adexo3
۲۲۳۸۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

علی کریمی به دستیارهای برانکو طعنه زد؟

علی کریمی می گوید پرسپولیس برای سال بعد خوب بسته شده و البته می گوید دستیاران برانکو اساتید هستند و فعلا تیم نیازی به او ندارد!

خبر آنلاین: علی کریمی درباره برنامه‌ریزی لیگ برتر و قرعه‌کشی این مسابقات گفت: لیگ برتر در فصل گذشته با برنامه‌ریزی خوبی برگزار شد و بازیکنان جوان خوبی هم به تیم‌ها اضافه شدند. امیدوارم در لیگ پانزدهم هم شاهد این چنین برنامه‌ای و جوانگرایی باشیم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره یارگیری این تیم در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: پرسپولیس بازیکنان بدی را نگرفته است و در کنار آن بازیکنان خوب فصل گذشته را حفظ کرده است. بازیکنانی که به تیم اضافه شده‌اند از بهترین بازیکنان تیم های فصل قبلشان هستند و امیدوارم به سرعت با تیم هماهنگ شوند. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم پرسپولیس مثل گذشته احیا شود و دل هواداران را شاد کند.

او درباره بازگشت مظلومی به نیمکت استقلال نیز اظهار کرد: برای مظلومی هم آرزوی موفقیت دارم، نباید از گذشته صحبت کنیم و باید آینده را درنظر بگیریم؛ چرا که در گذشته اتفاقات زیادی افتاده که خوشایند هریک از دو تیم است. طبیعتا اتفاقات گذشته از آن گذشته است و باید برای استقلال و پرسپولیس جدید زحمت زیادی بکشند.

کریمی اضافه کرد: در سال جدید بازی‌های مقدماتی جام جهانی و مقدماتی المپیک را پیش رو داریم و هر دو تیم کار سختی برای صعود به این بازی‌ها دارند.

بازیکن سابق سرخپوشان پایتخت در پاسخ به اینکه چه زمانی به نیمکت این تیم اضافه می شود گفت: در حال حاضر اساتید این تیم در راس کار هستند و پرسپولیس را زیر نظر دارند. برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم شرایط را نسبت به گذشته بهبود ببخشند و هواداران را خوشحال کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج