قالیشویی بانو _استیکی
۲۶۷۷۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کاپیتان آندو برابر یاران جباری و منتظری

در حساس‌ترین دیدارها از هفته نهم لیگ ستارگان قطر روزهاش جمعه و شنبه به ترتیب تیم‌های ام‌صلال مقابل الاهلی و الغرافه برابر السیلیه صف‌آرایی می‌کنند.

خبرگزاری فارس: پس از آنکه تعطیلات فیفا به پایان رسید حال لیگ‌های فوتبال در سراسر جهان بار دیگر از سر گرفته می‌شود. یکی از لیگ‌های جذاب لیگ ستارگان قطر است که به خاطر حضور بازیکنان ایرانی دارای اهمیت است. فردا جمعه ( ۲۹ آبان) رقابت‌های هفته نهم لیگ ستارگان قطر کلید می‌خورد.

فردا در اولین روز از هفته نهم لیگ ستارگان قطر تیم ام‌صلال قطر که در این فصل آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم‌ملی کشورمان را در اختیار دارد مقابل الاهلی که دو بازیکن ایرانی به نام‌های جباری و منتظری در ترکیب خود دارد، قرار می‌گیرد. در این دیدار جدال آندو و جباری در میانه زمین جالب خواهد بود.در دیدار دوم فردا تیم بحران زده مسیمیر که محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس را در ترکیب خود دارد مقابل الوکره صف‌آرایی می‌کند. یاران نوری اکنون تنها با ۳ امتیاز در قعر جدول لیگ ستارگان قرار دارد. خبرهایی درباره نوری مبنی بر اینکه نوری به پرسپولیس برمی‌گردد، شنیده می‌شود.

شنبه در دومین روز از این رقابت‌ها تیم الغرافه که در این فصل مسعود شجاعی مهاجم ملی‌پوش کشورمان را در ترکیب خود دارد به مصاف السیلیه که ادینهو آقای گل فصل پیش لیگ برتر کشورمان برای آن توپ می‌زند، می‌رود.تیم العربی به همراه اشکان دژاگه هافبک ملی‌پوش کشورمان به مصاف الجیش می‌رود.

در آخرین روز از هفته نهم لیگ ستارگان قطر تیم السد که در این فصل ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسا را در اختیار دارد مقابل الخریطیات قرار می‌گیرد. در دیدار دوم تیم لخویا برابر الخور صف‌آرایی می‌کند و در آخرین دیدار تیم قطر مقابل الریان بازی می‌کند.

*زمان دیدارهای هفته نهم لیگ ستارگان قطر به شرح زیر است:

جمعه ۲۹ آبان

ام‌صلال - الاهلی ۱۶:۰۰

مسیمیر - الوکره ۱۸:۳۰

شنبه ۳۰ آبان

السیلیه - الغرافه ۱۶:۰۰

الجیش - العربی ۱۶:۰۰

یکشنبه ۱ آذر

لخویا - الخور ۱۶:۰۰

الخریطیات - السد ۱۶:۰۰

قطر - الریان ۱۸:۳۰
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج