در تاتابانیا مجارستان است.

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

آخرین تمرین تیم ملی رومانی قبل از بازی افتتاحیه

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

مول موی جدید پوگبا برای رقابت های یورو ۲۰۱۶

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

نظر سنجی سایت ESPN درباره قهرمان رقابت های یورو ۲۰۱۶: فرانسه با ۴۲% بالاترین شانس کسب قهرمانی

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

نگاهی به تاریخ

تیم های فوتبال فرانسه و رومانی پیش از این یک بار در یورو به مصاف هم رفته اند. دیدار افتتاحیه یورو ۲۰۱۶ تکرار اولین دیدار دو تیم در یورو ۹۶ است. در آن بازی ها دو تیم فرانسه و رومانی در حالی مقابل هم قرار گرفتند. در روز ۱۰ ژوئن ۱۹۹۶، فرانسه و رومانی در حالی مقابل هم قرار گرفتند که دو تیم در مرحله گروهی نیز با یکدیگر همگروه بودند و فرانسه در خانه مقابل رومانی به تساوی(۰-۰) دست یافت و در خانه رومانی نیز به پیروزی(۳-۱) رسید. با این وجود رومانی با ۲۱ امتیاز صدرنشین شد و فرانسه ۲۰ امتیازی به عنوان تیم دوم راهی مرحله نهایی شد.

پیراهن رومانی در یورو ۹۶

دیدار دو تیم در یورو از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سنت جیمزپارک نیوکاسل آغاز شد. هلموت کروگ آلمانی این بازی را سوت می زد و ۲۶۳۲۳ تماشاگر مسابقه را از نزدیک می دیدند.

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

پیراهن فرانسه در یورو ۹۶

در این مسابقه تنها یک بار دروازه دو تیم باز شد و آن در دقیقه ۲۵ بود که کریستوف دوگاری روی اشتباه دروازه بان رومانی و خروج بی موقع بوگدان استلئا دروازه رومانی را گشود تا شاگردان امه ژاکه اولین برد خود را در این تورنمنت کسب کنند.

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

شاگردان آنجل یوردانسکو هم پس از روزهایی درخشان در جام جهانی ۱۹۹۴، یورویی کابوس وار را شروع کردند.

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

ساعاتی به شروع اولین بازی یورو ۲۰۱۶ فرانسه باقی نمانده و بازیکنان از هم اکنون برای شرکت در مراسم افتتاحیه و گرم کردن وارد زمین شدند.

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

تیم ملی فرانسه در ۱۰ بازی اخیر خود موفق به کسب ۹ پیروزی و یک شکست شده است.

رختکن تیم ملی فرانسه در آستانه بازی:

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

بازیکنان رومانی حاضر در ورزشگاه

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

فرانسوی ها در حال ورود به استادیوم

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

رختکن رومانی آماده برای بازی امشب

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016

تیری آنری در ورزشگاه

لحظه به لحظه با افتتاحیه یورو 2016
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج