adexo3
۲۹۶۵۰۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

زمان عرضه بازی Clash Royale

بازی Clash Royale اثر جدید استودیوی سوپرسل در سبک بازی‌های MOBA است که نسخه بتا و محدود آن چندی پیش عرضه شده است. حال سازندگان بازی با انتشار تریلر کوتاهی تاریخ عرضه نسخه نهایی آن را نیز اعلام کرده‌اند.

وب‌سایت زومجی - افشین پیروزی: بازی Clash Royale اثر جدید استودیوی سوپرسل در سبک بازی‌های MOBA است که نسخه بتا و محدود آن چندی پیش عرضه شده است. حال سازندگان بازی با انتشار تریلر کوتاهی تاریخ عرضه نسخه نهایی آن را نیز اعلام کرده‌اند.

زمان عرضه بازی Clash Royale

پس از موفقیت بسیار بالای بازی‌های پیشین استودیوی سوپرسل مثل Clash of Clans، Boom Beach و Hay Day، این کمپانی فنلاندی ماه پیش اثر جدیدی را با نام Clash Royale معرفی کرد که تلفیقی از سبک‌های استراتژی همزمان و کارتی است. این بازی پیش از این به صورت محدود بر روی سیستم عامل iOS و در کشور‌هایی مثل نیوزلند، سوئد، دانمارک و فنلاند عرضه شده بود و حال سازندگان بازی با انتشار یک تریلر کوتاه تاریخ انتشار نسخه نهایی آن برای اندروید و iOS را مشخص کرده‌اند.

این بازی برای عرضه جهانی در ماه مارس ۲۰۱۶ (اسفند ۹۴-فرودین ۹۵) برنامه ریزی شده است. Clash Royale در اصل یک بازی کارتی است که در آن شاهد حضور شخصیت‌هایی از بازی Clash of Clans هم هستیم و البته برخی المان‌های سبک استراتژی و حتی MOBA هم در آن دیده می‌شود. این بازی همچنین یک حالت تورنمنت هم خواهد داشت که چند بازیکن به طور همزمان با یکدیگر رقابت می‌کنند و مدت زمان تقریبی هر یک از مبارزه‌های این بازی هم در حدود پنج دقیقه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج