جاباما
۲۸۵۱۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نوری: مسمیر رضایتنامه‌ام را نمی‌دهد

کاپیتان ایرانی مسیمیر می گوید لیگ ستارگان قطر با وجود بازیکنان بزرگی که در آن توپ می زنند، اعتبار زیادی پیدا کرده است.

ورزش سه: کاپیتان ایرانی مسیمیر می گوید لیگ ستارگان قطر با وجود بازیکنان بزرگی که در آن توپ می زنند، اعتبار زیادی پیدا کرده است. محمد نوری در رابطه با آخرین اوضاع خود در تیم مسیمیر گفت:

بازیکنان بزرگ، کیفیت لیگ قطر را بالا برده اند

طبیعی است که بازیکنانی که به قطر می آیند به خاطر شرایط مالی است اما باید قبول کنیم بازیکنان خارجی بزرگی در این کشور توپ می زنند و شاید یکی از دلایلی که لیگ ستارگان قطر معتبر شده است همین حضور بازیکنان بزرگ است. آنها با استخدام بازیکنان خارجی بزرگ آنها کیفیت لیگ شان را بالا برده اند و امیدوارم روزی فوتبال ایران نیز بازیکنان بزرگ را به لیگ برتر بیاورند.

کنار امثال ژاوی حرفه ای گری یاد می گیرند

اینجا بازیکنان قطری با حضور در کنار بازیکنان بزرگ، با مشاهده نوع تمرینات و نوع بازی کردن و در مجموع رفتار آنها اصول حرفه ای شدن را یاد می گیرند. السد کنار ژاوی، بازیکنان جوان خود را گذاشته است، بازیکنان جوانی که کنار این ستاره بزرگ اصول حرفه ای گری را یاد می گیرند و چند سال آینده تبدیل به بهترین های آسیا می شوند.

انگیزه در السد بالاست

من سر تمرین این تیم رفته ام و واقعا لذت برده ام، واقعا می شود فرق را در نوع تمرینات آنها نیز دید، از نظر انگیزه و توان تمرین قابل قیاس با تیم های دیگر نیستند . قطعا یکی از مهمترین دلایل این موضوع حضور بازیکن بزرگی همچون ژاوی است.

وضعیت بازیکنان ایرانی در قطر شایعه است

متاسفانه رسانه ها شایعات فراوانی در رابطه با بازیکنان و وضعیت ماندن و یا رفتنشان مطرح می کنند اما در عمل شاید اتفاقات دیگری می افتد، به طور مثال دو ماه پیش رئیس باشگاه با من راجع به اینکه کدام بازیکنان بمانند و یا بروند جلسه گذاشت و بعد هم دیدم که همان اتفاقات افتاد. اما متاسفانه رسانه ها خودشان گمانه زنی می کنند و فلان بازیکن را در لیست فروش می گذارند و فلانی را تمدید می کنند، راجع به بازیکنان ایرانی می توانم بگویم که اغلب صحبت هایی که مبنی بر نخواستنشان مطرح می شود شایعه بوده است، اینجا اگر بازیکنی را نخواهند تعارف ندارند و فورا عذر او را می خواهند.

همیشه اولویت من با پرسپولیس است

همیشه گفته ام که اگر روزی به ایران برگردم اولویت من پرسپولیس است، این تیم را با تمام وجود دوست دارم و از کودکی هوادارش بوده ام بنابراین عجیب نیست اگر به ایران بیایم فورا به سراغ پرسپولیس بروم و پیراهن این تیم را به تن کنم، تیم محبوب من است و سال ها برایش بازی کردم.

مسیمیر رضایت نامه ام را نمی دهد

تا پایان فصل با مسیمیر قرارداد دارم و مطمئنا این ها رضایت نامه من را به تیمی نمی دهند چرا که یکی دو تیم قطری نیز پیشنهاد به خدمت گرفتن من را در نیم فصل داده بودند اما مسیمیر با این قضیه جدا شدن من مخالفت کرد و سرسختانه عنوان کرد من را به هیچ تیمی نمی دهد و به همین دلیل به آنها پیشنهاد نجومی برای رضایت نامه من داد.

امیدوارم به پست اصلی ام برگردم

من تنها در یک بازی و در ۱۰ دقیقه در پست تخصصی خودم به میدان رفتنم و توانستم یک گل نیز به ثمر برسانم و در بقیه بازی ها نیز در پست هافبک دفاعی بازی کردم، انشالله که بتوانم در نیم فصل دوم در پست تخصصی خودم به میدان بروم تا بتوانم به تیم کمک کنم.

امیدوارم بتوانم سال خوبی را در تیم مسیمیر داشته باشم و بتوانم بازی خوبی را از خودم به نمایش بگذارم، برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم با بازی های خوبی که به نمایش می گذارد همه هواداران را خوشحال کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج