adexo3
۲۸۰۲۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیکان - سرمایه؛ تقابل ستاره‌های والیبال

تیم‌های پیکان و بانک سرمایه حساس‌ترین بازی هفته سیزدهم را برگزار می کنند. رویارویی دو تیم بدون شک تاثیر زیادی در سرنوشت جدول رده‌بندی لیگ برتر در پایان نیم فصل دوم خواهد داشت.

خبرگزاری مهر: هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال عصر روز یکشنبه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین دیدار تیم‌های پیکان و بانک سرمایه به مصاف هم می‌روند. این بازی به نوعی فینال زودهنگام نیم فصل دوم است که بین تیم های اول و دوم جدول رده بندی برگزار می شود.

پیکان و بانک سرمایه در حالی به مصاف هم می روند که خودروسازان با یازده برد و هم امتیاز با حریف (۳۰ امتیاز) صدرنشین است. شاگردان اکبری در دور رفت تنها یک شکست در کارنامه داشتند که آن هم برابر سرمایه رقم خورده بود و این بار دو تیم در اوج آمادگی برابر هم صف آرایی می کنند.

بانک سرمایه برای رسیدن به صدر جدول تنها به برد در این مسابقه نیازمند است چرا که در این صورت با وجود برابر شدن تعداد بردها مقابل پیکان، از امتیاز بیشتری برخوردار شده و صدر جدول را در اختیار خواهد گرفت. شاگردان کارخانه که هفته گذشته از سد شهرداری ارومیه گذشته بودند با روحیه ای بالا گام به این میدان می گذارند.

در آنسوی میدان تیم پیکان که ستاره های زیادی را در ترکیب خود دارد مصمم است تا با شکست حریف خود، نه تنها جایگاهش را در صدر جدول حفظ کند که حاشیه امنیت خوبی را در صدر جدول رقم بزند. اگر پیکان این بازی را ببرد گام بلندی برای تداوم صدرنشینی تا پایان دور برگشت بر می دارد.

شهرداری ارومیه که در بازی هفته گذشته مغلوب سرمایه شد و حالا در رده سوم جدول به سر می برد در سالن غدیر این شهر به مصاف ثامن الحجج سبزوار می رود. برای شهرداری در این بازی چاره ای جز پیروزی برابر حریف نمانده تا بعد از دو باخت متوالی برابر رقبای اصلی خود، پیروز شوند و اندکی به اوضاع خود سر و سامان دهند. به خصوص اینکه در صورت شکست بانک سرمایه برابر پیکان این فرصت در اختیار شهرداری ارومیه قرار می گیرد تا بار دیگر به رده دوم جدول بر گردد.

در گنبد تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد بدون حضور تماشاچی باید به مصاف سایپای تهران برود. دیدار رفت دو تیم سه بر دو به سود سایپا به اتمام رسید و نارنجی‌پوشان برای کسب یک پیروزی دیگر راهی گنبد می شوند تا علاوه بر تثبیت جایگاه ششمی خود در جدول این رقابتها نیم نگاهی نیز به رتبه های پنجم و حتی چهارم جدول داشته باشند.

تیم آرمان اردکان هم در سالن خانگی خود با آلومینیوم المهدی هرمزگان پیکار می‌کند. آرمان و المهدی با ۱۳ و ۱۰ امتیاز در رتبه‌های نهم و یازدهم قرار دارند و هر دو تیم در صورت پیروزی امکان صعود در جدول خواهند داشت. دیدار رفت دو تیم در بندرعباس با پیروزی آلومینوم المهدی به پایان رسید و اردکانی‌ها در این هفته به دنبال جبران ناکامی هفته دوم لیگ برتر والیبال خواهند بود.

در شهر آمل، تیم‌های کاله مازندران و متین صالحین ورامین به مصاف یکدیگر می روند. شاگردان بهروز عطایی که دیدار رفت را واگذار کرده بودند اکنون به دنبال جبران آن شکست هستند. در طرف دیگر متین صالحین ورامین که با ۲۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد، در دو هفته گذشته پیروز رقابت با حریفان بوده است و اگر این هفته نیز پیروز شود، سومین برد متوالی خود را به دست می آورد اما جایگاهش در جدول تغییری نخواهد کرد.

تیم انتهای جدولی گوهر کویر زاهدان که تاکنون بردی به دست نیاورده است نیز این هفته راهی تبریز می‌شود تا با شهرداری تبریز پیکار کند. به نظر می رسد با توجه به کیفیت دو تیم، از حالا می توان یک برد خانگی را برای شاگردان رسول بناکار در تیم شهرداری تبریز کنار گذاشت.

برنامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

* پیکان تهران - بانک سرمایه، خانه والیبال، ساعت ۱۷

* بازرگانی جواهری گنبد - سایپا تهران، سالن المپیک، ساعت ۱۷

* آرمان ورزشی اردکان - آلومینیوم المهدی هرمزگان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت ۱۷

* شهرداری ارمیه - ثامن الحجج خراسان، سالن غدیر، ساعت ۱۷

* کاله مازندران - متین صالحین ورامین، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت ۱۷

* شهرداری تبریز - گوهر کویر زاهدان، سالن شهید اقدمی ساعت ۱۷
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج