اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۳۴۷۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بدشانس مثل فرکی!

اتفاق‌های فصل قبل، دوباره سراغ حسین فرکی و سپاهان آمده است.

ایران ورزشی: اتفاق‌های فصل قبل، دوباره سراغ حسین فرکی و سپاهان آمده است. فرکی که اواسط نیم‌فصل اول لیگ چهاردهم جایگزین زلاتکو کرانچار شد و پیشنهاد سرمربیگری سپاهان را پذیرفت، فقط در یکی دو بازی تمام بازیکنانش را در اختیار داشت. خیلی زود ماجرای معافیت شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی به میان آمد تا فرکی و سپاهان مجبور شوند لیگ را بدون این دو ستاره کلیدی خود ادامه بدهند؛ شجاع‌ خلیل‌زاده که از جمله بازیکنان موثر سپاهان در قلب خط دفاع محسوب می‌شد و حمودی هم ثابت کرده بود یک مدافع راست تمام عیار است. فرکی این دو را خیلی زود از دست داد تا با ادامه مصدومیت محرم نویدکیا، با دست خالی لیگ را دنبال و سپاهان را هدایت کند. لیگ چهاردهم اما با تمام این بدشانسی‌ها به قهرمانی سپاهان انجامید. فرکی موفق شد با استفاده از سایر بازیکنان سپاهان و البته بازگشت نویدکیا در شش هفته پایانی، لیگ را فتح کند و دومین عنوان قهرمانی متوالی‌اش را به دست بیاورد. برای فصل جدید فرکی، پادوانی را جذب کرد تا خط دفاعی‌اش را تقویت کند.

مدافع فصل قبل نفت تهران که در فولاد هم شاگرد فرکی بود، به تمام پیشنهادهای ریز و درشت خود پاسخ منفی داد تا یک بار دیگر بازی زیر نظر فرکی را تجربه کند. لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی سپاهان نیز قرارداد خود را تمدید کرد تا همچنان در اصفهان بماند و شاگرد فرکی باشد. مشکل آی‌تی‌سی و صادر نشدن آن باعث شد تا پادوانی و پریرا در سه هفته ابتدایی لیگ نتوانند برای سپاهان بازی کنند. اشتباه اداری دلیل این اتفاق بود تا بدشانسی‌های فصل قبل دوباره سراغ فرکی بیاید.

اگر مشکل پادوانی و پریرا حل نشود، فرکی باز هم دو بازیکن کلیدی و موثر خود را از دست خواهد داد. درست مثل فصل قبل که مجبور شد لیگ را بدون شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی دنبال کند.

محرم نویدکیا و قهر یا مصدومیت او نیز از بدشانسی‌های دیگر فرکی است. کاپیتان سپاهان هم مثل فصل قبل در ترکیب این تیم حضور ندارد تا اتفاق‌های فصل قبل، بدون ذره‌ای تغییر برای سپاهان رخ بدهد. در روزهایی که فرکی از حضور سه بازیکن تاثیرگذار خود محروم است، ماجرای انتقال مهدی شریفی به لیگ اتریش و باشگاه راپید وین نیز به وجود آمده است. به نظر می‌رسد بدشانسی دست از سر فرکی برنمی‌دارد. او در این سه هفته، سه برد متوالی کسب کرده و با ۹ امتیاز صدر جدول را در اختیار گرفته اما کسی نمی‌داند که اگر یکی از مدافعان میانی سپاهان آسیب ببیند یا محروم شود چه بر سر سپاهان خواهد آمد. آنها جایگزینی به نام پادوانی ندارند و همین می‌تواند بزرگترین دغدغه این روزهای فرکی باشد. مربی باتجربه‌ای که حتی با همه بدشانسی‌ها امیدوار به موفقیت است و می‌خواهد سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را کسب کند.

فرکی: تصمیم‌گیری درباره شریفی سخت است

مهدی شریفی، مهاجم سپاهان با پیشنهادی از سوی راپیدوین اتریش مواجه شده است. صدرنشین لیگ اتریش، این مهاجم ۲۳ ساله را هدف قرار داده تا در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی جذبش کند. حسین فرکی در این باره می‌گوید: «خودم دوست دارم بازیکنان ما به اروپا بروند و بازی کنند اما این پیشنهاد زمانی مطرح شده که ما دو بازیکن‌مان را از دست داده‌ایم و لیگ هم چند هفته‌ای است آغاز شده. اگر قبل از شروع فصل بود تصمیم راحت‌تری می‌گرفتیم اما در مقطع کنونی تصمیم‌گیری کمی سخت است. البته باید ببینیم این پیشنهاد چقدر جدی است و بعد درباره‌اش صحبت کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج