قالیشویی بانو _استیکی
۱۱۸۰۴۴۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

فوت راننده در اثر حریق اتوبوس در پردیس

مسؤول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس گفت: ساعتی پیش اتوبوس بنز ایران پیمایی که در حاشیه آزادراه تهران-پردیس دچار آتش‌سوزی شد و متاسفانه عوامل آتش نشانی پس از اطفاء حریق با پیکر بی‌جان راننده این خودرو مواجه شدند.

فارس: مهدی درفکی مسوول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس دقایق پیش در خصوص آتش‌سوزی اتوبوس مسافربری در آزادراه تهران_پردیس، اظهار کرد: حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه امشب یک مورد آتش‌سوزی در آزادراه تهران_پردیس به سامانه ۱۲۵ شهرداری پردیس اعلام و با حضور اکیپ‌های آتش‌نشانی خرمدشت و پردیس این آتش‌سوزی اطفاء شد.

مسئول سازمان آتش‌نشانی و امور ایمنی شهرداری پردیس، گفت: این خودرو از صبح امروز در این محل پارک و بنابر اعلام راننده این توقف به دلیل نقص فنی و بدون مسافر بوده است.

وی افزود: با تذکرهای داده شده برای عدم توقف، راننده اعلام کرده که این خودرو دچار نقص فنی شده و در انتظار حضور مکانیک است.

درفکی ادامه داد: پس از اطفاء این حریق و حضور عوامل آتش نشانی در اتوبوس، با پیکر بی‌جان راننده اتوبوس که پاهای وی دچار سوختگی شده بود مواجه شدند.

مسوول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس با بیان اینکه راننده حدود ۵۰ سال سن داشته، تاکید کرد: وجود یک گاز پیکنیکی در کنار‌متوفی و اینکه پاهای راننده دچار سوختگی شده، نشان دهنده این است که گاز دچار نشتی شده و وی قبل از شروع آتش سوزی جان خود را ازدست داده است.

درفکی عنوان کرد: نتیجه قطعی این حادثه توسط کارشناسان اعلام خواهد شد و این مشاهدات اولیه عوامل آتش‌نشانی شهرداری پردیس بوده است.

مسوول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس ابراز کرد: این اتوبوس مسافربری به صورت گذری از این محل عبور می کرده است و جزء سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری پردیس نبوده است.

فوت راننده در اثر حریق اتوبوس در پردیس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج