آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۸۵۴۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروانی: امیدوارم تیم امید دشمن‌شاد نشود

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال امید تلاش کرده و می‌تواند در مسابقات انتخابی المپیک موفق شود. امیدوارم این تیم دشمن‌شاد نشود.

خبرگزاری فارس: غلامحسین پیروانی در مورد وضعیت تیم ملی امید گفت: به لطف خدا و تلاش حبیب کاشانی تیم امید بهترین تدارکات ۴۰ سال گذشته را داشته و با تمریناتی که انجام دادند به انسجام خوبی رسیده‌اند.

وی افزود: البته حریف‌های ما بیکار ننشستند و آنها هم تلاش زیادی کردند و شاید تدارکاتشان بهتر از ما بوده است. نباید به موفقیت در رقابت‌های غرب آسیا و انجام بازی‌های دوستانه مناسب دلخوش کنیم.

دست کاشانی و مسئولان درد نکند که تدارکات خوبی برای این تیم در نظر گرفته است. باور کنید زمانی که ما مربی بودیم ۲۶ بازیکن را دعوت می‌کردیم و برای تمرین ۸ نفر می‌آمدند اما بقیه نفرات از سوی باشگاه‌هایشان اجازه حضور در اردو را پیدا نمی‌کردند اما اکنون جو مثبت شده و اگر خود اعضای تیم حاشیه‌ای درست نکنند می‌توانیم به موفقیت امیدوار باشیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد برخی مشکلاتی که برای قرارداد محمد خاکپور به وجود آمد اظهار داشت: هادی طباطبایی که اکنون مربی تیم امید است در زمان حضور من مربی گلرها بود. او شاهد بود که ما هم با مشکلات این چنینی روبرو بودیم. خاکپور پسر بسیار خوبی است. او هم درخواست‌هایی دارد ولی بدانند اگر این تیم موفق شود حتی اگر یک ریال دریافت نکند نامش در تاریخ ثبت می‌شود.

وی در مورد اینکه سخت‌ترین رقبای ایران را کدام تیم‌ها می‌بیند، اظهار داشت: استرالیا، ژاپن، کره جنوبی، امارات و عربستان قدرتمندترین حریفان ما هستند و با این وجود اگر ما همدلی داشته باشیم می‌‌توانیم از سد این رقبا هم بگذریم.

پیروانی در ارتباط با عدم همراهی سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در تیم امید و اینکه آیا نبود این نفرات مشکلی به وجود می‌آورد، تصریح کرد: متاسفانه این مسابقات در فیفادی نیست و این بازیکنان نتوانستند کنار تیم حاضر شوند. در زمان حضور ما در تیم المپیک هم چنین مشکلاتی به وجود می‌آمد مثلا ما بختیار رحمانی و یکی دو مهره دیگر به دلیل سربازی در اختیار نداشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پتانسیل المپیک شدن را در تیم فعلی می‌بیند، خاطرنشان کرد: کار بسیار سخت است اما چون کادر فنی و مسئولان زحمت کشیدند این هم شدنی است. حسن این تیم نسبت به ۴ سال قبل این است که بازیکنانش همه اکثرا از نفرات فیکس لیگ برتر هستند و این یک حسن بزرگ است. کسی که در لیگ بازی می‌کند آب‌دیده می‌شود و این امتیاز خوبی است. همچنین حضور محمد مایلی‌کهن به عنوان یک پیشکسوت کنار کادر فنی مسئله مهمی است. همانطور که گفتم اگر حاشیه‌ای به وجود نیاید تیم می‌تواند موفق شود.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: برای تیم امید آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم آنها نتایجی بگیرند که دشمن شاد نشوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج