۱۱۷۴۳۶۶
۳۱۷۲۰
۳۱۷۲۰
پ

محتوای حمایت‌شده

متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج | ویژگی‌ها و چگونگی یافتن

ایمپلنت یکی از بهترین روش‌ها برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته است. اگر ساکن کرج هستید و به دنبال یک راه بی درد و خونریزی برای ایمپلنت دندان هستید، متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج می‌تواند مشکل شما را درمان کند.

برترین‌ها: متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته به شما کمک می‌کند تا کاشت ایمپلنت را به به آسانی و با کمترین درد انجام دهید. کاشت ایمپلنت یک انتخاب عالی برای جایگزینی دندان‌های از دست رفته هستند و لیزر یک انتخاب هوشمندانه در مقایسه با روش سنتی نه تنها کاشت ایمپلنت، بلکه دیگر روش‌های پروتزهای دندان مصنوعی است. لیزر دستگاه پزشکی است که از نور دقیق و متمرکز برای جراحی استفاده می‌شود. علاوه بر این لیزر جایگزینی مطمئن و ملایم برای ابزار‌های سنتی دندانپزشکی است. از مزایای لیزر در دندانپزشکی می توان به این گزینه اشاره کرد که به جراحان دهان و دندانپزشکان اجازه می‌دهند کار‌های پیچیده‌ای انجام دهند. در عین حال استفاده از لیزر به تجربه و تخصص کافی نیاز دارد. اشتباه در استفاده از لیزر عواقب جبران ناپذیری دارد. اگر در شهر کرج هستید و تمایل به انجام کاشت ایمپلنت با لیزر دارید. حتماً برای انجام کسب تجربه کاشت موفقیت آمیز ایمپلنت به متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج مراجعه کنید.

متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج | ویژگی‌ها و چگونگی یافتن

متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج | ویژگی‌ها و چگونگی یافتن

برای مشاوره با دکتر فراز تیموری - متخصص جراحی لثه و ایمپلنت همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۶-۳۲۵۵۲۲۲۸

۰۹۱۲۸۰۰۱۸۷۰

ایمپلنت دندان با لیزر چیست؟

دیگر پروتزهای دندان مصنوعی مشکلات عدیده ی برای بیماران داشته است که کاشت ایمپلنت دندان با لیزر تمامی آن را به پایان رسانده است. از جمله این مزایا صحبت کردن طبیعی، خوردن و جویدن راحت تر و لبخند زیبا است که توسط متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج به شما هدیه می شود.

به طور معمول می‌توانید بعد از کاشت ایمپلنت با لیزر به فعالیت‌های عادی خود ادامه دهید. استفاده از لیزر در کاشت ایمپلنت امروزه جزو روش های رایج در علم دندانپزشکی است که دندانپزشکان هر روز آن را ارائه می‌دهند. استفاده لیزر در کاشت ایمپلنت بهترین نتیجه و همچنین بهبودی بهتر و سریعتر، درد و خونریزی کمتری را در پی دارد. یکی از دلایلی که استفاده از لیزر در دندانپزشکی شتاب گرفته و محبوبیت زیادی را بدست آورده است، کاهش درد و خونریزی به هنگام استفاده از لیزر است.

از دیگر ویژگی های لیزر در مراحل کاشت دندان است که بیمار فرایند کاشت و درمان را با آسودگی خاطر و آرام طی می کند. این به این دلیل است که لیزر‌ها در مقایسه با درد و صدای بلند و ارتعاشات قوی که هنگام انجام درمان با استفاده از مته‌ها و تیغ جراحی سنتی شنیده می‌شوند، تقریباً بی صدا هستند. بهره‌گیری از لیزر توسط متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج مزایای بالینی زیادی را در مقایسه با چاقوی جراحی و تیغه‌ها در طول روش ایمپلنت ارائه می‌دهد.

متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج | ویژگی‌ها و چگونگی یافتن

ویژگی‌های متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج

برای انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج بهتر است با ویژگی‌های آن آشنا شوید. برخی از این ویژگی‌ها عبارت از موارد زیر هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

داشتن تبحر و مهارت در جراحی با لیزر

به دلیل به روز بودن جراحی ایمپلنت با لیزر، بسیاری از پزشکان به طور کامل به تبحر لازم برای انجام این جراحی نرسیده‌اند. برای اطمینان از میزان تبحر جراح در انجام این جراحی بهتر است سوابق پزشک را به خوبی بررسی کنید.

استفاده از دستگاه‌های لیزر مدرن و پیشرفته

بررسی دستگاه مورد استفاده برای جراحی ایمپلنت با لیزر یکی دیگر از اقدامات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج باید از به روزترین دستگاه‌های لیزر برای جرای استفاده کند و با دانش مدرن آشنا باشد.

داشتن تحصیلات و مدارک معتبر

به عنوان یک مراجع آگاه، قبل از هرچیز باید تحصیلات و مدارک معتبر پزشک مورد نظر خود را مورد بررسی قرار دهید. یک پزشک متخصص وظیفه دارد تمام مدارک خود را به عنوان رزومه، در اختیار مراجعان قرار دهد. 

رعایت نکات بهداشتی در استفاده از لیزر

حفظ سلامتی شما اولین وظیفه متخصص ایمپلنت با لیزر است برای همین بهتر است قبل از انجام هرگونه جراحی رعایت نکات بهداشتی در استفاده از لیزر توسط جراح را مورد ارزیابی قرار دهید.

توجه به شرایط روحی بیمار

برای انتخاب بهترین جراح ایمپلنت با لیزر باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید که یک پزشک با اخلاق حرفه‌ای، باید علاوه بر شرایط جسمانی بیمار از شرایط روی او نیز اطمینان کامل را اصل کند. 

روش کار متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج

خود عمل کاشت دندان با لیزر توسط متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج حدود ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشد. ایمپلنتولوژیست تحت بی حسی موضعی با لیزر لثه را برش می‌دهد که بهبودی بهتر و سریعتر و بهترین نتیجه در عین حال کمترین خونریزی را به همراه دارد و سپس با استفاده از دستگاه مخصوص ایمپلنت دندان را جاسازی می‌کند. ایمپلنت از یک میله استوانه‌ای شکل از جنس تیتانیوم تشکیل شده است. سپس ایمپلنت از بالا با مخاط پوشانده شده و با بخیه بسته می‌شود؛ که در بیشتر موارد نیازی به بخیه هم نیست. پس از کاشت ایمپلنت دندان باید بین ۳ تا ۶ ماه برای کاشت دائمی دندان صبر کرد و در این زمان دندانپزشک تاج ایمپلنت موقت دندان را نصب می‌کند. در این مدت ایمپلنت‌ها با استخوان فک ادغام می‌شوند و برای ایمپلنت دائمی دندان استفاده می‌شوند. مخاط روی ایمپلنت فقط با استفاده از لیزر روی ایمپلنت تبخیر می‌شود و متعاقباً تاج قرار می‌گیرد.

متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج | ویژگی‌ها و چگونگی یافتنمتخصص ایمپلنت با لیزر در کرج | ویژگی‌ها و چگونگی یافتن

مزایای استفاده از لیزر از دیدگاه متخصص ایمپلنت لیزری در کرج

از نظر یک متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج که مراحل کاشت ایمپلنت با لیزر را برای بیماران خود مورد استفاده قرار می دهد، لیزر در دندانپزشکی امری ضروری و البته موفقیت آمیزتر خواهد بود. برش‌هایی که با لیزر بر لثه داده می‌شود آنقدر دقیق است که اغلب نیازی به بخیه نیست. لیزر برای تراشیدن بافت لثه استفاده می‌شود تا ایمپلنت طبیعی به نظر برسد. همچنین اثر ضد میکروبی آن احتمال عفونت را کاهش می‌دهد و سلول‌های التیام‌بخش به آن ناحیه تشویق می‌شوند، بنابراین تورم و درد کمتری نیز به وجود خواهد آمد. در واقع، اکثر بیماران ناراحتی کمی را پس از جراحی کاشت ایمپلنت با لیزر گزارش می‌کنند یا اصلاً احساس ناراحتی نمی‌کنند. استفاده از لیزر همچنین رشد استخوان جدید را برای ادغام ایمپلنت در فک تشویق می‌کند. از دیگر مزایای کاشت ایمپلنت با لیزر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از لیزر در کاشت ایمپلنت آسیب کمتری دارد، زیرا با خونریزی همراه نیست.
  • پس از درمان ایمپلنت دندان با لیزر، پوشش فتوکواگولاسیون تولید می‌شود که از زخم در برابر ورود میکروارگانیسم‌ها به عنوان یک پانسمان بیولوژیکی محافظت می‌کند.
  • در کاشت ایمپلنت با لیزر زمانی که مجدد نیاز به باز کردن ایمپلنت برای نصب اباتمنت است، لازم نیست از چاقوی جراحی که از فولاد ضد زنگ ساخته شده است استفاده شود. زیرا ذرات آن می‌توانند روی سطح ایمپلنت باقی بمانند.
  • لیزر‌های برای کاشت ایمپلنت دارای دقت بالایی است، به این معنی که حداقل آسیب به بافت‌های اطراف وارد می‌شود.
  • حداقل خونریزی، چون لیزر بیشتر خون را به لخته شدن تشویق می‌کند.
  • حداقل خطر عفونت باکتریایی بعد از کاشت ایمپلنت با لیزر. این به این دلیل است که لیزر به استریل کردن ناحیه در حین کار کمک می‌کند.
  • در روش کاشت ایمپلنت با لیزر نیازی به بخیه زدن نیست، در واقع طول عمل نیز کوتاه‌تر می‌شود و زمان بهبودی را کاهش می‌دهد.
  • در کاشت ایمپلنت با لیزر زخم‌ها سریع‌تر بهبود می‌یابند، زیرا بافت نرم قادر به بازسازی سریعتر است. این به معنای کمترین زمان برای مراقبت و عدم فعالیت‌های عادی است و به زودی می‌توان به استفاده از دهان خود به طور معمول برگردید.

متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج | ویژگی‌ها و چگونگی یافتن

برای مشاهده نمونه‌های بیشتر از اینستاگرام بازدید نمایید.

drfarazteymouri@

متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج | ویژگی‌ها و چگونگی یافتن

مشاوره با متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج

وقتی صحبت از ایمپلنت دندان به میان می‌آید از نظر بسیاری از متخصصان، کاشت ایمپلنت با لیزر در واقع ایمن‌تر از دیگر ابزار‌های مورد استفاده در درمان‌های سنتی است. به این دلیل که بعد از هر بار استفاده نیازی به استریل کردن لیزر نیست و می‌توان از آن‌ها با دقتی بسیار بالا در جراحی استفاده کرد. اگرچه لیزر دندانپزشکی به طور کلی یک روش درمانی بسیار ایمن و موثر در نظر گرفته می‌شود، اما متاسفانه هیچ تضمینی وجود ندارد که برای هر بیمار مناسب باشد و ممکن است خطراتی در ارتباط با استفاده از آن وجود داشته باشد. خطرات به نوع درمان بستگی دارد و بنابراین باید حتماً با یک متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج در مورد مناسب بودن درمان خود صحبت کنید. برای اطلاع از اینکه آیا لیزر درمانی گزینه مناسبی برای نیاز‌های دندانی شماست یا خیر، به پزشک و متخصص مراجعه کنید تا در مورد کاندیداتوری شما صحبت کند و به سوالاتی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج | ویژگی‌ها و چگونگی یافتن

روش‌های انتخاب متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج

بعد از آشنایی با ویژگی‌های متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج باید بدانید با چه روش‌هایی می‌توانید متخصص ایمپلنت با لیزر را انتخاب کنید. برای آشنایی با این روش‌ها به موارد زیر توجه داشته باشید:

بررسی نمونه‌ کارهای ایمپلنت با لیزر در فضای مجازی

با گسترش فضای مجازی بین اکثر افراد جامعه، بررسی نمونه‌ کارهای ایمپلنت با لیزر بسیار ساده‌تر شده است.شما می‌توانید با استفاده از فضای مجازی به نمونه‌ کارهای پزشکان مختلف دسترسی پیدا کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

پرسش از دندان پزشکان عمومی

برای داشتن بهترین انتخاب بهتر است با افرادی مشورت کنید که در این حوزه فعالیت دارند. پرسش از دندان پزشکان عمومی می‌تواند کمک بسیار بزرگی به شما در انتخاب متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج بکند.

بررسی میزان رضایت مراجعه کنندگان به متخصص ایمپلنت با لیزر

برقراری ارتباط یا پرس و جو از مراجعه کنندگان به متخصص ایمپلنت با لیزر فرایند جستجوی شما را راحت‌تر می‌کنند برای همین بهتر است حتما با این افراد مشورت داشته باشید.

هزینه جراحی توسط متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج

استفاده از لیزر در دندانپزشکی توسط یک متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج بدون شک کاشت راحت‌تر برای بیمار خواهد بود. همچنین موفقیت کاشت ایمپلنت دندان را نیز تضمین می کند. هزینه کاشت لیزر به سیستم ایمپلنت و تجربه دندانپزشک بستگی دارد. دندانپزشکان از ایمپلنت‌های دندانی متفاوتی استفاده می‌کنند که امکان ارائه روش لیزر را برای بیماران با امکانات مختلف فراهم می‌کند. هزینه جراحی رابطه مسقیمی با کیفیت ایمپلنت شما دارد. همانطور که گفته شد ایمپلنت‌های متفاوتی وجود دارد که هر کدام هزینه متفاوتی دارند. عموماً بالاترین قیمت نشان از کیفیت بهتر است. اما در نظر داشته باشید که حتماً باید به یک متخصص حرفه‌ای مراجعه کنید تا شما را در انتخاب مناسب ایمپلنت‌ها راهنمایی کند.

متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج | ویژگی‌ها و چگونگی یافتن

دندانپزشکی تخصصی با لیزر - دکتر فراز تیموری

  • ایمپلنت با تمام برند‌های معتبر جهانی
  • جراحی لثه
  • درمان بیماری‌های پریودنتالی
  • درمان ریشه
  • کامپوزیت زیبایی
  • کانتوربنگ لثه
  • اصلاح خط لبخند با روکس‌های تمام سرامیک و…
  • تشخیص پوسیدگی و جرم
  • پروتز ثابت و متحرک
  • درمان آفت و تبخال با لیزر
  • بلیچبنگ
  • درمان حساسیت‌های دندانی

متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج | ویژگی‌ها و چگونگی یافتن

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۶-۳۲۵۵۲۲۲۸

۰۲۶-۳۲۵۵۲۱۲۵

۰۹۱۲۸۰۰۱۸۷۰

متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج | ویژگی‌ها و چگونگی یافتن

برای مشاهده نمونه‌های بیشتر از اینستاگرام بازدید نمایید.

drfarazteymouri@

متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج | ویژگی‌ها و چگونگی یافتن

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید.

drfarazteymouri.com

متخصص ایمپلنت با لیزر در کرج | ویژگی‌ها و چگونگی یافتن

کرج، عظیمیه، بلوار استقلال، ۴۵ متری کاج (ابتدای بلوار بسیج از سمت عظیمیه)، پلاک ۱۱، طبقه ۵، واحد ۶

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج