آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۱۳۴۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

غفور: فشار روی روسیه بیشتر از ایران است

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: دو تیم ایران و روسیه شرایط یکسانی دارند اما با توجه به میزبانی روسیه این تیم فشار بیشتری را تحمل می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر غفور قبل از رویارویی تیم ملی والیبال ایران با روسیه اظهار داشت: دیدار روسیه و ایران برای هر دو تیم خیلی مهم است. دو تیم یک امتیاز دارند و هر تیمی در این مسابقه برنده شود، شانس صعود را خواهد داشت و اگر ببازد دیگر شانس صعود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه چون روسیه میزبان است این دو دیدار حساسیت بیشتری برای این تیم خواهد داشت، گفت: روسیه باید در خانه خودش امتیاز بگیرد، بنابرین فشار بیشتری روی روسیه خواهد بود.

ملی‌پوش والیبال ایران تأکید کرد: قطعاً تیم ایران نیز بعد از چهار شکست با تمام توان به مصاف روسیه می‌رود تا انشاالله با امتیاز به تهران بازگردد. وضعیت تیم ایران از زمان مسابقه با آمریکا و لهستان خیلی بهتر شده است.

غفور با بیان اینکه در دو روز گذشته تمرینات خوبی داشتیم، ادامه داد: تیم ایران در حال حاضر از نظر روانی و تاکتیکی نیز در شرایط خوبی به سر می‌برد.

وی در پایان تأکید کرد: احساس می‌کنم مسابقه خوبی با روسیه خواهیم داشت و چون تاکنون این تیم را شکست نداده‌ایم، امید زیادی به کسب نخستین پیروزی و تغییر روند چند ساله داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج