۱۵۰۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ایده‌های بکر برای اتاق‌ خواب

شما مي‌توانيد با كمترين هزينه و بيشترين تغييرات، اتاق‌ خواب خود را نوسازي كنيد. چند ایده کارساز دکوراسیونی از عناصر ديواري تا راه‌های ذخيره‌سازي در فضای خواب، پیشنهاد ما در این شماره برای شماست.

ایده‌های بکر برای اتاق‌ خواب

ایده‌های بکر برای اتاق‌ خواب

شما مي‌توانيد با كمترين هزينه و بيشترين تغييرات، اتاق ‌ خواب خود را نوسازي كنيد. چند ایده کارساز دکوراسیونی از عناصر ديواري تا راه‌های ذخيره‌سازي در فضای خواب، پیشنهاد ما در این شماره برای شماست:

جا‌به‌جایی سرويس خواب

سرويس خواب مهمترين بخش هر اتاق خواب است. اندكي جابه‌جايي يا تغييري كوچك در سرويس خواب، فضاي اتاق شما را دگرگون می‌كند؛ به‌عنوان مثال كمي جابه‌جايي كوسن‌ها و بالش‌هاي روي تخت كمك زیادی به تغییر فضاي اتاق خواب مي‌كند. چرا كوسن‌ها یا بالش‌های خود را با انواع روبان‌دار يا كلاسيك آن عوض نمي‌كنيد؟

چیدن دوباره مبلمان اتاق خواب

يكي از روش‌هاي آسان براي تغيير حس و حال فضا، جا‌به‌جا كردن مبلمان است. براي اين‌ کار مي‌توانید جهت قرارگيري تخت خواب را تغيير دهيد يا ميز آرايش خود را كمي جابه‌جا كنيد و صندلي يا مبل مورد علاقه‌تان را در اتاق قرار دهيد. اگر اتاق‌ شما كوچك است، مي‌توانيد مبلمان و وسايل اضافي را بيرون ببريد.

طرحی روی دیوار

بهترين و كم هزينه‌ترين راه براي جلوه دادن به فضا، طراحي ديوار است. شما مي‌توانيد با نصب تابلوي نقاشي يا يك تابلوي كار دست، فضاي اتاق خواب خود را متفاوت كنيد. همچنين استفاده از استيكر و كاغذ ديواري نيز به خلق فضايي جديد كمك مي‌كند .

استفاده از قفسه‌ها

اتاق خواب شلوغ و نامرتب مكان مناسبي براي استراحت نيست و آرامش را از انسان دور مي‌كند. تنها راه ممکن براي حل اين مشكل و جلوگیری از هرج و مرج و بي‌نظمي، استفاده از قفسه و جارختي مناسب است .

تركيب‌های رنگی خنثي

گاهي در اتاق‌ خواب شما رنگ‌هاي زيادي به چشم مي‌خورد كه آزاردهنده هستند. شما مي‌توانيد ديوارها را با رنگ‌ سفيد رنگ‌آميزي كنيد يا اكسسوري‌هايي با تم خنثي را در فضای اتاق خواب خود قرار دهید.

ميز آرايش مناسب

ميز آرايش نه تنها باید زيبا بلكه می‌بایست كارآمد و كاربردي باشد. به اين نكته توجه کنید كه وسايل آرايشي و مراقبتي پوست و مو نبايد در معرض ديد باشند. پس ميزي را انتخاب كنيد كه علاوه بر زيبایی، فضاي كافي براي نگهداری لوازم آرايشي بهداشتي داشته باشد.

تعویض پرده

اگر پرده اتاق‌ خواب‌تان كهنه شده، دست به كار شويد و پرده جديدي را جایگزین کنید. انتخاب پرده‌ای مناسب برای فضای خواب تاثیر بسیاری در تغییر حال و هوای اتاق شما دارد.

ورود آثار هنری به اتاق خواب

عكس‌هاي هنري یا مورد علاقه‌‌ شما و حتی چند نقاشي كودكانه می‌تواند جلوه‌ای خاص به فضای اتاق‌تان دهد. بايد بدانيد كه هيچ اثر هنري زيباتر از آن‌چيزي نيست كه زائيده ذهن شماست؛ پس با کمی سلیقه شما هم مي‌توانيد روي بوم نقاشي اثري زيبا خلق كنيد.

گلدان‌های طبیعی

استفاده از گلداني طبيعي علاوه‌بر زيبايي فضا، تاثير فراواني در تغییر حس و حال شما دارد. اگر هر روز خرید گل برايتان مشكل است، گل اركيده را به شما پيشنهاد مي‌کنیم. این گل علاوه‌بر زیبایی عمر طولاني دارد و نگهداري از آن بسيار آسان است.

نحوه انتخاب مبلماني راحت براي اتاق خواب

اشتباه رايجي كه بیشتر مردم هنگام خريد مبل راحتي مرتكب مي‌شوند، توجه بیش از اندازه آنها به مد، رنگ و مدل مبل است. در حالي‌كه براي خريد مبل راحتي گزينه‌هاي مهمتري هم وجود دارد كه شما بايد به آنها توجه کنید؛ اين موارد به شرح زير است:

اولين گزينه براي انتخاب و خريد مبل، اندازه و در نظر گرفتن ميزان مقاومت و دوام آن است. همچنين باید به فريم مبل و نیز صاف و هموار بودن پايه‌هاي آن توجه كنيد؛ نبايد هيچ درز و فاصله غيرطبيعي در مبل وجود داشته باشد. نکته مهم دیگر در انتخاب مبل، توجه به كاربرد اصلي آن یعنی نشيمن و سپس تزئينی بودن آن است؛ پس ابتدا باید از کیفیت ساخت آن مطمئن شوید تا با طراحی درست، علاوه بر تحمل کردن وزن‌تان‌ از کمر و ستون فقرات شما نیز محافظت کند. نکته آخر در خرید مبل توجه به نوع دوخت و پارچه به‌كار رفته در آن است. يكي از نشانه‌هاي مرغوب بودن کیفیت پارچه و نوع دوخت مبل، صاف و مسطح بودن تمامی سطح پارچه روی بدنه مبل، بدون هيچ برآمدگي و ناهمواري است.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

ایده‌های بکر برای اتاق‌ خواب

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج