adexo3
۲۹۸۰۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ایرانیان: استقلالی ها بیرانوند را اذیت کردند

سرپرست تیم نفت تهران گفت: من کارهایی را که بیرانوند انجام داد را ندیدم ولی باید توجه داشته باشیم هواداران استقلال هم او را اذیت کردند.

کاپ: رحیم ایرانیان درباره پیروزی نفت در برابر استقلال اظهار داشت: دیروز شاهد بازی خوبی بودیم. هم ما و هم استقلال نمایش با کیفیتی را ارائه کردیم. در ۴۵ دقیقه نخست ما چند بار می توانستیم به گل برسیم اما فقط یک بار استفاده کردیم.

وی در ادامه افزود: ولی در نیمه دوم، این تیم استقلال بود که به خاطر گل خورده روی دروازه ما فشار آورد که بیرانوند در روز خوبش اجازه نداد توپی از خط دروازه ما عبور کند. در مقابل، بچه های ما هم می توانستند روی ضد حملات به گل برسند که اینطور نشد. در نهایت به سه امتیازی که به آن احتیاج داشتیم؛ رسیدیم.

سرپرست تیم نفت درباره حرکات عجیب بیرانوند پس از پایان بازی اذعان داشت: من کارهایی را که بیرانوند انجام داد را ندیدم ولی باید توجه داشته باشیم هواداران استقلال هم بیرانوند را اذیت کردند.

وی درباره آخرین وضعیت مالی نفت و گرفتن پول بلیط اهواز از سازمان لیگ خاطرنشان کرد: من از این موضوع اطلاع ندارم که پول اهواز را از چه کسی گرفته اند. ما همچنان مشکلات مالی داریم ولی مدیران باشگاه درصدد هستندمشکلات را حل کنند. ولی همانطور که گفتم مشکلات مالی هنوز پابرجاست.

سرپرست تیم نفت درباره اعتراض استقلالی ها به داوری بازی دیروز تاکید کرد: داوری یک بار به ضرر شما خواهد بود و یک بار هم به نفع شما. هیچ داوری نمی آید علیه یک تیم خاص سوت بزند و یا بالعکس.

ایرانیان در پایان درباره بازی با استقلال اهواز گفت: این بازی هم برای ما اهمیت ویژه ای دارد. انشا... بتوانیم با موفقیت از آن خارج شده و به جمع بالانشینان اضافه شویم. امروز برنامه ریکاوری داریم و تمرینات جدی از فردا پیگیری می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج