۲۸۵۴۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ونگر: نشان دادیم که تیمی جنگنده هستیم

سرمربی توپچی های لندنی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ساندرلند در جام حذفی انگلیس راضی است و به ستایش از آنها پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، آرسنال در دور سوم جام حذفی انگلیس در حالی که برابر ساندرلند با یک گل عقب بود، در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر یک بازی را به سود خود به پایان برساند تا نشان دهد در فصل جاری هم یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی به شمار می آید.

آرسن ونگر در نشست خبری بعد از بازی گفت: این بازی یک آزمون خوب بود و خوشبختانه واکنش خوبی هم نشان دادیم و توانستیم یک گل عقب افتادگی را با زدن سه گل جبران کنیم. یک مربی همواره احساس نگرانی می کند و این به خاطر شغل و حرفه ای است که دارد.

ونگر در ادامه سخنانش به ستایش از هکتور بلرین، مدافع راست اسپانیایی تیمش پرداخت و گفت: بلرین تنها ۲۰ سال دارد اما بسیار باتجربه و پخته بازی می کند. او پیشرفت چشمگیری داشته است و یک پاس گل هم در این دیدار داشت. هر بار که این بازیکن جوان صاحب توپ می شد، احساس می کردم آرسنال می تواند به گل برسد. او شب خوبی را پشت سر گذاشت و از عملکردش کاملا رضایت دارم.

سرمربی توپچی ها در پایان سخنانش هم گفت: آرسنال با پیروزی در این دیدار به دست آورد، نشان داد تیمی جنگنده است و ناامید نمی شود. باید به بازی‌های خوبمان ادامه دهیم چرا که روزهای سختی در انتظار ماست.

شاگردان ونگر در لیگ برتر انگلیس هم در صدر جدول رده بندی جای دارند و از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می روند. آنها در هفته بیست و یکم کار سختی پیش رو دارند و باید در آنفیلد به مصاف لیورپول بروند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج