۱۱۶۲۰۶۳
۱ نظر
۵۲۸۳۶
۱ نظر
۵۲۸۳۶
پ

بهترین مرکز کراتینه مو در تهران و نکاتی که باید بدانید! + فیلم

یکی از بهترین روش‌ها برای صاف کردن و احیای دائمی موها، کراتینه مو است. این روش می‌تواند با آسیب‌هایی نیز همراه باشد و به همین خاطر نیز باید به بهترین مرکز کراتینه مو مراجعه نمایید.

برترین‌ها: اگر از آن دسته افرادی هستید که از حالت موهای خود رضایت ندارید، کراتینه مو یکی از بهترین روش‌ها برای شماست. با کمک کراتینه مو می‌توانید موهایی صاف و براق داشته باشید. البته این روش درمانی مو می‌تواند منجر به آسیب موهای شما نیز باشد. برای پیشگیری از هرگونه آسیب لازم است به بهترین مرکز کراتینه مو در تهران مراجعه نمایید.

بهترین مرکز کراتینه مو در تهران و نکاتی که باید بدانید! + فیلم

بهترین مرکز کراتینه مو در تهران یکی از معتبرترین مراکزی است که مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات روز و همچنین متخصصین کار بلد می باشد. کراتینه مو یک روش درمانی مو جدید است که جهت صافی مو و احیای مو به منظور لخت و براق شدن مو از آن استفاده می شود. دنیای امروز، عصر تجهیزات مدرن و روش های بسیار جدید و پیشرفته ای است که با توجه به وجود مواد و دستگاه هایی که در سالن های آرایش و زیبایی وجود دارد موها را صاف می کنند. صاف شدن موها در این دنیای مدرن، دیگر یک امر محال نیست بلکه با مراجعه به یک مرکز فوق تخصصی کراتینه مو می توانید در کمترین زمان و با هزینه کمی موهایی براق و صاف داشته باشید. مرکز تخصصی کراتینه مو در تهران بهترین پیشنهاد خاص برای شما خواهد بود.

کراتین چیست؟

در بیان تعریف کراتین باید گفت کراتین نوعی پروتئین است که به طور طبیعی در تمام موها وجود دارد.کمبود این پروتئین در موها باعث فر شدن موها شده و لطافت موها را کمتر می‌کند.در صورت کمبود این پروتئین باید به تزریق آن بپردازید. 

کراتینه مو به چه منظور انجام می‌شود؟

با توجه به پیشرفت علم، روش ها و تجهیزات بسیار پیشرفته ای نیز به منظور حفظ سلامتی و زیبایی به تولید می رسند. این روزها، همه افراد به زیبایی خود اهمیت بسیاری می دهند که برای حفظ آن نیز اقدام به انجام بسیاری از روش های کارساز می کنند. اما انتخاب یک مرکز معتبر، بایستی در اولویت شما باشد چرا که مراکز معتبر معمولا از تجهیزات پیشرفته و جراحان و متخصصین مشهور استفاده می کنند.

بهترین مرکز کراتینه مو در تهران و نکاتی که باید بدانید! + فیلم

 

بهترین مرکز تخصصی کراتینه مو در تهران یکی از بی نظیرترین مراکز در ایران است که در زمینه تخصصی زیبایی مو فعالیت دارد. همانگونه که مستحضرید، کراتین، پروتئین اصلی پوست، مو و ناخن است که در حفظ سلامتی آن ها موثر است. اما زمانی که شما در معرض آفتاب مستقیم، مواد شیمیایی یا تغییر سبک زندگی قرار می گیرید، این ماده در سلول های پوست و مو کم می شود.

اما این مرکز تخصصی هم اینک جهت ترمیم موهای آسیب دیده و زبر فعالیت می کند. به گونه ای کراتین مورد نیاز را به صورت مصنوعی که مواد شیمیایی ساخته شده جهت ترمیم مو استفاده می کند. اما این روش نیاز به تمدید دارد و می توان از روش های مختلف جهت ترمیم کراتین مو استفاده کرد.

روش های کراتینه در بهترین مرکز کراتینه مو در تهران

جهت کراتینه کردن مو می توان از روش های مختلف استفاده کرد که قطعا هر یک مزایا و یا شاید هم معایب خاصی دارند. در واقع این یک روش درمانی است که در بهترین مرکز کراتینه مو در تهران مورد استفاده قرار می گیرد. اما تمام عزیزانی که قصد دارند موهای خود را کراتینه کنند، بهتر است قبل از اقدام، با روش های کراتینه مو آشنا شوند و همچنین اطمینان از، استفاده از محصولات استاندارد و مورد تایید وزارت بهداشت از دیگر نکات مهم برای انجام این کار است.

بهترین مرکز کراتینه مو در تهران و نکاتی که باید بدانید! + فیلم

  • کراتینه برزیلی

یکی از رایج ترین روش های کراتینه مو، در واقع همان کراتینه برزیلی می باشد. این روش بیشتر مناسب افرادی است که موهای بسیار وز دارند. کراتینه برزیلی تمام وزهای مو را از بین می‌ برد و آن ها را صاف و یکدست می کند. البته حجم موهایتان نیز در این روش حفظ می شوند. اما بهتر است کسانی که موی آن ها به رطوبت نیز بسیار حساس بوده از این روش استفاده کنند. در این روش آرایشگران ابتدا مواد کراتینه مو را روی مو قرار داده و توسط یک برس گرد فلزی و سشوار موها را خشک خواهند کرد. در نهایت نیز با کمک یک اتوی موی حرفه ای، موها صاف می شود که حدود یک ساعت و نیم زمان می برد. اما ماندگاری آن بیش از یک سال بوده که به کمک روغن‌ های ضروری و مفید در این مدت به خوبی تغذیه می‌ شوند چرا که در یک لایه پروتئین روی موها را می پوشاند.

بهترین مرکز کراتینه مو در تهران و نکاتی که باید بدانید! + فیلم

 

  • کراتینه احیایی

روش دیگری به نام کراتینه احیایی وجود دارد که این روش نیز بسیار مورد توجه کاربران قرار دارد. کراتینه احیایی می تواند وز موها را از بین ببرد اما حالت و فر موها طی آن حفظ می شود. برخی از افراد از دست وز موهای خود عاصی هستند اما فر موی خود را دوست دارند که قطعا این روش برای آن ها مفید خواهد بود. با کمک این روش موی مجعد خود را ترمیم کنید. در این روش آرایشگران ریشه تا نوک موها را با مواد کراتینه مو میوشانند و با یک سشوار و اتوی موی سرامیکی اقدام به احیا کردن موها می‌ کنند. کراتینه احیایی بین ۴ تا ۶ ماه دوام دارد.

بهترین مرکز کراتینه مو در تهران و نکاتی که باید بدانید! + فیلم

مزایای کراتینه در بهترین مرکز کراتینه مو در تهران

کراتینه کردن مو، یک روش کاملا رایج و مناسب به منظور صاف کردن مو است. از این روش جهت صاف کردن موهای فر استفاده می کنند که قطعا مزایای زیادی دارد. اما انتخاب یک مرکز معتبر بیشتر از هر چیزی در کیفیت کار شما موثر خواهد بود. مرکز کراتینه مو در تهران یکی از مراکز تخصصی است که قطعا کیفیت کار آن و همچنین کیفیت مواد مورد توجه تمامی مراجعه کنندگان قرار گرفته است. از مزایای کراتینه در این مرکز می توان به:

  • صاف شدن موهای فر
  • درخشنگی مو
  • پر شدن قسمت های خالی موی سر
  • ترمیم موهای نازک با پروتئین
  • ترمیم موها و صاف و ضخیم نشان داده شدنشان
  • براق و درخشان شدن موها
  • افزایش کیفیت مو و یکدست شدنشان

بهترین مرکز کراتینه مو در تهران و نکاتی که باید بدانید! + فیلم

دوام کراتینه کردن مو چقدر است؟

اثر ماندگاری کراتین مو به عوامل مختلفی بستگی دارد.جنس موها و نوع کراتین در میزان ماندگاری کراتین بسیار تاثیرگذار هستند برای همین باید به آن ها توجه ویژه‌ای داشت. اما به طور کلی طول عمر کراتین 6 ماه است و در صورت مراقبت از مو به طور مستمر این زمان به یک سال نیز می‌رسد.

نکات مهم برای افزایش ماندگاری کراتین مو

برای بالاتر بردن ماندگاری کراتین می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • در صورتی که مواد مورد استفاده شما دارای دوره قرنطینه باشد باید ۲ تا ۳ روز بعد از کراتینه از شستن موهای خود خودداری کنید.
  • در انتخاب شامپوی خود بعد از انجام کراتین دقت کنید. بعد از کراتینه دیگر نباید شامپوی قبلی خود رااستفاده کنید و حتما باید از شامپوهای مخصوص بعد از کراتینه که فاقد سولفات هستند استفاده نمایید.
  • بهتر است زود به زود موهایتان را نشویید چرا که مواد کراتین مانند یک لایه دور تا دور ساقه مو را می پوشانند.
  • نحوه بستن موهای شما هم به دوام کراتین مو بستگی دارد. بهتر است در روزهای اول موهایتان را دم اسبی نبندید و یا گیره و سنجاق سر را برای مدت طولانی استفاده نکنید تا موهایتان به طور کامل حالت صافی به خود بگیرند.
  • برای ماندگاری بیشتر کراتینه مو بهتر است از موادی که باعث خشکی موها می شوند، مانند ژل و موس مو، تافت و کتیرا استفاده نکنید.

چگونه بهترین مرکز کراتینه مو در تهران را بیابیم؟

برای اینکه بتوانید به بهترین مرکز کراتینه مو مراجعه کنید، ابتدا لازم است بهترین مرکز را شناسایی کنید. برای شناسایی بهترین مرکز می‌توانید از دوستان خود که اقدام به کراتینه مو کرده‌اند پرس و جو کرده و مشورت بگیرید و سپس با در نظر گرفتن شرایط و نکات مختلف مانند میزان رضایت مشتری های آن مرکز اقدام به انتخاب بهترین مرکز تخصصی کراتینه مو در تهران کنید.

هزینه کراتینه در بهترین مرکز کراتینه مو در تهران چقدر است؟

طبیعتا هزینه کراتینه مو بسته به عوامل مختلفی از جمله بلندی و پرپشتی موهای مشتری، مواد مورد استفاده و دستمزد متخصص کراتینه مو، می‌تواند متفاوت باشد. از سویی فراز و نشیب‌های بازار ارز نیز سبب می‌گردند که قیمت کراتینه مو همیشه ثابت نباشد. برای آگاهی دقیق از هزینه کراتینه مو باید به بهترین مرکز کراتینه مو در تهران مراجعه کنید.  فرد متخصص کراتینه مو بعد از بررسی دقیق موهای شما، هزینه متناسبی را با شما در میان خواهد گذاشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کراتینه که موقته.چرا میگید برای همیشه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج