آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۸۲۰۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برانکو: بازی درخشانی انجام دادیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی درخشانی انجام دادیم و پیروز شدیم.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی درخشانی انجام دادیم و پیروز شدیم.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: مستحق برد بودیم و بازی درخشانی انجام دادیم. خوشحالم تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمدند و استقبال خوبی کردند تا با یک خاطره خوب به تعطیلات نیم فصل برویم.

وی با تبریک سال نوی میلادی و درباره اینکه تعطیلات سال نو برای او زیبا شد، گفت: تعطیلات از این قشنگ‌تر نمی‌شد که با پیروزی وارد آن شویم و حالا تلاش خواهیم کرد و با انگیزه در تعطیلات کار می‌کنیم تا فصل را به خوبی ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که خط دفاعی‌اش در دیدار مقابل استقلال خوزستان عملکرد خوبی داشت و آیا از خط دفاعی سرخپوشان رضایت دارد یا نه، اظهار داشت: من از کل تیم راضی هستم، به خصوص در فاز دفاعی توانستیم به خوبی عمل کنیم و به حریف فرصتی ندادیم.

این مربی کروات خاطر نشان کرد: در تمام لحظات بازی برتر بودیم و در میانه زمین هم تسلط خوبی روی بازی داشتیم. ما توپ‌های زیادی را گرفتیم و اکنون چیزی که یک مقدار در تیم‌مان کم است پاس‌های همراه با آرامش است که باید روی این مسئله کار کنیم تا در بازی‌های بعدی بهتر شویم. در این بازی هم توانستیم قهرمان نیم‌فصل و صدرنشین لیگ را شکست دهیم تا ثابت کنیم که استحقاق قهرمانی را داریم.

برانکو در پاسخ به این پرسش که تیمش در پایان فصل در چه رتبه‌ای قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: ما در تمام بازی‌ها عالی بودیم و فرم خوب خودمان را نشان دادیم. ما تیم جوان، محکم و سرعتی را تشکیل دادیم و این برد هم به تیم ما انگیزه مضاعفی داد تا ادامه کار را با آرامش دنبال کنیم، کیفیت برتری نشان دهیم و در رتبه خوبی قرار بگیریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند قهرمان شود یا نه، گفت: من بعد از بازی با ذوب‌آهن که در انتهای جدول بودیم گفتم که هدف‌مان قهرمانی است و اکنون نیز مانند سایر تیم‌ها این حق را داریم که برای قهرمان شدن تلاش کرده و بجنگیم. ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و در این بازی نیز نشان دادیم که حق قهرمان شدن را داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه تیمش در نیم‌فصل بازیکنی خواهد گرفت یا نه، اظهار داشت: در حال حاضر به سختی می‌توانیم بازیکنی باکیفیت را پیدا کنیم که به ما کمک کند. مطمئناً بازیکنان زیادی کیفیت خود را نشان دادند که امروز هم در ترکیب استقلال خوزستان چند نفر از این بازیکنان وجود داشتند، اما بازیکنان خوب قرارداد سفت و محکمی با باشگاه‌های خود دارند.

به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در کنفرانس خبری نیز گفت: خیلی خوشحال و شاد هستم، به خاطر بازیکنان خوبم که بازی زیبایی ارائه کردند. آنها امروز با که بازی به نمایش گذاشتند، نشان دادند مقابل یک تیم قهرمان باید چگونه بازی کنند. سال نو را هم به تمام دوستان مسیحی و هموطنان کرواتم تبریک می‌گویم.

وی افزود: فکر می‌کنم امروز تماشاگران و همه بازی زیبایی را دیدند و بازی ما مقابل تیم قهرمان نیم‌فصل خوب بود. در مقابل شادی که به هواداران هدیه دادیم بسیار مهم بود و آنها لذت بردند. در تمام ۹۰ دقیقه برتر بودیم و بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. بازیکنان ما مصمم به کسب پیروزی بودند و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. از اینکه این بازی زیبا را مقابل صدرنشین لیگ انجام دادیم، بسیار خوشحالم. تمام تعاریفی که همیشه از بازیکنانم می‌کنم، آنها مقابل این تعریف من بازی خوبی به نمایش گذاشتند و از آنها تشکر می‌کنم. این برد باعث شد اعتمادم به بازیکنان بیشتر شود و این چیزی بود که من دنبالش بودم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه حریف خیلی پراشتباه بازی کرد و ویسی نیز به این مسئله اذعان داشت و به نظرش این مسئله چه دلیلی داشت، خاطرنشان کرد: من قبول دارم تیم ما خوب بازی کردم و تأکید می‌کنم از عملکرد شاگردانم راضی هستم. من به عنوان مربی بیشتر از این خوشحالم که بازیکنانم با اعتمادبه‌نفس و خودباوری بازی کردند. ما در تمام قسمت‌های زمین مسلط بازی و حریف را کنترل کردیم و یک بازی بدون اشتباه را انجام دادیم. این مسئله بار دیگر ثابت کرد که ما مهمترین بازی‌های فصل را بسیار باکیفیت انجام می‌دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج