اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۳۵۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اعلام نتایج نهایی گزینش استخدام فرهنگیان

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش با اشاره به اعلام نتایج نهایی گزینش پذیرفته شدگان استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده تا سه روز می توانند برای تجدیدنظر مراجعه کنند.

خبرگزاری مهر: مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش با اشاره به اعلام نتایج نهایی گزینش پذیرفته شدگان استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان رد صلاحیت شده تا سه روز می توانند برای تجدیدنظر مراجعه کنند.

شاپور محمدزاده با اشاره به اعلام نتایج نهایی گزینش پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی، گفت: کار گزینش این افراد را طی مدت ۲۰ روز به پایان رساندیم و اسامی تأیید صلاحیت‌شدگان امروز به امور اداری وزارت آموزش و پرورش اعلام شد.

وی افزود: پذیرفته شدگان از نیمه بهمن کلاس‌های آموزش معلمی را در دانشگاه فرهنگیان آغاز می‌کنند و از مهر ۹۵ به کلاس‌های درس وارد خواهند شد.

مدیر کل دبیرخانه هيئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند، فرصت دارند تا طی سه روز برای تجدیدنظر به هسته‌های گزینش استان‌ها مراجعه کنند.

با وجود آنکه قانون رسیدگی به پرونده‌ها و تجدید نظر اول یک ماه اعلام شده است ولی با عنايت به تاكيد وزير آموزش وپرورش مبني بر رسيدگي عاجل به وضعيت داوطلبان ، به هسته‌های گزینش استان‌ها اعلام کردیم به جهت شرایط خاص و ویژه از جمله ضرورت تشکیل کلاسهای آموزشی از نیمه بهمن، حداکثر ظرف مدت یک هفته پرونده‌ها را بررسی و نتایج تجدید نظر اول را اعلام کنند.

محمدزاده ادامه داد: افرادی که در تجدیدنظر اول صلاحیت آنها تأیید نشده، می‌توانند فرم تجدیدنظر دوم را تکمیل کنند و هسته‌های گزینش استان‌ها موظفند پرونده‌ها را برای تصمیم‌گیری با پست پیشتاز به هیئت مرکزی گزینش ارسال کنند و این هیئت با استفاده از تمام ظرفیت در کمترین مدت زمان نتایج تجدیدنظر دوم را اعلام خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج