آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۲۴۹۱۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شرط ناجا برای برگزاری کنسرت ها

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی مخالف موسیقی و کنسرت نیست.

خبرگزاری مهر: سخنگوی نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی مخالف موسیقی و کنسرت نیست.

سردار سعید منتظرالمهدی شامگاه پنج شنبه در بازدید از مرکز مشاوره و کلانتری ۱۲ شهرستان گنبدکاووس گفت: ما مخالف موسیقی و کنسرت نیستیم و اجرای هر کنسرت منوط به گرفتن مجوز از اداره ارشاد برای تایید محتوا و مجوز از اماکن نیروی انتظامی برای امنیت آن است.

وی افزود: کلیه اقدامات نیروی انتظامی بر مدار قانون است. قانون تشکیل نیروی انتظامی، قانون نظارت بر اماکن عمومی است.

وی تصریح کرد: تصادفات کشور طی ۲۱ روز ماه مبارک نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸ درصد کاهش یافته است.

وی در مورد معافیت مشمولین گفت: کسانی که ۸ سال از خدمت سربازی آنها گذشته باشد و تا پایان سال ۹۴ غیبت داشته باشند در طرح پرداخت جریمه مشمولین قرار خواهند گرفت و در این طرح مشمولین از دیپلم تا لیسانس بنا به جدول شامل ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان جریمه نقدی خواهند بود.

سخنگوی نیروی انتظامی ادامه داد: البته به غیر از جریمه شامل یکسری معافیت هایی چون سلب از مسئولیت مدیریتی چون شرکت در کاندیدای ریاست جمهوری، نماینده و شورای شهر و روستا خواهد بود.

منتظرالمهدی در مورد ارتقاء مراکز مشاوره گفت: در کشور ۶۲۵ دایر مرکز مشاوره وجود دارد که طی چند ماه به ۱۰۰۰ مرکز مشاوره خواهد شد و مطمئنا در استان های مرزی که کلانتری دایر شده باشد، باید مرکز مشاوره نیز دایر شود.

وی در بحث فعالیت های حوزه پیشگیری از مواد مخدر گفت: بخشی از این حوزه، آموزشی است که طی در سه مقطع پیشگیری اولیه، ثانویه و مداخله خواهد بود.

وی ادامه داد: گام اول ما آموزش مبتنی بر درمان خواهد بود و در دستور کار همکاران قرار دارد که با حضور در هر محفل، مجالس و مدارس عمومی راه های پیشگیری، در معرض عموم مردم به صورت آموزش قرار خواهد گرفت و در مرحله آخر، بحث مداخله خواهد بود که امیدواریم که این امر هیچگاه اتفاق نیفتد.

وی در خصوص عفاف و حجاب گفت: طی سفر به استان گلستان و بازدیدی که امروز داشتم، خوشبختانه در مسئله حجاب مشکلی دیده نشد و خیلی خوشحالم که در این استان هم حجاب و هم مسئله روزه داری رعایت شده است.

سخنگوی نیروی انتظامی تصریح کرد: در بحث عفاف و حجاب ما منتظر طرحی هستیم که قرار است به دستور ریاست جمهوری بررسی شود ولی کما فی السابق طرح امر به معروف و نهی از منکر در حال انجام است و نه موسمی و نه فصلی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج