۲۳۲۹۸۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دکتر ژیواگو دوباره برمی‌گردد

موسسه فیلم بریتانیا قصد دارد نسخه بازسازی شده فیلم «دکتر ژیواگو» ساخته «دیوید لین» با بازی «عمر شریف» را با کیفیت ۴k دیجیتال مجددا اکران کند.

خبرگزاری ایسنا: این فیلم که در آن «عمر شریف» بازیگر سرشناس و فقید مصری در کنار «جولی کریستی» بازی کرده‌اند به بهانه پنجاهمین سال‌روز ساخت و همچنین به عنوان پروژه جدید موسسه فیلم بریتانیا درباره فیلم‌های عاشقانه مجددا اکران می‌شود.

«عمر شریف»، بازیگر سرشناس و مصری‌الاصل سینما که با بازی در فیلم‌های «لورنس عربستان» و «دکتر ژیواگو» به شهرت رسید، حدود یک ماه پیش به دلیل عارضه قلبی در قاهره درگذشت.

«دکتر ژیواگو» که داستان آن در پس زمینه انقلاب روسیه روی می‌دهد بر اساس رمانی به همین نام از «بوریس پاسترناک» در سال ۱۹۶۵ ساخته شد و در نهایت موفق به کسب پنج جایزه اسکار شد و هم‌اکنون با احتساب تورم در مکان هشتم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما قرار دارد.

این فیلم در ظاهر داستان زندگی پزشکی شاعر به نام «یوری ژیواگو» است اما در واقع آینه‌ای از جامعه روسیه در نیمه اول قرن بیستم است. مصائبی که ژیواگو دچار آن می‌شود، درد و رنجی است که طبقه متوسط روسیه در دوران زمامداری استالین و پس از انقلاب اکتبر ۱۹۱۷ به آن مبتلا می‌گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج