adexo3
۲۸۰۲۵۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاناوارو از بهترین‌های سری A می‌گوید

ستاره سابق یوونتوس و رئال مادرید به ارزیابی بهترین‌های فصل جاری رقابت‌های سری A پرداخت. او هیگواین و دیبالا را بهترین بازیکنان فصل جاری تاکنون دانست و تاکید کرد که هیچ دروازه‌بانی با بوفون قابل قیاس نیست.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از میدیاست، فابیو کاناوارو تنها مدافعی از فوتبال ایتالیا است که توانسته توپ طلای فوتبال جهان را به دست آورد. او سابقه قهرمانی با آتزوری در جام جهانی را در کارنامه دارد.

کاناوارو چند سالی است که از فوتبال خداحافظی کرده و اکنون هدایت النصر عربستان را برعهده دارد. او هر چند از رقابت‌های سری A دور است اما آن را فراموش نکرده است و در گفت‌وگویی که داشت به ارزیابی فصل جاری پرداخت.

مدافع سابق رئال مادرید در خط دروازه به ستایش از جیان لوییجی بوفون پرداخت و گفت: بوفون با دیگران بسیار متفاوت است. او فاصله زیادی با دیگر دروازه‌بان‌ها دارد. بوفون واکنش‌های باور نکردنی دارد. چگونه می‌توانم دیگر دروازه‌بان‌ها را با این دروازه‌بان بزرگ مقایسه کنم؟ او دیگر دروازه‌بان جوانی نیست. با این حال حضورش در خط دروازه خیال همه مدافعان را راحت می‌کند.

او درباره این سوال که بهترین بازیکنان فصل جاری چه کسانی هستند، گفت: بدون شک هیگواین و دیبالا بهترین بوده‌اند. آنها در فصل جاری بسیار آماده نشان داده‌اند و اگر به همین روال خود ادامه دهند شانس نخست انتخاب به عنوان بهترین بازیکن فصل هستند.

کاناوارو درباره ادعای سرمربی ناپولی که هیگواین را بهترین مهاجم جهان دانسته بود، گفت: هیگواین در فصل جاری بسیار خوب ظاهر شده است. او مهاجم بسیار خوبی است اما بهترین در جهان نیست. لوئیس سوآرس و روبرت لواندوسکی بهتر از او هستند.

مدافع سابق یوونتوس درباره بهترین‌ها در خط میانی گفت: من جورجینیو را انتخاب می‌کنم. او در فصل جاری بسیار فراتر از انتظار ظاهر شده و آینده درخشانی دارد. در پایان هم باید بگویم که در خط دفاعی هم به بارزالی رای می‌دهم. از نظر من او بهترین مدافع فصل جاری رقابت‌های سری A بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج