۳۰۰۰۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بلان: وضعیت دی‌ماریا نگران کننده نیست

سرمربی پاری سن ژرمن درباره آسیب دیدگی آنخل دی ماریا اعلام کرد وضعیت او نگران کننده نیست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از رویترز، پاری سن ژرمن به یکه تازی خود در جدول رده بندی رقابت های لیگ فرانسه ادامه می دهد و با پیروزیهای پیاپی که به دست می آورد به راحتی می تواند جام قهرمانی را بالای سر برد.

شاگردان لوران بلان در هفته بیست و هفتم به مصاف ریمس رفتند و موفق شدند با نتیجه چهار بر یک پیروز این بازی شوند. زلاتان ابراهیموویچ دو بار و مارکو ویراتی و آنخل دی ماریا گلزنان تیم پاریسی در این دیدار بودند.

بلان در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: بازی های بسیار حساسی پیش رو داریم و برای این که بهتر آماده شویم به چنین پیروزی های نیاز داریم. وقتی در شرایط خوبی قرار داشتیم و به کارهای تیمی می پرداختیم حریف به سختی می توانست مانعی برای ما شود و این خبری بسیار خوشحال کننده است. باید در دیگر دیدارهای پیش رو هم با اقتدار ظاهر شویم و این چیزی است که از شاگردانم انتظار دارم.

بلان به ستایش از عملکرد ابراهیموویچ پرداخت و گفت: ایبرا در شرایط بسیار خوبی به سر می برد. او بسیار آماده است و موفق شد در این دیدار هم دو گل به ثمر رساند و نشان دهد که چه بازیکن تاثیر گذاری برای ما است.

او درباره جدایی ازگویل لاوتزی گفت: بدون شک جای خالی این بازیکن را حس خواهیم کرد. لاوتزی بازیکن تاثیر گذاری برای پاری سن ژرمن بود و هر وقت به او نیاز داشتیم می توانست کمک زیادی به ما بکند.

لوران بلان در پایان سخنان خود درباره آسیب دیدگی آنخل دی ماریا گفت: دی ماریا یک مشکل جزئی دارد و فکر نمی کنم که چیز جدی باشد.هواداران پاری سن ژرمن نگران چیزی نباشند چرا که وضعیت دی ماریا نگران کننده نیست و بعید به نظر می رسد که او مشکلی برای بازی کردن داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج