این شما و این خودروی رویایی جهان در سال ۲۰۲۲
مجله اتوکار به رسم هر سال خود بهترین اجزای خودروهای مختلف را برای ساخت یک خودرو واحد انتخاب کرده است.
دیجیاتو : مجله اتوکار به رسم هر سال خود بهترین اجزای خودروهای مختلف را برای ساخت یک خودرو واحد انتخاب کرده است. در واقع خودروی رویایی ژورنالیستهای این مجله باید ترکیبی از اجزای مختلف گرفته شده از این خودروهای متفاوت باشد.در ادامه میتوانید با این انتخابهای جذاب و رویایی آشنا شوید.
گیربکس: فراری ۸۱۲ Competizione
گیربکس معرکه و درجه یک ۷ سرعته دو کلاچه فراری در نسل جدید محصولات خاص و گران قیمت این اسب تیزپای ایتالیایی یک شاهکار به تمام معنا است و به مدد بزرگترین پدالهای شیفتر پشت فرمان در تمام صنعت خودروسازی بهترین عملکرد را بین تمامی خودروهای سال گذشته داشته است.
چرخ: بی ام و M۵ CS
«برنزطلایی» ترکیب رنگ رویایی برای محصول خاص و معرکه بی ام و M۵ CS است. این چرخهای ۲۰ اینچی به طور کامل فورج کاری شدهاند و طراحی ظاهری آن نیز به صورت حروف Y است. بهترین بخش این چرخ لبههای آن است که جلوه متفاوتی با لاستیکهای «ران فلت» فاق کوتاه پیدا میکند.
مواد: مک لارن ۷۲۰s GT۳X
۷۲۰s GT۳X حتی یک خودروی شهری نیست و تنها قابلیت استفاده در پیستهای اتومبیل رانی را دارد. اما مواد به کار رفته در ساخت آن بهترین انتخاب سال است.فیبر کربن در کنار کولار در جای جای خودرو مشاهده میشود. به مدد سیستم اگزوز «Ti یا همان تیتانیومی» نیز وزن این خودروی مسابقهای تنها ۱۲۱۰ کیلوگرم است.
موتور: لامبورگینی هوراکان STO
نسل جدید موتورهای V۱۰ لامبورگینی که در مدل آئودی R۸ نیز به کار گرفته شده است در مدل STO توانایی تولید ۶۳۱ اسب بخار قدرت را دارد و برای تجربه رانندگی معرکه است.از آنجا که موتور خودروی رویایی ما باید در محور جلو نصب شده باشد ما موتور V۱۰ لامبورگینی را به موتور V۱۲ معرکه فراری ترجیح دادیم.
شاسی: پورشه ۹۱۱ GT۳
Holger Maske Juli ۲۰۲۰
نسل جدید GT۳ بار دیگر در بخش هندلینگ معرکه ظاهر شده است و تقریبا پیچیدن سریع با این خودرو بدون هرگونه مشکل و ناراحتی صورت میگیرد. میزان چسبندگی و کشش لاستیکها نیز معرکه است و عملا شما امکان رساندن خودرو به مرز تواناییهای آن را دارید.
بدنه: آلفارومئو جولیا GTAm
نسل جدید محصول خاص و تولید محدود آلفا به قدری طراحی رعبآور و خیره کنندهای دارد که عملا اجازه عرض اندام به دیگر طراحیها را نمیدهد.با وجود استفاده گسترده از قطعات آیرودینامیکی عظیم الجثه شما نمیتوانید آن را زشت خطاب کنید. دقیقا بر عکس نسل جدید بی ام و M۳ با آن جلوی پنجره بزرگ و بدشکل.
کابین: بی ام و M۳ Competition
کابین نسل جدید بی ام و M۳ مرز بین راحتی و اسپرت بودن را به طور کامل از بین برده است و برای هر دو کاربردی است.نسل جدید صندلیهای کربنی M، ارگونومی بالا و بدون خطا و سیستم اطلاعات سرگرمی معرکه آن باعث میشود تا بهترین اتاق سال بین تمامی خودروهای سال گذشته را داشته باشد.
نظر کاربران
چینی بیارخبری!دیگه بعداین باچین معامله نداریم!
این هم ما و خودروهای رویاییمون که ظاهرا ایربگ دارن ولی در موقع تصادف باز نمیشه و کلی اپشن های بینظیر دیگه!!!!!
فقط پراید