۱۶۷۴۷۸
۱۳ نظر
۵۰۲۹
۱۳ نظر
۵۰۲۹
پ

غذایی محبوب؛ سرمایه گذاری مطمئن

پیتزا خور حرفه ای شوید

تعدادی از ستاره های دنیای ورزش و سینما هم ترغیب شده اند سرمایه خود را در راهی سودآور به جریان بیندازند. پیتزا فروشی های معتبر تقریبا هیچ وقت خلوت نیستند.

پیتزا خور حرفه ای شوید





روزنامه هفت صبح: تعدادی از ستاره های دنیای ورزش و سینما هم ترغیب شده اند سرمایه خود را در راهی سودآور به جریان بیندازند. پیتزافروشی های معتبر تقریبا هیچ وقت خلوت نیستند

پیتزا دیگر جزیی از لیست غذایی خانواده های ایرانی و به خصوص جوان ها شده است. شوق پیدا کردن یک رستورن جدید یا رفتن به پیتزافروشی هایی قدیمی که پدر و مادرتان در آنجا کلی خاطره دارند، یکی از هیجان انگیزترین کارهایی است که این روزها در بین جوانان باب شده است.

پیتزا خور حرفه ای شوید

پیتزای اصالتا ایتالیایی که صد البته با ذائقه ایرانی پخته می شود و هم نان دارد و هم سس و هم پنیر پیتزا و در ضمن موادی که بنا بر سلیقه شما به آن اضافه خواهد شد، یک وعده پرکالری اما دلچسب است که به راحتی از آن نمی توان گذشت.

انواع پیتزا

پیتزا دیگر یک غذای محدود نیست. می توانید مخصوص سفارش دهید یا پپرونی با گوشت و قارچ. اگرچه پیتزاهای جدید با توجه به ذائقه ایرانی هم پخته می شود. مسئله مهم در حال حاضر این است که شما دوست دارید پیتزای تان چطور پخته شده باشد؟ نانش باریک باشدیا ضخیم؟ یا دوست داریدکه مواد پیتزای تان زیاد باشد یا کم؟

پیتزا با نان ضخیم

اگر طرفدار پیتزا با نان ضخیم هستید و دوست دارید که پیتزا پر از مواد باشد، یکی از فست فودهایی که برای خودش کلی مشتری پر و پا قرص جور کرده است، رستوران مرغابی زیبا است که شش هفت تایی هم شعبه دارد که البته بیشتر تمرکزش در مرکز شهر است مثل خیابان مطهری و میدان هفت تیر و فاطمی.

پیتزا های مرغابی زیبا نان مخصوص شبیه به نان باگت دارند که خیلی ضخیم است و رویش هم پر است از مواد پیتزا. از آن پیتزا هایی که دو نفر را سیر می کند.

پیتزا خور حرفه ای شوید

قیمت پیتزا مرغ و میگو یک نفره آن ۲۴ هزار تومان است و قیمت پیتزای خانواده آن ۴۳ هزار تومان است. البته اکثر شعب این رستوران Take away هستند و جا برای نشستن ندارند.

پیتزا با نان باریک

خوشبختانه برای خوردن پیتزا با نان نازک رستوران های زیادی در تهران است مثل پاشا یا پرپروک اما اگر پیتزا با نان نازک هوش از سرتان پرانده و برایتان قیمتی که می پردازید مهم نیست و فقط می خواهید دلی از عزا درآورید، رستوران توسکانا واقع در خیابان ظفر برای شما پیتزای دلخواه تان را تدارک می بیند اما به قیمت آن حتما ۲۰ درصد حق سرویس را هم اضافه کنید. قیمت پیتزای چهار فل آن حدود ۲۲ هزار تومان است و قیمت پیتزا استیک و قارچ نزدیک به ۲۶ هزار تومان است.

پیتزا درتهران

* غرب: اگر دوست دارید پیتزای تان را در یک رستوران شیک سفارش دهید و حسابی به شکم تان هم برسید و حق سرویس ۲۰ درصدی آن هم برایتان زیاد مهم نباشد، رستوران ژوانی در مرزداران می تواند یکی از انتخاب های شما باشد.

پیتزا خور حرفه ای شوید

منوی پیتزای آن هم متنوع است و قیمت مثلا پیتزای مکزیکی آن نزدیک به ۲۰ هزار تومان یا قیمت پیتزای گیاهی ژوانی حدود ۱۷ هزار تومان است.

فست فود تومس در آیت الله کاشانی هم منوی پر و پیمانی دارد و هم کلی میز. علاوه بر آن قیمتش هم مناسب است و به درد کسانی می خورد که پیتزا با نان نازک دوست دارند. مثلا قیمت پیتزا میکس یا همان مخلوط حدود ۱۵ هزار تومان و قیمت پیتزای مارگاریتا ۱۰ هزار تومان است.

* شرق: یک فست فودی جمع جور که تا ساکن شرق و شمال شرق نباشید از وجود چنین فست فودی مطلع نخواهید شد. اسمش فت فوت آموث است و در میدان حسین آباد قرار دارد. جای نشستن زیادی ندارد اام با اینحال همیشه سرشان شلوغ است. پیتزاهایشان هم یک نفره، دو نفره، سه نفره یا چهار نفره است. قیمت پیتزای یک نفره مونترال نزدیک ۱۲ هزار تومان و قیمت چهار نفره اش نزدیک ۲۹ هزار تومان است.

* شمال: چمن از جمله قدیمی های نیاوران به حساب می آید. جای نشستن زیادی ندارد اما معمولا مشتریان از محوطه و فضای باز جلوی رستوران برای صرف غذا استفاده می کنند. فست فود چمن حق سرویس ندارد و با وجود قرار گرفتن در نیاوران قیمت غذاهایش مناسب است. مثلا پیتزای گوشت و قارچ چمن ۱۷ هزار تومان و پیتزای پپرونی آن حدود۱۴ هزار تومان است.

رستوران بوکا هم در نیاوران شعبه دارد و هم درکه اما برای رفتن به شعبه نیاوران بهتر است از قبل رزرو کنید چون در غیر اینصورت بالای ۳۰ دقیقه منتظر خواهید ماند. رستوران بوکا رستوران شیکی است که غذاهای ایتالیایی سرو می کند و پتیزاهایش هم در حال و هوای پیتزاهای ایتالیایی است و نان نازک دارد. حق سرویس این رستوران در حدود ۱۵ درصد است. قیمت پیتزای قارچ و گوشت بزرگ بوکا حدود۲۹ هزار تومان و قیمت پیتزای مخصوص بزرگ در حدود ۳۳ هزار تومان است.

بعضی از مشتریان سابق بیگ بوی گله مندند که پیتزاهایش کیفیت سابق را ندارنداما هنوز که هنوز است وقتی به نزدیکی آن می رسید تعداد زیاد مشتری هایش توجه تان را جلب می کند. نانش نازک است اما تا می توانندرویش مواد پیتزا می ریزند و حتی یک پیتزای متوسطش می تواند دو نفر را سیر کند. قیمت یک پیتزای متوسط مخلوطش هم حدود۱۷ هزار تومان است.

معروف ترین ها

می گویند پیتزا داود قدیمی ترین پیتزافروشی تهران است؛ در خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر. اگر گذرتان به آنجا رسید یا خواستید که در قدیمی ترین پیتزافروشی تهران پیتزا سفارش دهید یک مغازه در انتهای کوچه است که کلی جعبه شیشه نوشابه جلویش قرار گرفته است. در داخل مغازه هم فقط چند میز و صندلی کوچک قرار دارد. بیرون مغازه هم چند صندلی پلاستیکی گذاشته اند که می توانیداگر داخل مغازه شلوغ بود آنجا بنشینید.

کلا هفت نوع پیتزا دارد که قیمت پیتزای پنیر، پیتزای فلفل و پیتزای پیاز آن فقط ۱۰ هزار تومان است. قیمت پیتزای سوسیس، پیتزا کالباس، پیتزای مخلوط و پیتزای قارچ هم ۱۴ هزار تومان است.

پیتزا خور حرفه ای شوید

پیتزا پاشا در خیابان مطهری، خیابان جهانتاب است و کلی طرفدار پروپاقرص دارد. اگر شب هوس پیتزا کردید و خواستید در پیتزا پاشا، پیتزا نوش جان کنید، احتمال ۳۰ تا ۴۵ دقیقه معطلی و در شب های تعطیل حتی یک ساعت در صف ماندن را بدهید اما در عوض می توانید پیتزایی رستورانی بخورید که در طول سالیانس ال فعالیتش سعی کرده که از کیفیت غذاهایش کم نشود.
قیمت گران ترین پیتزای آن یعنی میگو و قارچ 22 هزار تومان و ارزان ترین پیتزای آن یعنی مارگاریتا 13 هزار تومان است. ضمنا پیتزا پاشا حق سرویس هم ندارد.

پیتزا پرپروک از آن دسته فست فودهایی است که در خیلی از جاهای تهران شعبه دارد؛ از سعادت آباد بگیرید تا ولنجک و عباس آباد. پیتزاهای پرپروک از آن دسته پیتزاهایی هستند که نان نازک دارند و مواد روی پیتزا نه آنقدر کم است که صدای مشتری درآید و نه آنقدر زیاد که مشتری اوردوز کند.

پیتزا پرپروک به خصوص در شعبه ولنجک در دو طبقه به مشتریان خود سرویس می دهد و فضای مناسبی را برای جلب خانواده ها فراهم دیده است.

پیتزا خاتون هم از آن دسته فست فودهایی است که با شیک تر کردن فضای خودنسبت به فست فودهای دیگر و همینطور پیتزاهای تپل و پر از موادش مشتریان ثابت خود را دارد. پیتزا خاتون در شریعتی و نیاوران و سعادت آباد شعبه دارد و اگر شما وقت ناهار یا شام برای صرف پیتزا به یکی از شعب آن بروید، حتما باید چند دقیقه ای منتظر خالی شدن میز بمانید. قیمت پیتزای پر و پیمان استیک پیتزا خاتون در حدود 22 هزار تومان است.

پیتزا در سایر شهرها

علاقمندی به پیتزا و سنت پیتزاخوری تنها مختص تهران و تهرانی ها نیست و شهرهای دیگر هم از قافله علاقمندی به پیتزا جا نمانده اند و پیتزافروشی های محبوب خودشان را دارند.

* شیراز: تعداد فست فودها و رستوران های ایتالیایی که پیتزاهای مورد علاقه شیرازی ها را تدارک ببینند کم نیست اما اگر شما بخواهید در یک فست فود خوب شیراز در خیابان ستارخان مثل جیوانی یک پیتزا سفاترش بدهید، حدود 19 تا 24 هزا رتوان باید هزینه کنید.

تازه جیوانی حق سرویس هم ندارد اما اگر بخواهید در یک رستوران ایتالیایی پیتزا میل کنید مثل رستوران بل پاسی، پیتزاها بین 22 تا 27 هزار تومان است و حق سرویس حدود 15 درصد هم دارد.

* مشهد: مشهدی ها هم کلی پیتزافروشی معروف دارند مثلا پیتزامیلان در خیابان سجاد یا پیتزاشب در خیابان احمد آباد اما هزینه پیتزا خوردن در مشهد هم مثل تهران و باقی شهرها متفاوت است و از 16 هزار تومان شروع می شود و به حدود 25 هزار تومان می رسد.

فست فود یا رستوران

شما هم می توانید در فست فودها پیتزا سفارش دهید و هم در رستوران ها اما فرق اساسی سفارش دادن پیتزا در رستوران های فست فود یا رستورن، قیمت پیتزا است. بالطبع به خاطر حق سرویس و همینطور کیفیت بالاتری که بعضا رستوران ها دارند، قیمت پیتزا خوردن بالا می رود.

مثلا اگر شما برای خوردن پیتزا پپرونی به یکی از شعب فست بود باگت بروید باید برای سفارش این پیتزا 16 هزار تومان هزینه کنید اما اگر مثلا به رستوران ایتالیایی مورانو در خیابان پاسداران بروید برای خوردن یک پیتزا با نام خود رستوران یعنی مورانو باید در حدود 27 هزار تومان بپردازید که البته به آن 18 درصد حق سرویس هم اضافه خواهدشد.

تب پیتزا در بین چهره های معروف

از شواهد امر پیداست که پول درآوردن از طریق فست فود آنقدر وسوسه انگیز بوده است که توانسته تعدادی از ستاره های دنیای ورزش و سینما را ترغیب می کند که با سرمایه گذاری در این کار پولشان را در جای سوددهی سرمایه گذاری کنند. نمونه اش فست فود علیرضا منصوریان در سعادت آباد یا سپند امیرسلیمانی که صاحب فست فود 3 پند در فود کورت علاءالدین خیابان ولیعصر است.

پیتزاهای گیاهی

خب قرار نیست کسانی که گیاهخوارند یا به دلایلی نمی توانند گوشت بخورند خود را از خوردن پیتزا محروم کنند. تعداد رستوران هایی که در سطح شهر یک پیتزای گیاهی درست و حسابی دست مشتری بدهند هم زیاد نیست.

شاید به تعداد انگشتان دست هم نرسد اما یک چندتایی پیدا می شود. مثل رستوران بانیان در خیابان شریعتی که می تواند به شما یک نوع از این پیتزا تحویل دهد. قیمتش هم حدود 20 هزار تومان است.

اگر دنبال پیتزای گیاهی هستید می توانید سری به پارک خانه هنرمندان بزنید. در منوی رستوران گیاهی خانه هنرمندان تعداد زیادی پیشنهاد جذاب وجود دارد که در هیچ یک از رستوران های شهر نمی توانید پیدا کنید؛ مثل پیتزا گوشت گیاهی با ریحان و جعفری یا پیتزا بادمجان و زیتون که قیمت اکثر آنها هم نزدیک به 16 تا 18 هزار تومان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      من پیتزا میخواااااااام!!!

    • الی

      پیتزا پاشا که عالیه
      ولی مرغابی زیبا اصلا خوشمزه نیست :|

    • reza

      همه ی این پیتزاها به کنار بیاین یزد بهترین پیتزاهارو بخورین.وقتی پیتزا های یزدو بخورین تازه میفهمین پیتزا یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      همه دارن از فست فود و مضراتش میگن . اونوقت شما تبلیغشو برای خوردن می کنید. کمی هم به فکر سلامتی دیگران باش مجله جان.........

      پاسخ ها

      • میلاد

        داداش در حال حاضر ما چی داریم که مضر نباشه؟ اصن چیزی مونده؟
        هوایی هم که تنفس میکنیم مضره!
        پس زیاد سخت نگیر چون اینجوری زندگی سخت تر میشه!
        البته اگه هر روز آدم بخوره کله پا میشه اما ماهی 1-2 اشکالی نداره! البته 1 بار بهتره! اینو پزشکام میگن!

    • آرش

      ارزون ترش رو سراغ نداشتی؟

    • بدون نام

      فقط پاشا. همه غذاهاش عالیه.

    • nima

      من از مشهد هستم اطلاعاتتون درست نیست اینها از پیتزا فروشیهای متوسط هستند .پیتزا 2*1وپیتزا پای وکلبه از بهترین ها هستند

    • احسان

      پیتزا تشکیل شده از سوسیس و کالباس بی کیفیت با یک مشت چیز بدردنخور دیگه که هیچ ارزش غذایی هم نداره. حیف پول که بابتش بدیم!

      اون گزینه هایی که از مشهد گفتید بدترین پیتزا رو میدن و اصلا معروف نیستند.

    • بدون نام

      پیتزای کابوک تو لواسون عالیییییییییییییییییه

    • یه هموطن

      درسته که فست فودها مخصوصا پیتزا خیلی خوشمزه هستند ولی فوق العاده ضرر دارن طی تحقیقاتی که منتشر شده ضرر پیتزا به اندازه سیگاره.از طرفی شاید بعضی دوستان بفرمایند حالا چی ما مفیده که پیتزا بخواد مضر باشه؟؟؟حرف دوستان عزیز کاملا قبوله ولی در مورد برخی از مضرات زندگی مدرن ما شهروندان عادی چندان نقشی نداریم مثل آلودگی هوا یا ریز گردها.ولی حداقل میتونیم در مورد چیزهای مضری که بهشون دسترسی داریم دخیل باشیم مثل مصرف نوشابه فست فود سیگار قلیان.
      در پایان غذاهای ملی و محلی مثل آبگوشت دیزی قورمه سبزی آش قیمه خیلی بهتر و سالمترن.
      پیروز باشید

    • maryam

      پيتزا دكتر آرين هم فوق العادس نسبت به قيمت بالايى كه داره ولى به خوردنش مي ارزه واسه اينكه اصلا از سوسيس و كالباس استفاده نميكنه و كاملا سالمه!!!توى خيابون فاطمى هستش

    • mazi

      فقط فقط پیتزا پاشا . اون هم بیکن و قارچ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج