adexo3
۱۸۶۲۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اوضاع پرسپولیس بحرانی نیست

پرسپوليس در شرايطي روز پنجشنبه به ديدار نفت‌مسجدسليمان خواهد رفت که پس از شکست مقابل تراکتورسازي با ۲۶ امتياز در رده نهم جدول جاي گرفته است.

ورزش سه: قرمزپوشان که با میانگین ۱.۱۸ امتیاز در لیگ شرایط مساعدی ندارند و در حد خود ظاهر نشده اند، این گمانه را در ذهن برخی هواداران سختگیر انداخته اند که احتمال سقوطشان به دسته پایین تر وجود دارد. اما آیا این فرض که شب گذشته عادل فردوسی پور در برنامه نود آن را به محسن بنگر گفت؛ چقدر حقیقت دارد؟

از این هفته ۸ مسابقه تا انتهای لیگ فرصت باقی است و پرسپولیس در حال حاضر مثل تیم هایی امتیاز گرفته که هدفشان در نهایت تک رقمی بودن در لیگ‌برتر است. آنها ۲۶ امتیاز دارند و با توجه به فشردگی رقابت های این فصل لیگ در انتهای جدول بسیار بعید است که به ورطه سقوط بیافتد. حتی اگر نتایج ضعیف این تیم پرطرفدار با حمید درخشان در لیگ ادامه داشته باشد.

پرسپولیس برای بقا در لیگ تنها به ۴ یا ۵ امتیاز احتیاج دارند که بعید است به آن نرسند، چراکه در بازی های پیش رو حداقل ۴ مسابقه با احتمال پیروزی شاگردان حمید درخشان وجود دارد. از بین تیم های بالانشین جدول پرسپولیس فقط با استقلال و سپاهان بازی نکرده اما میان جدولی ها و پایین جدولی ها اکثر حریفان روزهای آینده پرسپولیس را تشکیل می‌ دهند. با این وصف می‌ شود گفت برخلاف انتظار اوضاع پرسپولیس اصلا هم بحرانی نیست. اگرچه این رتبه در شأن تیمی با این میزان طرفدار و قدمت نیست. بدترین رتبه پرسپولیس در تاریخ لیگ‌برتر به دو فصل پیش برمی گردد که با مصطفی دنیزلی در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج