adexo3
۲۸۰۲۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان تهدید به جدایی کرد

بازیکنان تیم نفت که باز هم حاضر نبودند در تمرین امروز این تیم شرکت کنند بالاخره با صحبت‌های سرمربی خود حاضر به تمرین شدند.

خبرگزاری فارس: در حالی که علیرضا منصوریان سرمربی تیم نفت با بازیکنان تیمش صحبت کرده بود ضمن پایان دادن به تحریم تمرینات این تیم به دلیل مشکلات مالی امروز برای بازی مقابل تراکتورسازی در تمرین حاضر شوند اما بازیکنان نفت پس از حضور در ورزشگاه تهرانسر لباس‌های ورزشی به تن نکرده و به منصوریان گفتند که فقط به خاطر شخص او در بازی فردا مقابل تراکتورسازی حاضر می‌شوند و حتی به هتل‌ هم نخواهند رفت. به گونه‌ای که فردا از خانه‌های خود راهی استادیوم خواهند شد.

این مسئله باعث شد تا منصوریان مجددا با بازیکنان تیم‌اش صحبت کند و به آنها بگوید که اگر بعد از بازی مقابل تراکتورسازی به بازیکنان نفت پرداختی صورت نگیرد او هم موضوع جدایی‌اش از باشگاه نفت را بررسی خواهد کرد.

این صحبت‌های منصوریان باعث شد تا بازیکنان نفت ضمن پذیرش حرف سرمربی خود لباس‌های ورزشی به تن کرده و تمرین کنند اما نفتی‌ها کماکان خواستار این هستند تا فردای بازی با تراکتورسازی مسئولان این باشگاه دست پر به تمرین این تیم بروند و مطالبات مالی آنها را پرداخت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج