جاباما
۲۲۴۱۱۶
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

آسمانخراش‌های سبز در طرح آینده‌نگر پاریس

طرح شهر هوشمند ونسان کالبو شامل یک برج کوه و آسمانخراش های سبز دیگر می شود که با الهام از طبیعت شکل گرفته اند و بین ساختارهای موجود پاریس قرار می گیرند.

عصرایران - محمد مهدی حیدرپور: طرح شهر هوشمند ونسان کالبو شامل یک برج کوه و آسمانخراش های سبز دیگر می شود که با الهام از طبیعت شکل گرفته اند و بین ساختارهای موجود پاریس قرار می گیرند.

"ونسان کالبو"، معمار، اخیرا از طرح های خود برای تبدیل پاریس به یک شهر هوشمند آینده‌نگر رونمایی کرده است. طرح شهر هوشمند ونسان کالبو به عنوان بخشی از طرح انرژی آب و هوایی پاریس سفارش داده شده است و نشان می دهد پاریس چگونه می تواند تا سال ۲۰۵۰ به صورت پایدار آینده ای سالم‌تر را ایجاد کند. این در شرایطی است که زیبایی های تاریخی شهر نیز حفظ می شوند و اهداف انرژی بلند مدت آن نیز تحقق می یابند.

آسمانخراش‌های سبز در طرح آینده‌نگر پاریس

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، طرح شهر هوشمند ونسان کالبو شامل یک برج کوه و آسمانخراش های سبز دیگر می شود که با الهام از طبیعت شکل گرفته اند و بین ساختارهای موجود پاریس قرار می گیرند. ساختمان ها از طیف گسترده ای از راهبردهای ساختمان سازی سبز از جمله سیستم های گرمایشی و سرمایشی کنش پذیر، بازیافت آب باران و دیوارهای سبز زنده که هوای تازه را به شهر تزریق می کنند، سود می برند. این طرح همچنین باغ ها و فضاهای سبز را یکپارچه می سازد تا ساکنان را به وارد کردن جنبه های زندگی روستایی در قلمرو شهری ترغیب کند.

آسمانخراش‌های سبز در طرح آینده‌نگر پاریس

این پروژه از فضا و مواد به کارآمدترین شکل ممکن استفاده می کند. پوسته لانه زنبوری مانند برج ها که به عنوان تولیدکننده انرژی خورشیدی نیز کار می کنند، نور خورشید را جذب کرده و زیست سوخت تولید می کنند. فیلولایت ها نیز با استفاده از توربین های بادی نور و انرژی تولید می کنند.

آسمانخراش‌های سبز در طرح آینده‌نگر پاریس

برج ها کاربری چندگانه دارند و یکپارچگی واحدهای اداری، تجاری، و مسکونی را تشویق می کنند تا نیاز به حمل و نقل روزانه کمتر شده و هزینه های مصرف سوخت و انتشار گازهای گلخانه ای شهر کاهش یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج