جاباما
۳۱۶۰۱۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جواد رضویان «دپوتات» را به صدا درآورد

جواد رضویان زنگ آیین افتتاح نمایش «دپوتات» نوشته یمیتری پساتهاس و به کارگردانی اتابک نادری را به صدا درآورد.

خبرگزاری ایسنا: جواد رضویان زنگ آیین افتتاح نمایش «دپوتات» نوشته یمیتری پساتهاس و به کارگردانی اتابک نادری را به صدا درآورد.

آیین افتتاح نمایش «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری، شنبه ۲۱ فروردین با حضور جمعی از هنرمندان عرصه تئاتر و سینما، در تالار «ایوان شمس» برگزار شد.

در این مراسم، ابتدا اتابک نادری کارگردان این نمایش به سخنرانی پرداخت و گفت: بعد از وقفه‌ای ۱۹ ساله مجددا اقدام به کارگردانی تئاتر کرده‌ام. سال ۷۵ آخرین باری بود که کارگردانی تئاتر را تجربه کردم و بعد از آن به دلیل درگیر شدن در فعالیت‌های اداری و مدیریتی تئاتر دیگر فرصت کارگردانی تئاتر را نداشتم.

جواد رضویان «دپوتات» را به صدا درآورد

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: می‌خواستم پس از سال‌ها دوری از حوزه اجرا و آغاز فعالیت مجدد، اثری را اجرا کنم که کمدی باشد، بخش طنزآمیز و کمدی آن معطوف به کلام نباشد. هدفم از این انتخاب اجرای کمدی محترمانه بر روی صحنه است.

جواد رضویان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از گروه اجرایی نمایش و حضور تماشاگران تئاتر درباره این نمایش گفت: بازگشت اتابک نادری در کسوت کارگردان به صحنه تئاتر را تبریک می‌گویم و امیدوارم نمایش خوبی را از این هنرمند به تماشا بنشینیم.من سال‌ها کنار اتابک نادری شاگردی کرده‌ام و امیدوارم نمایش"دپوتات" عیدی گروهی اجرایی به تماشاگران باشد.

در ادامه این مراسم جواد رضویان زنگ افتتاح نمایش را به صدا درآورد و هنرمندان حاضر در مراسم، به رسم یادبود پوستر نمایش «دپوتات» را امضا کردند.

در آیین افتتاح دیشب، هنرمندانی مانند فقیهه سلطانی، معصومه کریمی، مارال فرجاد، شاهین باباپور و... حضور داشتند.

«دپوتات» اجراهای خود را از ۲۱ فروردین، ساعت ۲۰ در تالار ایوان شمس با حضور بازیگرانی نظیر ماه‌چهره خلیلی، پندار اکبری، سامان دارابی، بهنام شرفی، سوسن پرور، یاشار نادری، قاسم روشنایی و اتابک نادری آغاز کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج