اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۹۸۶۶
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

واکنش به قطع یارانه نقدی برخی بازنشستگان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بازنشستگی عامل حذف یارانه‌ها نیست، گفت: در ماه مبارک رمضان ۳ میلیون نفر بسته امنیت غذایی گرفتند.

خبرگزاری مهر: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه بازنشستگی عامل حذف یارانه‌ها نیست، گفت: در ماه مبارک رمضان ۳ میلیون نفر بسته امنیت غذایی گرفتند.

علی ربیعی در نشست مشترک با نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و اصناف در پاسخ به این سئوال خبرنگاران که چرا یارانه تعدادی از بازنشستگان حذف شده است؟ گفت: ممکن است یارانه این گروه از بازنشستگان به خاطر برخی دیگر از شاخص‌های مورد نظر حذف شده باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازنشستگی را عامل حذف یارانه ها ندانست و گفت: اساسا ما هیچ بازنشسته ای را نداریم که یارانه اش به خاطر بازنشستگی حذف شده باشد.

این در حالی است که برخی رسانه‌ها پیش از این گزارش داده بودند: یارانه نقدی برخی بازنشستگان قانون کار که دریافتی آن زیر یک میلیون تومان است، حذف شده است.

وی، مهمترین برنامه های دولت در سال ۹۴ را اشتغال، مبارزه با فقر غذایی و درمان دانست و تاکید کرد: در صورتی که حذف یارانه ها با موفقیت اجرایی شود، این برنامه ها بدون هیچ مشکلی دنبال می شود.

ربیعی با اشاره به اینکه حجم بسته های امنیت غذایی کاهش نیافته است، از افزایش یک میلیون نفری دریافت کنندگان این بسته ها در سال ۹۴ خبر داد و افزود: در سال ۹۳ دولت برای حدود ۱۰ میلیون نفر بسته امنیت غذایی توزیع کرده که این میزان در سال جاری به نزدیک ۱۱ میلیون نفر رسیده است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، اجرای طرح امنیت غذایی را منوط به تامین بودجه دانست و گفت: در نخستین مرحله از توزیع بسته امنیت غذایی در سال ۹۴ به مناسبت ماه مبارک رمضان، تاکنون ۳ میلیون نفر موفق شدند این بسته ها را دریافت کنند.

ربیعی با ابراز تاسف از اینکه دولت امسال نتوانست حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را به اندازه کارگران افزایش دهد، از اجرای برنامه های رفاهی برای این گروه از جمعیت کشور خبر داد و افزود: پوشش بیمه عمر برای آنان از برنامه های مهم دولت به شمار می آید که براساس آن به هر بازنشسته ای که فوت کند سازمان تامین اجتماعی مبلغ ۳ میلیون تومان وجه نقد به خانواده آنان پرداخت می کند.

وی، اجرای طرح مسکن اجتماعی و پرداخت وام و تسهیلات بانکی به بازنشستگان تحت پوشش دولت و تامین اجتماعی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سال ۹۴اعلام کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شکوفه

      اخه چرا اینقدر بی انصافید یه باز نشسته چرا باید یارانه بگیره اون داره حقوقشو میگیره دیگه دو نفر ادم مگه چقدر میخورن ؟ پدر من یه کارگر ساختمونه فصل سرما که میشه باید بره جنوب دنبال کار اونم اگه گیرش بیا.فردا بازنشستگی هم نداره با یه خانواده ۶ نفری. از اون موقعی هم که سبد کالا میدن هیچ سهمیه ای یه ما نمیدن خدا وکیلی این انصافه یه هم حقوق بگیره هم سبد کالا؟ این چطور عدالتیه.

    • ahmad

      مگه بیمه عمر را مجانی میخواهی بدهی هنوز تصویب نشده مبلغ 60000هزار ریال از حقوق بازنشستگی من بابت بیمه عمر کم شده است اینم یه مدل جدید از اختلاس هست من راضی نیستم در هیچ جای دنیا از مستمری بگیر کسورات نداریم اما از بنده 80000هزار ریال با عناوین مختلف کم میگردد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه مردک 8 هزار تومان در قبال 3 میلیون بیمه پولیه نمک نشناس

      • ناصر

        به نظر شما بیمه عمرچه زمان به درد خود بازنشسته می خورد

    • بدون نام

      انشاءالله كه اين سخن ما به گوش آقاي ربيعي برسد پدر من بازنشسته است كه امسال نزديك نهصد تومان حقوق مي گيرد ولي از زمان ثبت نام دور دوم يارانه پدرم به علت نامعلومي كه كافي نت مربوطه مي گويد شماره حساب اشتباه بوده قحط شده و هيچ كسي هم جوابگو نيست پدرم اهل خوزستان شهرستان ماهشهر است.

    • بدون نام

      جناب اقای ربیعی نظر شما روی کدام شاخص ها است اگر نظرتان داشتن خانه و ماشین می باشد یک فردی که 30 سال خدمت کرده و با لای 60 سال سن دارد انتظار دارید که این امکانات را هم نداشته باشد باعث بسی تاسف است که این موارد جزو شاخص های جنابعالی می باشد شما میدانید خط فقر 2000000 میلیون تومان میباشد ، چطور ما بازنشست

    • بدون نام

      شما چرا فکر می کنید بازنشسته فقط دو نفراست 90 درصد بازنشسته هر وعده دو سه نفر از بچه هاش سرسفره داره ولله خیلیها هنوز دختر دم بخت و پسر بیکار دارند بی انصاف نباشید غرور مردان زحمت کش را نشکنید بگذارید از بقیه زندگیشان لذت ببرند.

    • بدون نام

      آقای ربیعی خوب فکر کن وبعدا حرف بزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج