۲۸۶۴۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چرا انریکه به مراسم توپ طلا نرفت؟

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از افشای دلیل نرفتنش به مراسم توپ طلا خودداری و در عین حال تأکید کرد که حق تعداد بیشتری از بازیکنان او بوده که در این مراسم حضور داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از افشای دلیل نرفتنش به مراسم توپ طلا خودداری و در عین حال تأکید کرد که حق تعداد بیشتری از بازیکنان او بوده که در این مراسم حضور داشته باشند.

لوئیس انریکه شب گذشته (دوشنبه) در مراسم توپ طلا و معرفی برترین‌های دنیای فوتبال در زوریخ حضور نداشت اما پاداش افتخاراتی که فصل پیش به همراه بارسلونا کسب کرد را با دریافت جایزه برترین سرمربی سال گرفت.

او در امروز در یک کنفرانس خبری درباره دلیل نرفتنش به این مراسم اظهار داشت: متأسفانه من نمی‌توانستم به این مراسم بروم. این جایزه نتیجه تلاش تمام بازیکنان، دستیارانم و مسئولان باشگاه بود و من از همه آنهایی که مرا انتخاب کردند، تشکر می‌کنم.

انریکه درباره پنجمین توپ طلای لیونل مسی هم تأکید کرد: واقعاً لذت‌بخش بود اما ما می‌دانستیم که او به خاطر کارهایی که فصل گذشته انجام داد توپ طلا را می‌برد. ارائه شدن این جایزه به مسی، تأیید شدن جایگاه مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ است. علاوه بر این ما خوشحالیم که نیمار هم در این مراسم شرکت داشت. به غیر از آنها اما بازیکنان دیگری هم باید در این مراسم حضور می‌داشتند. مسی توانایی‌های فراوانی دارد و چیزهای فراوانی می‌تواند به ما بدهد.

سرمربی بارسلونا در واکنش به انتقاداتی که از او به خاطر شرکت نکردن در مراسم توپ طلا شرکت صورت گرفته است، عنوان کرد: من همه چیز را درک می‌کنم، خیلی بیشتر از اولین روزی که سرمربی بارسلونا شدم. تکرار می‌کنم. من همه جوانب را درک می‌کنم.

انریکه درباره آن دسته از خبرنگارانی که به او به عنوان برترین سرمربی فوتبال جهان در سال ۲۰۱۵ رأی دادند هم گفت: من از همه آنها تشکر می‌کنم. بگویید چه کسانی به من رأی داده‌اند تا رابطه‌ام با آنها بهتر شود.

هافبک پیشین آبی‌و‌اناری‌ها درباره برنامه‌اش برای خرید بازیکن در ماه ژانویه تأکید کرد: اکنون ما بیش از هر چیزی نیاز به تقویت خط هجومی‌مان داریم اما من دوست دارم تیمم در تمامی خطوط تقویت شود. خرید بازیکن در زمستان سخت است چون هیچ تیمی نمی‌خواهد بازیکنان بزرگش را از دست بدهد. با این حال ما تا روز آخر تلاش خواهیم کرد.

نبود سرخیو بوسکتس در تیم منتخب فیفا موضوعی بود که چندان به مذاق انریکه خوش نیامد. او در این خصوص اظهار داشت: بسیاری از بازیکنان تیم من حق‌شان بود که در این تیم باشند اما نبوند اما هر یک از رأی دهندگان حق دارند به بازیکنی که او را شایسته‌تر می‌دانند، رأی بدهند.

انریکه در پاسخ به این سؤال که جایزه‌اش را کجا نگه خواهد داشت، گفت: بگذارید اول آن را دریافت کنم و بعد تصمیم خواهم گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج